ترفند های اینستاگرامی

بالا بردن بازدهی پیج اینستاگرام با 12 روش طلایی

5/5 - (6 امتیاز)

صفر تا صد بالا بردن بازدهی پیج اینستاگرام

امروزه اینستاگرام به یک برنامه محبوب تبدیل شده و روزانه مردم حداقل چند ساعت از وقت خود را صرف گشتن و بالا و پایین کردن در آن می کنند. علاوه بر آن کسب و کارهای اینترنتی زیادی بر پایه اینستاگرام شکل گرفته است و برای عده ای از مردم علاوه بر سرگرمی، به یک ابزار پولساز نیز تبدیل شده است. به همین دلیل کاربران اینستاگرام به دنبال راه هایی هستند که پیج خود را گسترش و ارتقا دهند تا به بازدهی و سود دهی بالاتری برسد. پس با ما همراه باشید  تا در زمینه بالا بردن بازدهی پیج اینستاگرام بیشتر باهم گپ بزنیم برای بالا بردن بازدهی پیج اینستاگرام می بایست نرخ تعامل یا اینگیجمنت را بالا برد. ما در این مقاله قصد داریم 12 روش طلایی برای بالا بردن نرخ تعامل و به دنبال آن بازدهی پیج اینستاگرام را به شما معرفی کنیم. پس تا انتهای مقاله با سایت خرید فالوور اینستاگرام همراه ما باشید.

برای خرید پیج اینستاگرام روی لینک کلیک کنید.

1. شناختن مخاطبین برای بالا بردن بازدهی پیج

شما در هر پلتفرمی که فعالیت می کنید باید مخاطبین خود را بشناسید و بر اساس آن شناخت، تولید محتوا کنید. از اصلی ترین راه های افزایش نرخ تعامل شناختن مخاطب می باشد. در این باره باید یک لیست از سوالات برای خود تهیه کرده و به آنها پاسخ دهید: • مخاطب شما به چه چیزهایی فکر می کند؟ • به چه چیزهایی بیشتر واکنش نشان می دهد؟ • چه دغدغه هایی دارد؟ • بر اساس این دغدغه ها چه سرویس هایی می توانید به مشتری ارائه دهید؟ لازم به ذکر است در حساب های کاربری تجاری خود می توانید از قسمت insight اینستاگرام برای بررسی نرخ تعامل نیز کمک بگیرید.

2. پیدا کردن زمان مناسب برای انتشار پست ها

برای پیدا کردن زمان مناسب برای انتشار پست ها، باید توجه داشته باشید که فالوورهای شما اغلب در چه زمانی آنلاین هستند. در این صورت پست شما شانس دیده شدن بالایی خواهد داشت و مخاطبان با پست شما درگیر شده و واکنش هایی مانند لایک، کامنت و… را نشان می دهند. لازم به ذکر است که بخش insight اینستاگرام به شما این امکان را می دهد که بفهمید پست شما در چه زمان هایی بیشترین تعداد بازدید را خواهد داشت.

3. منظم و مداوم پست بگذارید تا به بالا بردن بازدهی پیج اینستاگرامتان کمک کند

با در ارتباط بودن مداوم مشتری و ارائه دهنده خدمات از طریق انتشار مداوم پست، استوری و…، نرخ تعامل پیج بالا رفته و موجب گسترش پیج می شود. این کار حتی ممکن است باعث رفتن پست های شما به اکسپلور نیز شود. ارتباط صمیمی با مخاطبان

4. ارتباط صمیمی با مخاطبان

با توجه به این که فالوورها به پیج شما اعتبار می بخشند، باید برای آنان ارزش قائل شده و تا جایی که می توانید پاسخ آنها را در کامنت ها، دایرکت ها و… بدهید. این کار باعث افزایش صمیمیت شده و اشتیاق مخاطبین را برای واکنش نشان دادن در سایر پست ها بیشتر می کند. همین باعث افزایش نرخ تعامل پیج شما خواهد شد.

5. نوشتن کپشن مناسب

نوشتن کپشن برای پست هایتان، فرصت خوبی برای ارتباط با مخاطبان اینستاگرامی می باشد. شما می توانید حداکثر از 2200 کاراکتر برای نوشتن کپشن استفاده کنید. اگر پیج شما درباره آشپزی است، می توانید رسپی غذا را در آن بنویسید، اگر فروشنده پوشاک هستید می توانید قیمت، سایز و… و اگر شاعر یا هنرمند هستید می توانید قطعه ای که سروده اید را در قسمت کپشن، زیر پست خود درج بفرمایید. اما باید توجه داشته باشید که کپشن های طولانی دقیقا برعکس عمل کرده و به عبارتی حوصله مخاطب را سر می برد. پس باید در نوشتن کپشن دقت عمل داشته باشید.

6. تگ کردن دیگران در پست

با توجه به محتوای منتشر شده در پست می توانید یک برند، یک هنرپیشه یا یک اینفلوئنسر مشهور را در پست خود تگ کنید. این کار احتمال استوری شدن پست شما توسط شخص یا برند تگ شده را بالا ببرد و برای شما سود زیادی را به دنبال دارد. به اشتراک گذاشتن موقعیت در پست ها

7. به اشتراک گذاشتن موقعیت در پست ها

طبق آمار پست هایی که موقعیت مکانی دارند، ۷۹ درصد بیشتر از پست های بدون موقعیت مکانی شانس دیده شدن دارند. بدین ترتیب نرخ تعامل پیج شما چند برابر شده و افراد بیشتری پست شما را می بینند. چون کاربران از طریق جستجوی مکان با پیج های مختلف آشنا خواهند شد.

8. تولید محتوای با کیفیت

اولین و مهمترین فاکتور برای بالا بردن بازدهی پیج اینستاگرامی، تولید محتوای جذاب، یونیک و باکیفیت است. اگر محتوای جذابی نداشته باشید، هر چقدر هم برای ارتقای پیج خود تلاش کنید، بی فایده است. چرا که مخاطب حتی اگر شما را فالو کند، پس از مدتی آنفالو خواهد کرد و یا اصلا به پست ها و استوری تان واکنش نشان نخواهد داد. پس در درجه اول باید پست و خدماتی متناسب با دغدغه و سلیقه مخاطب خود ارائه دهید.

9. استفاده از هشتگ

بسیاری از کاربران با جستجوی هشتگ ها، به جستجوی محصول و یا محتوای مد نظر خود می روند. انتخاب درست هشتگ ها و استفاده مناسب از آنها، در افزایش میزان بازدید پست و نرخ تعامل تاثیر بسیاری دارد. می توانید در هر پست خود از 30 هشتگ استفاده کنید. البته استفاده زیاد از هشتگ ها غیر حرفه ای می باشد و باعث سردرگمی مخاطب خواهد شد. کمک گرفتن از مخاطبین در تولید محتوا برای بالا بردن بازدهی پی

10. کمک گرفتن از مخاطبین در تولید محتوا برای بالا بردن بازدهی پیج

اگر می خواهید طبق سلایق فالوورهای خود محتوا تولید کنید، باید از خودشان کمک بگیرید. برای این کار می توانید نظرسنجی کنید و یا یک کمپین طراحی کنید. این کار هزینه بازاریابی را کاهش می دهد و یک رابطه صمیمی بین تولید کننده محتوا و مخاطبان ایجاد کرده و باعث اعتماد سازی می شود.

11. محتوای ویدیویی تولید کنید

از آنجایی که دیدن یک ویدیو وقت بیشتری از مخاطب می گیرد، باعث می شود که مخاطب مدتی را روی پست شما باقی بماند و این یه امتیاز برای شما محسوب می شود. این کار باعث افزایش نرخ تعامل و اینگیجمنت پیج شما می شود. البته باید برای محتوای ویدیویی خود نیز وقت صرف نمایید، زیرا ویدیو کسل کننده نتیجه عکس خواهد داد.

12. پیج اینستاگرام خود را در سایر پلتفرم های اجتماعی معرفی نمایید

برای افزایش نرخ تعامل پیج خود و به دنبال آن بازدهی پیج اینستاگرامتان، هرچه بیشتر فالوور جذب کنید، سوددهی و بازدهی آن بیشتر است. معرفی حساب کاربری اینستاگرامتان در سایر شبکه های اجتماعی تاثیر بسزایی در افزایش فالوور پیج اینستاگرامتان خواهد شد. بنابراین بهتر است همزمان با سایر استراتژی های افزایش فالوورهای اینستاگرام خود، از این روش هم در جهت بالا بردن نرخ تعامل خود غافل نشوید. نتیجه گیری در این مقاله سعی داشتیم روش های طلایی و تاثیرگذار در جهت افزایش نرخ تعامل پیج اینستاگرام و به دنبال آن بالابردن بازدهی آن به شما بیان کنیم. امیدواریم این روش ها برای شما کارساز بوده و با بکارگیری آنها به سوددهی بیشتر برسید و در زمینه فعالیت خود بهترین باشید. سایت خرید فالوور اینستاگرام با تیم حرفه ای خود با ارائه انواع خدمات اینستاگرامی در خدمت مشتریان عزیز است. برای خرید پیج اینستاگرام به سایت رسمی خرید فالوور اینستاگرام مراجعه فرمایید

سوالات متداول در زمینه بالا بردن بازدهی پیج

 

1. کپشن برای هر پست اینستاگرام می تواند چند کاراکتر باشد؟

کپشن برای هر پست می تواند 2200 کاراکتر باشد. اما کپشن طولانی ممکن است برای کاربر جذاب نباشد.

2. اضافه کردن لوکیشن یا همان موقعیت مکانی چه تاثیری در ارتقا پیج دارد؟

اضافه کردن موقعیت مکانی برای هر پست 79 درصد احتمال دیده شدن پست شما را افزایش می دهد.

3. حداکثر تعداد هشتگ مجاز برای استفاده در اینستاگرام چند عدد است؟

برای هر پست مجاز هستید که حداکثر 30 هشتگ استفاده کنید. البته استفاده زیاد از هشتگ ها غیر حرفه ایست و مخاطب را سردرگم خواهد کرد. بهتر است برای هر پست خود از 15 هشتگ استفاده کنید.

4. چگونه از مخاطب خود در تولید محتوا کمک بگیریم؟

با طراحی کمپین و یا نظر سنجی در پیج اینستاگرام خود، رابطه صمیمی ایجاد کنید و با آنها ارتباط برقرار کنید. از این طریق می توانید سلیقه آنها را به دست آورید.

پیشنهاد ویژه

اگر دنبال ورود به اکسپلور اینستاگرام هستید بهترین راه خرید لایک و ویو و سیو پست هست پس بزن رو دکمه پایین

خرید لایک اینستاگرامخرید ویو اینستاگرامخرید سیو پست ورود به اکسپلور اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا