ترفند های اینستاگرامی

بهترین برنامه های تشخیص فالوور فیک اینستاگرام برای اندروید

5/5 - (27 امتیاز)

اینستاگرام از شبکه‌ های اجتماعی محبوب است که امروزه در مرکز توجه بسیاری از جوانان و نوجوانان قرار گرفته است. از این برنامه معمولاً برای کسب درآمد استفاده می‌ شود. اگر شما نیز دارای اکانت کسب‌ و کار در این برنامه هستید، می‌ دانید که افزایش فالوور اینستاگرام اهمیت بسیار زیادی دارد. چرا که هر چقدر فالوور افزایش پیدا کند، به همان اندازه شانس فروش شما نیز افزایش می یابد.

در نتیجه می‌ توانید به درآمد بسیار خوبی دست پیدا کنید. بسیاری از افراد برای افزایش فالوور خود اقدام به خرید فالوور از سایت های غیر معتبر می‌ کنند. فالوور هایی که به این‌ گونه خریداری می‌ شوند، غیر واقعی و فیک هستند که به‌ مرور زمان باعث از بین رفتن اکانت اینستاگرام می‌ شوند.

اما می‌ توانید با استفاده از برنامه تشخیص فالوور فیک اینستاگرام به‌ راحتی مانع از ایجاد این مشکل شوید. در این بخش می‌ خواهیم شما را با برنامه‌ های تشخیص فالوور فیک اینستاگرام آشنا کنیم. برای آشنایی بیشتر با ویژگی‌ ها و مشخصات این نوع برنامه‌ ها می‌ توانید به سایت خرید فالوور اینستاگرام مراجعه کرده و اطلاعات لازم را به دست آورید.

 اهمیت استفاده از برنامه تشخیص فالوور فیک اینستاگرام

استفاده از برنامه تشخیص فالوور فیک اینستاگرام اهمیت بسیار زیادی دارد. چرا که اگر فالوور های خود را از وب‌ سایت های غیر معتبر خریداری کنید، به‌ مرور زمان باعث از دست دادن پیج اینستاگرام می‌ شود. جالب است بدانید بیش‌ از نود درصد پیج های اینستاگرام دارای فالوور های فیک و غیرواقعی هستند، بدون این‌ که از تعداد فالوور های فیک و یا ماهیت آن‌ ها اطلاع داشته باشند.

برخی از این فالوور ها به‌ صورت ناخودآگاه وارد پیج اینستاگرام می‌ شوند. این نوع فالوور ها ضرر زیادی برای پیج ها ندارند، بلکه تنها ضرر آن‌ ها پایین آمدن تعداد لایک‌ ها و کامنت‌ های زیر پست های ارسالی است. اما در برخی موارد ممکن است با خرید از وب‌ سایت های غیر معتبر، فالوور هایی را خریداری کنید که در زمان بسیار کوتاهی تمامی زحمات شما را از بین می‌ برند.

شما عزیزان می توانید جهت خرید فالوور ارزان اینستاگرام روی لینک زیر کلیک کنید:

 

تشخیص فالوور فیک از فالوور واقعی یکی از بزرگ‌ ترین چالش‌ هایی است که ادمین های اینستاگرام با آن روبرو هستند. چرا که نمی‌ توان به‌ راحتی از روی اسم پروفایل و یا عکس آن متوجه فیک بودن و یا واقعی بودن فالوور ها شد. یکی از ساده‌ ترین روش‌ هایی که می‌ توانید از آن برای تشخیص فالوور های خود استفاده کنید، استفاده از برنامه تشخیص فالوور فیک اینستاگرام است.

 فالوور فیک چیست؟

فالوور های فیک به دنبال کننده هایی گفته می‌ شود که دارای مشخصات و اطلاعات تقلبی هستند و هیچ صاحب و یا دارنده ای ندارند. این نوع دنبال کننده ها هیچ فعالیتی در صفحه اینستاگرام ندارند و تنها برای این ساخته شده‌ اند که به‌ عنوان فالوور به فروش روند.

وجود فالوور های فیک در اینستاگرام باعث می‌ شود که تعامل کاربران با پیج شما کاهش پیدا کند. به‌ مرور زمان این اتفاق بازخورد و میزان ویوی پست‌ های ارسالی را با کاهش بسیار شدیدی رو به‌ رو می‌ کند. اینستاگرام پست‌ های ارسالی شما را به تمامی فالوور های شما نشان می‌ دهد اما اگر نصف فالوور هایی که شما را دنبال می‌ کنند، فیک باشند هیچ تعاملی با پست ارسالی شما نخواهند داشت.

در نتیجه تعداد لایک و کامنت و میزان بازدید کاهش پیدا خواهد کرد. در این‌ صورت به‌ هیچ‌ عنوان نمی‌ توانید وارد صفحه اکسپلور اینستاگرام شوید و بتوانید در ارتقای پیج خود سهیم باشید. از سوی دیگر افزایش فالوور فیک پیج اینستاگرام باعث از بین رفتن اعتماد دیگر کاربران به پیج شما می‌ شود. چراکه فالوور یکی از مهم‌ ترین مواردی است که توجه هر کاربری را به خود جلب می‌ کند.

جالب است بدانید اگر تعداد فالوور های فیک پیج اینستاگرام افزایش داشته باشد به‌ مرور زمان ممکن است از سوی اینستاگرام پیج شما برای همیشه از بین رود.

·  برنامه grin

این برنامه یکی از بهترین سایت‌ های تشخیص فالوور فیک در اینستاگرام است. این برنامه دارای نسخه رایگان است و می‌ توانید از آن برای پیدا کردن فالوور های غیر واقعی از اینستاگرام استفاده کنید.

برنامه grin

البته بهتر است بدانید که نسخه پولی این برنامه نیز وجود دارد که دارای امکانات و قابلیت‌ های بسیار مختلفی است و با استفاده از آن می‌ توانید به آنالیز دقیق‌ تری از پیج اینستاگرام دست پیدا کنید.

· برنامه iconosquare

این برنامه نیز یکی دیگر از وب‌ سایت هایی است که می‌ توانید از آن برای تشخیص فالوور فیک و غیر واقعی استفاده کنید. اما جالب است بدانید که تنها مختص برنامه اینستاگرام نیست و از آن می‌ توانید برای آنالیز انواع فالوور های شبکه‌ های اجتماعی استفاده کنید. استفاده از این برنامه تا چهارده روز رایگان است و می‌ توانید از امکانات آن استفاده کنید.

برنامه iconosquare

· برنامه modash.io

این برنامه یا وب‌ سایت را می‌ توان یکی از بهترین وب‌ سایت های خارجی دانست که می‌ تواند به شما در تشخیص فالوور فیک اینستاگرام کمک کند. در حقیقت بالاترین میزان سابقه را در این حوزه به خود اختصاص داده است و معمولاً بسیاری از دیجیتال مارکتینگ ها از آن استفاده می‌ کنند.

برنامه modash.io

از قابلیت‌ های بی‌ نظیر این سایت می‌ توان به بررسی نرخ تعامل، تشخیص فالوور های غیر واقعی و غیره اشاره کرد. اگر بتوانید از نسخه پولی این وب‌ سایت استفاده کنید، می‌ توانید از تمامی امکانات آن بهره‌ مند شوید.

 برنامه تشخیص فالوور فیک اینستاگرام برای گوشی های اندروید

یکی از بهترین برنامه‌ هایی که می‌ توانید از آن برای گوشی‌ های اندروید استفاده کنید، برنامه fake followers audit است که می‌ توانید آن را از گوگل پلی دانلود کنید. این برنامه تنها برای گوشی‌ هایی که دارای سیستم عامل اندروید هستند کارایی دارد.

 برنامه تشخیص فالوور فیک اینستاگرام برای گوشی های اندروید

 برنامه تشخیص فالوور فیک برای گوشی‌ های آیفون

اگر دارای گوشی آیفون هستید می‌ توانید از برنامه رایگان follow meter for Instagram استفاده کنید. با استفاده از این برنامه و تنها تغییر در تنظیمات می‌ توانید این برنامه را فعال کرده و از آن برای تشخیص فالوور های فیک استفاده کنید.

 برنامه تشخیص فالوور فیک برای گوشی‌ های آیفون

 تشخیص فالوور فیک اینستاگرام از روش‌ های دیگر

معمولاً از روش‌ های دیگری نیز می‌ توانید به فالوور فیک بودن اینستاگرام پی ببرید. در ابتدا به نام کاربری پیچ توجه کنید. این نوع اکانت ها با سرعت بالا ساخته می‌ شوند. به‌ همین دلیل نام واقعی ندارند. معمولاً نام این نوع پروفایل ها به‌ صورت رندوم انتخاب می‌ گردد. اگر در نام کاربری پیج مورد نظر از اعداد و حروف به‌ صورت غیرطبیعی استفاده‌ شده است، به این معنی است که پیج فیک است و غیر واقعی می‌ باشد.

جالب است بدانید که پیج های فیک و غیرواقعی دارای تصاویر غیر واقعی هستند یا معمولاً به‌ هیچ‌ عنوان از عکس استفاده نمی‌ کنند. معمولاً افرادی که دارای پیج واقعی هستند در بیوی خود نوشته‌ هایی دارند اما پیج های فیک معمولاً از هایلایت ها و بیو استفاده نمی‌ کنند. پیج های فیک دارای پست نیستند و یا پست‌ هایی که در آن ارسال شده اند، مفهوم خاصی ندارند. یکی از راه‌ هایی که می‌ توانید از آن به فیک بودن فالوور خود پی ببرید، تعداد فالوور ها و یا دنبال کننده های آن است. معمولاً این نوع پیچ‌ ها یا فالوور ندارند و یا فالوور آن‌ ها بسیار کم است. اما در عوض افراد بسیار زیادی آن‌ ها را فالو کرده‌ اند.  

سخن پایانی اینستاگرام از برنامه‌ های محبوب است که توجه به داشتن فالوور واقعی در آن اهمیت بسیار زیادی دارد. اما در برخی موارد ممکن است دارای فالوور های فیک اینستاگرام باشید و از آن اطلاع نداشته باشید. دراین‌صورت می‌ توانید از برنامه تشخیص فالوور فیک اینستاگرام استفاده کنید که در این مقاله با آن‌ ها شما را آشنا کردیم تا بتوانید با استفاده از این نوع وبسایت ها و برنامه‌ ها فالوور های فیک خود را از فالوور های واقعی تشخیص دهید و در ارتقا و بهبود پیج خود در اینستاگرام سهیم باشید. همین طور شما میتوانید از سایت خرید فالوور اینستاگرام خدماتی مثل خرید فالوور فیک، ویو ، لایک و …. را خریداری کنید.

 سوالات متداول در زمینه فالوور فیک

وجود فالوور فیک اینستاگرام چه مضراتی دارد؟

 فالوور فیک اینستاگرام باعث کاهش تعامل با پیج ها و دیگر کاربران می شود. این نوع فالوورها به مرور زمان باعث از بین رفتن پیج اینستاگرام می شوند.

آیا می توان به راحتی فالوورهای فیک را شناسایی کرد؟

 نخیر در برخی موارد شناسایی فالوورهای فیک از واقعی غیرممکن است.

بهترین روش برای تشخیص فالوور فیک اینستاگرام چیست؟

 استفاده از برنامه تشخیص فالوور فیک اینستاگرام یکی از بهترین روش ها برای تشخیص فالوورهای غیر واقعی است.

فالوور فیک چه ویژگی هایی دارد؟

 فالوور های فیک به دنبال کننده هایی گفته می‌ شود که دارای مشخصات و اطلاعات تقلبی هستند و هیچ صاحب و یا دارنده ای ندارند. این نوع دنبال کننده ها هیچ فعالیتی در صفحه اینستاگرام ندارند و تنها برای این ساخته شده‌ اند که به‌ عنوان فالوور به فروش روند.

استفاده از برنامه iconosquare تا چند روز رایگان است؟

 استفاده از این برنامه تا چهارده روز رایگان است.

دیجیتال مارکتینگ ها از کدام برنامه تشخیص فالوور فیک کمک می کنند؟

 دیجیتال مارکتینگ ها از برنامه modash.io استفاده می کنند.

برنامه تشخیص فالوور فیک اینستاگرام برای گوشی های اندروید کدام است؟

 یکی از بهترین برنامه‌ هایی که می‌ توانید از آن برای گوشی‌ های اندروید استفاده کنید، برنامه fake followers audit است که می‌ توانید آن را از گوگل پلی دانلود کنید.

از روش های دیگر تشخیص فالوور فیک اینستاگرام کدامند؟

 عدم وجود پروفایل و بیو، عدم وجود بیو، عدم وجود پست و استفاده از اعداد و حروف نامتعارف از روش های تشخیص فالوور فیک اینستاگرام هستند.

پیشنهاد ویژه

اگر دنبال ورود به اکسپلور اینستاگرام هستید بهترین راه خرید لایک و ویو و سیو پست هست پس بزن رو دکمه پایین

خرید لایک اینستاگرامخرید ویو اینستاگرامخرید سیو پست ورود به اکسپلور اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا