یوتیوب

درآمد یوتیوبرها چقدر است؟ معروف ترین یوتیوبر های یوتیوب فارسی

4.9/5 - (20 امتیاز)

شبکه های اجتماعی علاوه بر اینکه جایی برای گذراندن اوقات فراغت هستند می توانند به محلی برای کسب درآمد نیز تبدیل شوند امروز در این مقاله قصد داریم درباره درآمد یوتیوبر ها صحبت کنیم که می توان از فضای مجازی مخصوصا پلتفرم یوتیوب کسب کرد و همچنین نمونه هایی از افرادی که توانسته اند از این پلتفرم درآمد های خوبی را کسب کنند را برای شما معرفی کنیم.

همان طور که بسیاری از افراد نیز از این قابلیت پلتفرم های مختلف استفاده می کنند. به خاطر داشته باشید که هر پلتفرمی یک روش خاص برای درآمد زایی دارد که مخصوص آن پلتفرم می باشد، برای مثال در اینستاگرام شما با جذب کاربران به وسیله محتوای تولید شده می توانید برای افراد تبلیغات انجام دهید و از این طریق، از اینستاگرام کسب درآمد کنید. در برخی پلتفرم ها هم علاوه بر تبلیغات از طریق واچ تایم هم می توان پول به دست آورد. درآمد هر کاربر با توجه به تعداد فالوور ها، تعاملات چنل و دیگر ویژگی های کانال تعیین می شود و می تواند با کاربران دیگر متفاوت باشد.

معروف ترین یوتیوبر های یوتیوب فارسی چه کسانی هستند و درآمد ماهانه آنها به چه مقدار می رسد؟

در این قسمت با چند نفر از معروف ترین یوتیوبر های ایرانی آشنا می شویم که در زمینه های مختلف در حال فعالیت هستند و با هم درباره درآمدی که کانال آنها می تواند کسب کند با هم صحبت می کنیم. آریا کئوکسر: آریا کئوکسر جزو اولین یوتیوبر های ایرانی است که در زمینه گیم فعالیت می کند. این یوتیوبر جوان چیزی بیش از 400k سابسکرایبر دارد و با توجه به تعداد ویو ها و فالوور هایی که دارد درآمد او را می توان 68000 دلار در ماه تخمین زد. پوتک: پوتک با تعداد فالوور 700k یک رپر نام آشنا مخصوصا برای نسل جدید می باشد. پوتک با درآمد 100000 دلار در ماه جزو پردرآمد های یوتیوب محسوب می شود.

شما عزیزان می توانید جهت خرید سابسکرایب یوتیوب روی لینک زیر کلیک کنید:

 

معروف ترین یوتیوبر های یوتیوب فارسی چه کسانی هستند؟ میا پلیز: میا هم با داشتن تعداد 400k فالوور در کانال یوتیوب خود درآمد 22000 دلار در ماه دارد. سرنا امینی: سرنا یک کمدین موفق است که در داخل ایران زندگی می کند و کانال یوتیوب او حدودا 200k فالوور دارد. سرنا با این تعداد فالو و بازدید حدودا 17000 دلار در ماه درآمد دارد. درآمد ماهانه یوتیوبر ها به چه مقدار می رسد؟ البته ارقام محاسبه و گفته شده در سایت خرید فالوور اینستاگرام همه تقریبی هستند و ممکن است گاهی وقت ها اندکی تغییر کند. مشاهده می کنید که با فعالیت و جمع کردن افراد در فضای مجازی به عنوان فالوور در کنار خودتان علاوه بر اینکه می توانید به کار و موضوع مورد علاقه خودتان بپردازید می توانید از درآمد مناسبی هم بهره مند شوید. می توانید پیج های تک تک افرادی که معرفی شده را در یوتیوب سرچ و کانال آنها را ببینید و آنالیز کنید. البته افراد معرفی شده تنها افرادی نیستند که در یوتیوب فعالیت دارند؛ یوتیوب فارسی در این سال های اخیر پیشرفت زیادی کرده است و افراد بسیاری وارد کار شده اند.

یوتیوب

پلتفرم یوتیوب آنقدر دارای ویدیو های آموزشی متنوع و کامل است که خیلی ها دیگر نام دانشگاه را روی آن گذاشته اند و قطعا نام درستی هم هست؛ شما می توانید انواع آموزش های آشپزی، تعمیر ماشین، باغبانی گرفته تا پیچیده ترین آموزش های دانشگاهی مثل ریاضیات، کوانتوم و تمام درس های تخصصی که تنها در تاپ ترین دانشگاه های دنیا می توان آنها را پیدا کرد را از طریق یوتیوب مشاهده کنید.

برای اینکه یک کانال به درآمد برسد یا به اصطلاح مانیتایز شود چه کارهایی را باید انجام داد؟

اگر مشتاق هستید تا یک پیج یوتیوب را راه اندازی کنید و می خواهید درباره نحوه کسب درآمد از آن اطلاعات کسب کنید این قسمت از مقاله در سایت خرید فالوور اینستاگرام برای شما نوشته شده است؛ برای اینکه یک کانال بتواند به درآمد برسد حتما باید به تعداد 1000 سابسکرایبر اولیه و یا 4000 ساعت واچ تایم رسیده باشد، در این صورت فرد از طرف گوگل ایمیلی مبنی بر مانیتایز شدن کانال دریافت می کند و با باز کردن حساب بانکی سهم فرد از تبلیغات انجام گرفته در کانال یوتیوب به حساب بانکی اش واریز خواهد شد. قابل ذکر است که این حساب ها ارزی هستند و درآمد افراد در یوتیوب به صورت دلاری خواهد بود. برای اینکه یک کانال به درآمد برسد یا به اصطلاح مانیتایز شود چه کارهایی را باید انجام داد؟ یوتیوب در واقع یکی از سرویس های تبلیغاتی برای گوگل می باشد و در آن برای هر هزار بازدید که یک ویدیو گرفته است حدودا از 3 تا 18 دلار پرداخت می شود؛ این رقم می تواند متغیر باشد چرا که بستگی به مواردی مثل کشور بازدید کننده تبلیغ، نوع محتوا و… دارد.

آیا هر محتوایی که در یوتیوب به اشتراک گذاشته شود می تواند کسب در آمد در پی داشته باشد؟

البته که خیر، یوتیوب تنها به محتوای خاصی که کاملا یونیک باشد و شما یا تیم تان آن را تهیه کرده باشید پول می دهد. محتوایی که در فضای یوتیوب بارگزاری می شود حتما باید از شرایط و قوانین خاصی پیروی کند تا به آن ویدیو تبلیغات و در نتیجه پولی تعلق بگیرد. یکی از قوانین سفت و سختی که در یوتیوب وجود دارد و یوتیوبر ها همه باید از آن تبعیت کنند قانون کپی رایت است، یعنی شما به هیچ عنوان حق استفاده از آثار دیگران را در کارهای خودتان ندارید، البته در برخی موارد می توان تنها قسمت کوچکی از ویدیو را برداشت، برای مثال ویدیو های ری اکت به موزیک ویدیو ها و یا استناد کردن به برخی ویدیو ها در محتوای خبری از این دست بوده و انجام آن کاملا مجاز است. اگر توانسته اید که محتوایی را خودتان تولید کنید و تمامی قوانین یوتیوب را در آن مراعات کنید می توانید آن را در کانال خودتان بگذارید و پس از مدتی وقتی بازدیدهای شما به حد نصاب رسید کانال شما از طرف گوگل مانیتایز می شود.

فن پیج چیست؟ آیا می توان از آن کسب درآمد کرد؟

فن پیج ها پیج ها چنل هایی در یوتیوب هستند که افراد طرفدار سلبریتی ها این پیج ها را در یوتیوب راه می اندازند و از طریق تغییر در محتوای تولیدی این افراد و یا از طریق تهیه ویدیو درباره این سلبریتی ها می توانند جذب فالوور داشته باشند و کانال خودشان را مانیتایز کنند. در آخر شما عزیزان میتوانید جهت خرید سابسکرایب یوتیوب به سایت خرید فالوور اینستاگرام مراجعه فرمایید.

سوالات متداول درآمد یوتیوبر ها

با چه تعداد ویدیو می توانم به درآمد برسم؟

آنچه که در مانیتایز شدن یک پیج اهمیت دارد تعداد بازدید و سابسکرایبر است و این مشخصات می تواند با هر تعداد ویدیویی به دست بیاید بستگی دارد این ویدیوها چقدر بازدید و سابسکرایبر می گیرند.

آیا تحریم های بانکی می تواند مانعی برای انتقال پول به حساب بانکی یوتیوبر ها باشد؟

خیر جای نگرانی نیست و بسیاری از یوتیوبرهای که شما در دنیای مجازی می شناسید هم اکنون در ایران زندگی می کنند و کارهای بانکی این کانال ها را شرکت های ایرانی انجام می دهند.

ساخت کانال یوتیوب بهتر است به چه موضوعی مربوط باشد؟

در یوتیوب افراد با مهارت های مختلف و موضوعات متفاوتی از کلیپ و فان گرفته تا آموزش موارد مختلف از قبیل آشپزی، درس های مدرسه و دانشگاه و.. کار می کنند و شما هم می توانید موضوعی را که بیشتر از هر چیز استعداد آن را دارید را انتخاب کرده و استارت کار را بزنید.

پیشنهاد ویژه

اگر دنبال ورود به اکسپلور اینستاگرام هستید بهترین راه خرید لایک و ویو و سیو پست هست پس بزن رو دکمه پایین

خرید لایک اینستاگرامخرید ویو اینستاگرامخرید سیو پست ورود به اکسپلور اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا