ترفند های اینستاگرامی

آموزش دانلود فیلم و عکس از اینستاگرام در اندروید و آیفون

5/5 - (6 امتیاز)

یکی از دغدغه های کاربران اینستاگرام، چگونگی ذخیره فیلم و عکس های این برنامه است. بسیاری از افراد به دنبال روش هایی برای دانلود پست های مورد علاقه خود از اینستاگرام هستند. پس برای دانستن مطالب بیشتر در زمینه دانلود فیلم عکس اینستاگرام با ما همراه باشید. فیلم و عکس های اینستاگرام را میتوان بدون نرم افزار، از طریق سایت و نیز به واسطه برخی اپلیکیشن ها دانلود و ذخیره کرد. در بین روش های موجود، دانلود عکس و فیلم اینستاگرام از طریق اپلیکیشن ها محبوبیت بیشتری دارد. اگر چه نرم افزارهای متعددی برای ذخیره پست های اینستاگرام وجود دارد، اما تنها تعداد کمی از آنها کاربردی هستند. از آنجایی که یافتن برنامه و وبسایت های معتبر جهت دانلود فیلم و عکس از اینستاگرام در اندروید و آیفون زمانبر است، در این مطلب از سایت خرید فالوور اینستاگرام به معرفی آن‌ ها خواهیم پرداخت. پس با ما همراه باشید.

برای خرید فالوور واقعی اینستاگرام روی لینک کلیک کنید.

نحوه دانلود پست اینستاگرام در اندروید

یکی از ویژگی های گوشی های اندروید این است که، با مشاهده پست های اپلیکیشن اینستاگرام، آن محتوا به صورت خودکار به طور Cache ذخیره می‌ شود و در نتیجه دسترسی به آن از طریق بازیابی امکان پذیر است. برای این منظور باید به قسمت مدیریت فایل یا همان File Manager گوشی خود بروید.

مراحل ذخیره پست اینستاگرام در اندروید عبارتند از:

• در نخستین مرحله باید ویدیو مورد نظر را از طریق مرورگر یا اپلیکیشن مشاهده کنید. در نظر داشته باشید که فقط همان بخشی که مشاهده کرده ‌اید در گوشی شما ذخیره خواهد شد. به همین دلیل باید ویدیو را به صورت کامل مشاهده کنید. • سپس وارد بخش File Manager گوشی خود شوید و مسیر Android > Data را دنبال کنید. حال عبارت com.instagram.android در نوار جستجو وارد کنید. دانلود پست های اینستاگرام از این روش تا اندروید 10 امکان پذیر است و در اندرویدهای بالاتر دسترسی به این بخش برای کاربران محدود شده است. بنابراین در صورتی که از گوشی با اندروید بالاتر از 11 استفاده می‌ کنید، باید از سایر اپلیکیشن ها برای دانلود استفاده کنید.

نحوه دانلود پست اینستاگرام در آیفون

دانلود پست اینستاگرام در آیفون و سیستم عامل iOS کمی پیچیده تر است؛ چرا که اینستاگرام امکان دسترسی و دانلود فیلم و تصاویر دیگر کاربران خود را به افراد نمی‌ دهد. با این وجود، روش هایی وجود دارد که شما می‌ توانید با استفاده از آن‌ ها پست مورد نظر خود را ذخیره کنید. یکی از این روش ها، ضبط ویدیو مورد نظر از طریق فیلمبرداری از صفحه نمایش است. با استفاده از این روش تمامی فرآیندهای مربوط به گوشی همراه و فعالیت کاربر نیز ضبط می‌ شوند.

نحوه دانلود پست اینستاگرام در آیفون اما روش بهتر برای دانلود پست اینستاگرام در آیفون، استفاده از برنامه های مختلف موجود در اپ استور است که اغلب آن ها به صورت رایگان در دسترس هستند. در ادامه مراحل دانلود پست اینستاگرام در آیفون را از طریق برنامه Regrammer به عنوان نمونه بیان می‌ کنیم: • اپلیکیشن Regrammer را از اپ استور دانلود کنید.• پست مورد نظر خود که ویدیو یا تصویر است را در برنامه اینستاگرام پیدا کنید و سپس بر روی آیکون share کلیک کنید و در نهایت گزینه Copy Link را لمس کنید. • وارد اپلیکیشن Regrammer شوید و لینک را در کادری که مشاهده می‌ کنید، وارد نمایید. سپس بر روی گزینه Preview کلیک کنید. نحوه دانلود پست اینستاگرام در آیفون 2 • گزینه Repost را انتخاب نمایید. • بر روی گزینه More ضربه بزنید. با انجام مراحل فوق، امکان اشتراک پست مورد نظر به وجود می‌آید. در صفحه پیش رو با انتخاب گزینه Save Image، می‌ توانید تصویر یا ویدیو مورد نظر را در گوشی خود ذخیره کنید. نحوه دانلود پست اینستاگرام در آیفون 3

معرفی چند برنامه دانلود فیلم عکس اينستاگرام

امروزه برنامه های مختلفی برای دانلود از اینستاگرام طراحی و در دسترس افراد قرار دارند. در ادامه قصد داریم برخی از بهترین برنامه های دانلود از اینستا را به شما معرفی کنیم. • video downloader این برنامه به عنوان یکی از بهترین و قدرتمندترین برنامه های دانلود پست از اینستاگرام شناخته می شود. با استفاده از این برنامه شما به راحتی می ‌توانید ویدیوها و تصاویر مورد علاقه خود را ذخیره کنید. لازم به ذکر است که استفاده از این برنامه رایگان می ‌باشد. video downloader • Fast save for Insta Fast save for Insta نیز یکی از برنامه های پرکاربرد برای دانلود ویدیو و تصاویر از اینستاگرام است. با استفاده از این برنامه می ‌توانید فیلم و عکس ها را به صورت کاملا مستقیم در گوشی اندروید خود ذخیره کنید. این برنامه توسط بیش از 10 میلیون کاربر از فروشگاه Google بارگیری شده است. Fast save for Insta • Insaver for Instagram با استفاده از این برنامه نیز می‌ توانید در مدت چند ثانیه پست مورد نظر خود را دانلود و ذخیره کنید. Insaver for Instagram نیز بیش از 5 میلیون بار از google play بازدید داشته است. برای استفاده از این برنامه تنها باید پیوند پست را کپی و جایگذاری کنید. Insaver for Instagram • Story saver for Instagram Story saver for Instagram Story saver for Instagram امکان دانلود مستقیم پست های اینستاگرام را برای کاربران اندروید و آیفون فراهم کرده است. • Reposter for Instagram Reposter for Instagram نیز یکی از برنامه های محبوب برای دانلود پست از اینستاگرام است. در نسخه رایگان این نرم افزار، پس از ذخیره پست مورد نظر، یک Watermark بر روی آن قرار خواهد گرفت که قدری ناخوشایند است. Reposter for Instagram • InsTake Downloader اپلیکیشن InsTake Downloader یکی از بهترین برنامه هایی است که با استفاده از آن می ‌توان علاوه بر ویدیو و تصاویر، استوری، هایلایت و Reels را نیز دانلود کرد. InsTake Downloader

معرفی چند سایت دانلود فیلم عکس اینستاگرام

روش دیگر دانلود از اینستاگرام استفاده از وبسایت های آماده موجود در وب است. برخی از این سایت ها عبارتند از: • https://igram.io سایت https://igram.io ابزاری مناسب جهت دانلود پست های ویدیویی و تصاویر از اینستاگرام است. برای استفاده از این وبسایت ابتدا بر روی آیکون سه نقطه کلیک و گزینه Copy Link را انتخاب کنید. پس از این فرایند وارد وبسایت شوید. لینک مربوطه را Past کنید. به این ترتیب لینک دانلود در دسترس شما قرار می گیرد. igram.io • https://inflact.com/downloader/instagram/video Inflact نیز به عنوان ابزاری مناسب جهت دانلود پست از اینستاگرام شناخته می شود. Inflact • https://snapinsta.app این وبسایت امکان دریافت تمامی محتواهای موجود در اینستاگرام را برای کاربران فراهم کرده است. با کپی کردن لینک پست مورد نظر در ،snapinsta می‌ توانید به راحتی آن را دانلود کنید. snapinsta شما عزیزان میتوانید جهت خرید سیو پست اینستاگرام به سایت خرید فالوور اینستاگرام مراجعه فرمایید سخن پایانی به طور کلی ممکن است بخواهید برخی از پست های اینستاگرام را دانلود و ذخیره کنید. در صورتی که تنها علاقمند به مشاهده آن‌ ها در برنامه اینستاگرام هستید، با انتخاب گزینه Save می‌ توانید آن ها را ذخیره کنید. اما اغلب پست های اینستاگرام ارزش بالایی دارند و در نتیجه لازم است که در گوشی تلفن همراه شما ذخیره شوند‌. در این مطلب آموزش دانلود فیلم و عکس از اینستاگرام در اندروید و آیفون را برای شما عزیزان شرح دادیم. سایت خرید فالوور اینستاگرام به عنوان مرجع معتبر ارائه دهنده خدمات مختلفی از قبیل خرید لایک، فالوور، ویو، کامنت و غیره می ‌باشد. با خرید خدمات اینستاگرام از این سایت، صفحه اینستاگرام خود را بهبود ببخشید.

سوالات متداول

 

کدام یک از برنامه ها مناسب دانلود پست در هر دو گوشی اندروید و آیفون است؟

Fast save for Insta برنامه ای است که برای دانلود فیلم و عکس در هر دو گوشی اندروید و آیفون مناسب است.

کدام روش برای دانلود فیلم و عکس از اینستاگرام بهتر است؟

استفاده از برنامه های دانلود پست اینستاگرام که در مقاله معرفی کردیم، از سایر روش های دیگر مناسب تر است.

آیا نصب برنامه های دانلود اینستاگرام برای اکانت مشکلی به وجود می ‌آورد؟

خیر. مگر در مواردی که استفاده از برنامه نیازمند لاگین باشد.

چگونه میتوان لینک پست مورد نظر را کپی کرد؟

با استفاده از آیکون سه نقطه موجود در قسمت بالایی و سمت راست پست مورد نظر، میتوان لینک آن را کپی کرد.

پیشنهاد ویژه

اگر دنبال ورود به اکسپلور اینستاگرام هستید بهترین راه خرید لایک و ویو و سیو پست هست پس بزن رو دکمه پایین

خرید لایک اینستاگرامخرید ویو اینستاگرامخرید سیو پست ورود به اکسپلور اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا