ترفند های اینستاگرامی

چگونه به استوری اینستاگرام لینک اضافه کنیم؟

5/5 - (18 امتیاز)

 

امروزه شبکه‌های مجازی از جمله اینستاگرام در بین کاربران محبوبیت فراوانی یافته ‌است. اینستاگرام قابلیت‌های مختلفی دارد و استفاده از هریک از ویژگی‌های این شبکه مجازی به تعداد فالوورها، میزان فعالیت روزانه، مدت زمان تاسیس پیج و غیره بستگی دارد. اگر روش های اضافه کردن لینک به استوری را نمیدانید تا آخر این مقاله همراه ما باشید.

اشتراک گذاری لینک در استوری اینستاگرام، در ابتدا تنها برای پیج‌های تایید شده که تیک آبی اینستاگرام را دریافت کرده بودند، امکان‌پذیر بود. اما پس از مدتی با پیشرفت این برنامه، قابلیت اشتراک‌گذاری لینک در استوری برای حساب‌هایی که بیش از 10 هزار دنبال کننده داشتند نیز فعال شد. در صورتی که شما کمتر از این تعداد دنبال کننده دارید می‌توانید با ترفندهای ذکر شده در این مقاله از این ویژگی بهره‌مند شوید.(اضافه کردن لینک به استوری)

برای خرید ویو استوری اینستاگرام روی لینک کلیک کنید.

روش‌های اشتراک‌ گذاری لینک در استوری با حساب کمتر از 10 هزار دنبال کننده

استوری اینستاگرام یکی از قابلیت‌های پرطرفدار شبکه مجازی اینستاگرام است که به مرور آپشن‌های زیادی به آن اضافه شده است. اشتراک‌گذاری لینک در استوری برای پیج های بیزینسی از اهمیت بالایی برخوردار است. چرا که با قرار دادن لینک مورد نظر در استوری، کاربران اینستاگرام را به صفحه مورد نظر هدایت می‌کنید. از جمله این روش‌ها:

اشتراک‌گذاری لینک در استوری با استیکر لینک

در این روش لازم است که مراحل زیر را دنبال کنید: . ورود به برنامه اینستاگرام . صفحه را برای ورود به بخش استوری به سمت راست بکشید. . یک عکس یا ویدیو را از گالری گوشی خود آپلود کنید یا از طریق دوربین عکسی بگیرید. . روی آیکون استیکر که در قسمت بالای صفحه قرار دارد ضربه بزنید. استیکر link را انتخاب کنید. اشتراک‌گذاری لینک در استوری با استیکر لینک اشتراک‌گذاری لینک در استوری با استیکر لینک 2

. سپس لینکی را که قصد دارید به اشتراک بگذارید در کادر اول یا همان URL قرار دهید. . قرار دادن متن در کادر دوم یا همان Customize sticker text اختیاری است. می‌توانید یک متن به دلخواه در آن وارد کنید. در پایان پس از اینکه لینک مورد نظر خود را وارد کردید، بر روی گزینه Done  ضربه بزنید. . استوری خود را به اشتراک بگذارید.

اشتراک‌گذاری لینک در استوری با استیکر لینک 3

 اشتراک گذاری لینک در استوری از طریق ویدئو های IGTV

به اشتراک‌گذاشتن لینک در استوری از این طریق طی دو مرحله آپلود ویدئو در IGTV و منتشر کردن استوری انجام می‌شود. مرحله آپلود ویدئو به شرح زیر است:

  •       ورود به برنامه اینستاگرام
  •       وارد شدن به قسمت پروفایل از طریق لمس آیکون عکس پروفایل که در نوار پایین صفحه قرار دارد.
  •       در بالای صفحه و گوشه سمت راست بر روی آیکون + ضربه بزنید.
  •       پس از از طی مراحل بالا نیم پنجره‌ای برای شما نمایش داده می‌شود. گزینه IGTV ویدئو را لمس و ویدیو مورد نظر خود را انتخاب کنید.
  •       در ویدئو انتخاب شده در رابطه با محتوای لینکی که قصد اشتراک گذاری آن را دارید توضیحاتی بیان کنید. در توضیحات خود لازم است به این نکته اشاره کنید که جهت باز کردن لینک باید آیکون قرار گرفته در گوشه بالا و ناحیه چپ تصویر را لمس کنید.
  •       در صفحه پیش رو یک کاور برای ویدئو انتخاب کنید.
  •       حال در کادر عنوان یا همان Title عبارتی با عنوان کلیک کنید را وارد کرده و در کادر توضیحات یا همان Description نیز لینک مورد نظر را همراه با توضیحی مختصر در مورد محتوای آن قرار دهید. استفاده از استیکرها جهت برجسته‌سازی لینک تاثیرگذار می‌باشد.
  •       در نهایت گزینه  POST IGTV را لمس کنید.

اشتراک گذاری لینک در استوری از طریق ویدئو های IGTV

مراحل منتشر کردن استوری:

  •       وارد قسمت استوری شوید.
  •       در قسمت بالای صفحه آیکون این که شکلی شبیه به زنجیر دارد را لمس و در صفحه باز شده گزینه IGTV Video  را انتخاب کنید.
  •       سپس ویدئو IGTV  را که در مرحله اول منتشر کردید، انتخاب و آیکون ✓ که در بالای صفحه و گوشه سمت راست دیده می‌شود لمس کنید.
  •       در این مرحله از اشتراک‌گذاری لینک در استوری اینستاگرام، دنبال‌کننده‌های خود را برای کشیدن صفحه به سمت بالا با استفاده از گیف‌های Swipe Up راهنمایی کنید.
  •       برای استفاده از گیف‌های Swipe Up روی آیکون مربوط به استیکر در بالای صفحه کلیک کنید.
  •       آیکون گیف را انتخاب کرده و در کادر مربوطه عبارت Swipe Up را جست‌وجو کنید. یکی از گیف‌ها را به دلخواه انتخاب و به استوری خود بیفزایید.
  •       برای جلب توجه دنبال کننده‌ها به محتوای لینک قرار گرفته در استوری لازم است که صفحه استوری به سمت بالا کشیده شود. جهت تحقق این امر می‌توانید از یک Call To Action  کمک بگیرید.

مراحل منتشر کردن استوری

کاربرد و اهمیت اشتراک‌گذاری لینک در استوری

قرار دادن لینک در استوری اینستاگرام برای بسیاری از افراد از جمله ادمین‌هایی که در شبکه‌های اجتماعی دیگر مانند تلگرام  فعالیت می‌کنند، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. چرا که می‌توانند از این طریق تعداد زیادی از کاربران را جذب و اعضای پیج خود را افزایش دهند. همچنین برخی پیج‌های فروشگاهی برای جذب مخاطب از این ترفند استفاده می‌کنند. اشتراک‌گذاری لینک در استوری برای هریک از افراد کاربردی متفاوت دارد. در ادامه مقاله به کاربردهای اشتراک گذاری لینک میپردازیم.

اشتراک‌گذاری لینک وب‌سایت در استوری

افراد می‌توانند با قراردادن لینک وبسایت خود در استوری بازدیدکنندگان زیادی جذب کنند. این قابلیت برای پیج های فروشگاهی جهت تبلیغ محصولات موجود در وبسایت خود روشی بسیار کارآمد می‌باشد. علاوه‌براین کاربران می‌توانند به صورت مستقیم لینک صفحه مورد نظر خود را در استوری به اشتراک بگذارند.

 گذاشتن لینک شبکه‌های اجتماعی در استوری

کاربرد دیگر این روش، اشتراک‌گذاری لینک چنل یا پروفایل شخصی است. امروزه یوتیوب به عنوان برنامه‌ای پرطرفدار برای کسب درآمد افراد تبدیل شده است. کاربران می‌توانند با قراردادن لینک ویدئوهای یوتیوب خود در استوری اینستاگرام تعداد بازدیدهای ویدیو مورد نظر را افزایش دهند. در نتیجه این عمل کاربران سود بیشتری کسب خواهند کرد.

لینک‌دهی داخلی

لینک‌ دهی داخلی روش متفاوتی از اشتراک‌ گذاری لینک استوری است، چرا که لینک به خود برنامه اینستاگرام تعلق دارد. زمانی که شما پستی را در صفحه اینستاگرام خود منتشر می‌کنید و سپس پست را در استوری خود به اشتراک می‌گذارید، در واقع از روش لینک‌ دهی داخلی استفاده کرده‌اید. همچنین می‌توانید پست‌های کاربران دیگر را در صورتی که پیج آن‌ها عمومی باشد از این طریق استوری کنید. قراردادن لینک پست‌های IGTV  نیز می‌تواند نوعی لینک‌دهی داخلی محسوب شود.

جمع‌بندی اشتراک‌ گذاری لینک در استوری اینستاگرام ممکن است برای برخی از افراد کاربرد کمی داشته باشد، اما برای افرادی که از این شبکه مجازی برای پیشرفت در کسب‌وکارهای خود استفاده می‌کنند بسیار حیاتی است. سایت خرید فالوور اینستاگرام با ارائه مطالب مفید در رابطه با قوانین و ترفندهای اپلیکیشن اینستاگرام همواره آماده پاسخگویی به درخواست شما عزیزان می‌باشد. همچنین از سایت خرید فالوور اینستاگرام همواره می‌توانید پکیج‌ های افزایش فالوور، لایک، خرید بازدید استوری اینستاگرام پیج و بازدید استوری خریداری کنید. (اضافه کردن لینک به استوری)

منبع مقاله

سوالات متداول درباره اضافه کردن لینک به استوری

آیا میتوانیم لینک مورد نظر خود از یوتیوب یا تلگرام را در استوری اینستاگرام خود به اشتراک بگذاریم؟

بله شما میتوانید به راحتی لینک مد نظر خود را در استوری خود ثبت کنید.

چگونه لینک مورد نظر خود از یوتیوب را در استوری اینستاگرام بگذاریم؟

1-ابتدا وارد یوتیوب شوید و لینک مورد نظر را کپی کنید سپس در استوری خود استیکر مورد نظر را انتخاب کرده و آن را در قسمت Weblink پیست کنید.

پیشنهاد ویژه

اگر دنبال ورود به اکسپلور اینستاگرام هستید بهترین راه خرید لایک و ویو و سیو پست هست پس بزن رو دکمه پایین

خرید لایک اینستاگرامخرید ویو اینستاگرامخرید سیو پست ورود به اکسپلور اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا