روبیکا

روبیکا چیست؟ معرفی بخش‌ های مختلف اپلیکیشن روبیکا

5/5 - (36 امتیاز)

 

بخش روبیکا دنیای اپلیکیشن‌ها و شبکه‌های مجازی بسیار گسترده است و هر روزه اپلیکیشن‌های جدیدی به فضای اینترنت وارد می‌شوند. هر کدام از اپلیکیشن‌ها با توجه به هدف خاصی طراحی می‌شوند و کاربردهای منحصربه‌فردی خود را دارند. بسیاری از فعالیت‌های روزانه با استفاده از اپلیکیشن‌های مجازی انجام می‌شود و بسیاری از این برنامه‌ها، کمک زیادی را به بهبود ارتباط و همچنین پیشرفت در فضای اینترنت کرده‌اند.

در سال‌های اخیر، اپلیکیشن‌های ایرانی مختلفی نیز راه‌اندازی شده‌اند که تمام تلاش خود را کرده‌اند تا بهترین خدمات را به کاربران خود، ارائه دهند. اپلیکیشن‌ یکی از این اپلیکیشن‌های ایرانی است که با طراحی مناسب و ارائه خدمات گوناگون، توانسته است رضایت کاربران زیادی را نگه دارد.

طراحی اپلیکیشن به گونه‌ای است که از بخش‌ها و قسمت‌های مختلفی تشکیل شده است که هر کدام از این بخش‌ها، ویژگی‌ها و کاربردهای خاص خود را دارند. با آشنایی درمورد بخش‌های مختلف روبیکا، می‌توان از این اپلیکیشن استفاده بهتری کرد و نهایت استفاده را از آن برد. ما در این مقاله به معرفی بخش‌ های مختلف اپلیکیشن روبیکا و کاربرد های هر بخش پرداخته‌ایم، پس با ما همراه باشید.

برای خرید فالوور روبینو روی لینک کلیک کنید.

معرفی اپلیکیشن روبیکا

بهتر است قبل از پرداختن به بخش‌های مختلف اپلیکیشن، ابتدا با این اپلیکیشن و هدف آن آشنا شوید. اپلیکیشن روبیکا، پیام رسانی ایرانی است که توسط شرکت توسکا که مجموعه‌ای در زمینه توسعه کسب و کار است، راه‌اندازی شد. این اپلیکیشن به دلیل برخورداری از ویژگی‌های منحصربه‌فردی و کاربری راحت‌تر، توانسته‌ است که نظر افراد زیادی را جلب کند. هم‌اکنون نیز اپلیکیشن روبیکا، حدود سه میلیون کاربر فعال دارد.

روبیکا توانسته‌ است با طراحی مناسب و کاربردی، بسیاری از خدمات را در یک اپلیکیشن بگنجاند و از این طریق، بسیاری از نیازهای کاربران را به راحتی فراهم نماید. بسیاری از افراد اپلیکیشن روبیکا را تنها به عنوان یک پیام رسان فرض می‌کنند، اما روبیکا فراتر از یک پیام رسان بوده و با امکانات مختلفی که دارد، خدمات چند اپلیکیشن مجزا را ارائه می‌دهد.

روبیکا سعی کرده است که نیاز کاربران را شناسایی کند و به کاربران کمک کرده است که بتوانند بسیاری از امورات روزانه، که امکان انجام آن‌ها به روش اینترنت وجود دارد را انجام دهند. همچنین روبیکا بستری را فراهم نموده است که کاربران بتوانند درآمد نیز کسب نمایند و در زمینه مورد علاقه خود پیشرفت کنند.  

بخش‌های مختلف اپلیکیشن روبیکا

اگر به دنبال اپلیکیشنی ایرانی همه کاره‌ای هستید که امکانات مختلفی را به صورت یکجا داشته باشد، حتما اپلیکیشن روبیکا را در اولویت قرار دهید. زیرا اپلیکیشن از بخش‌های مجزایی تشکیل شده است که هر کدام از این بخش‌ها مزایا و کاربردهای خاص خود را دارند. کاربران روبیکا می‌توانند با شناخت هر یک از بخش‌های این اپلیکیشن، تصمیم گیری بهتری را در استفاده از این برنامه داشته باشند و بتوانند بهره کافی را ببرند. ما در ادامه به معرفی بخش‌های مختلف اپلیکیشن روبیکا، پرداخته‌ایم. بخش پیام رسان

•  بخش پیام رسان

یکی از پراستفاده‌ترین بخش‌های اپلیکیشن روبیکا، بخش پیام رسان آن است. در این بخش کاربران روبیکا می‌توانند به مخاطبینی که در روبیکا عضویت دارند، دسترسی پیدا کرده و به آن‌ها پیام دهند. همچنین مانند سایر اپلیکیشن‌های پیام رسان که امکان ساخت گروه و کانال را دارند، در بخش پیام رسان اپلیکیشن نیز امکان ایجاد گروه و کانال نیز وجود دارد. همچنین با راه‌اندازی کانال موردنظر خود در روبیکا و کسب ممبر یا اعضای زیاد نیز می‌توان به ازاء دریافت تبلیغات، درآمد کسب کرد. بخش روبینو

• بخش روبینو

در بخش روبینو می‌توان پیج مورد نظر خود را راه‌اندازی نمود. این بخش مشابه با بخش پروفایل اینستاگرام است. در بخش روبینو می‌توان پست و استوری‌های مورد نظر خود را با سایر کاربران به اشتراک گذاشت. همچنین بخش روبینو اطلاعاتی مانند؛ تعداد دنبال کنندگان و دنبال شوندگان، تصویر پروفایل، پست‌ و استوری‌های و غیره، وجود دارند. بخش ویترین

• بخش ویترین

ویترین روبیکا نیز که مشابه اکسپلور اینستاگرام است، حاوی پست‌هایی است که سایر کاربران روبینو به اشتراک گذاشته‌اند و به دلیل تعامل بالا به ویترین روبینو راه پیدا کرده‌اند. در بخش ویترین روبیکا، انواع عکس و ویدیوهای مختلف وجود دارد و کاربران می‌توانند محتواهای مورد علاقه خود را دنبال کنند. با مشاهده پست‌های بخش ویترین می‌توان پست‌های موردنظر را لایک و ذخیره کرد، کامنت گذاشت و برای سایر دوستان ارسال نمود.

• بخش تنظیمات

در بخش تنظیمات اپلیکیشن روبیکا نیز می‌توان همه تنظیمات مربوطه به برنامه ازجمله؛ ویژگی‌های ظاهری، دسترسی ها، حریم خصوصی، اعلان ها، ذخیره سازی داده‌ها و غیره را مطابق با نظر خود، تغییر داد و تنظیم کرد. سرویس‌های اپلیکیشن روبیکا

سرویس‌های اپلیکیشن روبیکا

علاوه بر بخش‌های مختلف و کاربردی که ذکر شد، روبیکا یک بخش مجزای دیگر دارد که متشکل از امکانات مختلف است. این بخش که به نام سرویس‌ها دیده می‌شود، اولین آیکون در سمت راست برنامه است که با کلیک بر روی آن می‌توان خدمات مختلف این بخش را مشاهده نمود. البته با توجه به این که اپلیکیشن روبیکا مانند همه اپلیکیشن‌ها، هر از چندگاهی بروز رسانی می‌شود، بنابراین امکان دارد قابلیت‌های به آن اضافه یا حذف شود پس بهتر است که ابتدا آخرین نسخه این اپلیکیشن را دانلود و نصب کرد. مهم‌ترین امکاناتی که در قسمت سرویس‌های اپلیکیشن وجود دارد عبارتند از؛ سرویس فیلم و سریال

• سرویس فیلم و سریال

هنگام باز کردن بخش سرویس‌ها، لیستی از فیلم و سریال‌های پیشنهادی و محبوبترین آن‌ها، معرفی شده است. در این بخش، انواع فیلم و سال‌های ایرانی و خارجی مختلف، در رده‌های سنی گوناگون وجود دارد که می‌توان آن‌ها را تماشا کرد. مزیت این بخش این است که بدون داشتن بسته اینترنت نیز می‌توان فیلم و سریال‌های موردنظر خود را مشاهده کرد. سرویس برقراری تماس

• سرویس برقراری تماس

در بخش سرویس برقرار تماس می‌توان خیلی راحت و با بالاترین کیفیت، با مخاطبان موردنظر خود تماس صوتی برقرار کرد. با کلیک بر روی سرویس برقراری تماس، لیست مخاطبان به شما نمایش داده می‌شود و می‌توان مخاطب موردنظر خود را که قصد برقرار تماس با آن را دارید را انتخاب کنید و با آن تماس بگیرید. سرویس خرید شارژ و اینترنت

• سرویس خرید شارژ و اینترنت

یکی دیگر از قسمت‌های مهم سرویس روبیکا، سرویس خرید شارژ و اینترنت است. امکان خرید شارژ و اینترنت در اپلیکیشن، برای همه اپرا تورها وجود دارد. سرویس فروشگاه

• سرویس فروشگاه

در قسمت فروشگاه روبیکا، انواع و اقسام وسایل و تجهیزات مختلف و مورد نیاز وجود دارد. فروشندگان زیادی در این قسمت با هم رقابت می‌کنند و به همین دلیل محصولات بخش فروشگاه، از قیمت مناسبی برخوردار هستند.

• سرویس اخبار

یکی دیگر از امکانات بخش سرویس‌ها، کانال‌های خبری هستند. در این بخش می‌توان خبرگزاری های مختلف را مشاهده کرد و اخبار های بروز و واقعی منتشر شده آن‌ها را مشاهده نمود.

• سرویس کانال‌های پر مخاطب

کانال‌های زیادی در روبیکا وجود دارد و به همین دلیل، پیدا کردن کانال‌های محبوب و مفید اندکی دشوار است. به همین دلیل در سرویس کانال‌های پر مخاطب، کانال‌هایی که محبوب هستند و طرفداران زیادی دارند، معرفی شده است تا کاربران بتوانند این کانال‌ها را به راحتی پیدا کنند و در آن‌ها عضو شوند.

• سرویس اوقات شرعی

در سرویس اوقات شرعی روبیکا نیز می‌توان از اطلاعاتی مانند ساعت اذان و تاریخ و غیره آگاهی پیدا کرد. نتیجه‌گیری در طی سال‌های اخیر، اپلیکیشن‌ها و برنامه‌های ایرانی زیادی ساخته شده‌اند که هر کدام از این اپلیکیشن‌ها، کاربردها و قابلیت‌های خاص خود را دارد. اپلیکیشن یکی از بهترین اپلیکیشن‌های ایرانی است که امکانات متعددی دارد و به دلیل ارائه خدمات مناسب، کاربران زیادی در آن فعالیت می‌کنند.

همچنین اپلیکیشن از بخش‌های مختلفی مانند؛ پیام رسان، روبینو، ویترین و تنظیمات تشکیل شده است که هر کدام از این بخش‌ها، کاربردهای خاص خود را دارند که در این مقاله به آن‌ها ‌ها پرداخته شد. همچنین بخش دیگری به نام سرویس ها در روبیکا وجود دارد که این بخش نیز امکانات مختلفی ارائه می‌شود.

بخش سرویس‌ها شامل مواردی از قبیل؛ فیلم و سریال، اخبار، خرید شارژ و بسته اینترنت، برقراری تماس، فروشگاه، اوقات شرعی، کانال‌های پر مخاطب و غیره است. برای دریافت خدمات مختلف اپلیکیشن مانند؛ ساخت پیج و کانال استاندارد در این اپلیکیشن و کسب درآمد از روبیکا، می‌توان به سایت خرید فالوور اینستاگرام مراجعه کرد. سایت خرید فالوور اینستاگرام سایتی معتبر و شناخته شده است که خدمات مختلفی در زمینه شبکه‌های اجتماعی مختلف مانند خرید فالوور روبیکا و … را با بالاترین کیفیت، انجام می‌دهد.

سوالات متداول معرفی بخش‌ های مختلف اپلیکیشن روبیکا

اپلیکیشن روبیکا چیست؟

اپلیکیشن روبیکا یک اپلیکیشن ایرانی است که توسط شرکت توسکا راه‌اندازی شده است و این اپلیکیشن، قابلیت‌ها و امکانات‌ مختلفی مانند؛ برقراری ارتباط و کسب درآمد را دارد.

اپلیکیشن روبیکا از چه بخش‌هایی تشکیل شده است؟

اپلیکیشن از بخش‌های مختلفی مانند؛ سرویس‌ها، پیام رسان، ویترین، روبینو و تنظیمات تشکیل شده است که هر کدام از این بخش‌ها، کاربردهای خاص خود را دارند.

در بخش سرویس‌های روبیکا چه خدماتی ارائه می‌شود؟

بخش سرویس‌های شامل مواردی از قبیل؛ فیلم و سریال، اخبار، خرید شارژ و بسته اینترنت، برقراری تماس، فروشگاه، اوقات شرعی، کانال‌های پر مخاطب و غیره است.

آیا برای تماشای فیلم و سریال‌های روبیکا باید هزینه پرداخت شود؟

خیر، همه فیلم و سریال‌های موجود در روبیکا به صورت رایگان هستند و برای مشاهده آن‌ها، نیازی به بسته اینترنت نیست.

چگونه می‌توان در روبیکا درآمد کسب کرد؟

روش‌های مختلفی برای کسب درآمد وجود دارد که ایجاد کانال در پیام رسان و یا ایجاد پیج در روبینو روبیکا، دو مورد از متداول‌ترین روش‌های کسب درآمد هستند.

چگونه می‌توان کانال‌های محبوب روبیکا را پیدا کرد؟

در قسمت سرویس‌های روبیکا بخشی با عنوان کانال‌های پر مخاطب وجود دارد که از طریق این قسمت، می‌توان کانال‌های محبوب و پرطرفدار را مشاهده کرد.

در بخش ویترین روبیکا چه اقداماتی صورت می‌گیرد؟

بخش ویترین روبیکا مانند قسمت اکسپلور اینستاگرام است که در این بخش پست‌هایی که کاربران به اشتراک گذاشته‌اند، نمایش داده می‌شود.

در بخش روبینو روبیکا چه اطلاعاتی وجود دارد؟

در بخش روبینو اطلاعاتی مانند؛ تعداد دنبال کنندگان و دنبال شوندگان، تصویر پروفایل، پست‌ و استوری‌های منتشر شده و غیره، وجود دارند.

پیشنهاد ویژه

اگر دنبال ورود به اکسپلور اینستاگرام هستید بهترین راه خرید لایک و ویو و سیو پست هست پس بزن رو دکمه پایین

خرید لایک اینستاگرامخرید ویو اینستاگرامخرید سیو پست ورود به اکسپلور اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا