ترفند های اینستاگرامی

ورود به اکسپلور اینستاگرام با چهار روش طلایی و تضمینی

4.8/5 - (41 امتیاز)

 

 

ورود به اکسپلور اینستاگرام  : در اینستاگرام دو راه برای دیدن پست های مختلف وجود دارد یکی صفحه هوم هست که در آن شما می توانید پست های افرادی که فالو کرده اید را در آن مشاهده کنید و دیگری صفحه اکسپلور هست که در آن هم بنا به سابقه سرچ های انجام شده و افرادی که فالو کرده اید تعداد زیادی از پست های مختلف و مرتبط با این موارد به شما نشان داده می شود.

پست های صفحه اکسپلور برای هر کسی منحصر به خودش است و پست های جدید از افراد جدید ولی با موضوعات مرتبط با علایق شما خواهد بود. این یک روش جالب در الگوریتم اینستاگرام است برای اینکه پست هایی را به شما برساند که قبلا به مشابه آن واکنش داده اید و به آن علاقه مند هستید.

صاحبان کسب و کارها نیز دقیقا به همین دلیل همواره در فکر ورود به صفحه اکسپلور هستند چون وقتی وارد صفحه اکسپلور شوند علاوه بر پیدا کردن مخاطبان جدید، مخاطبانی را خواهند یافت که کاملا مطمئن هستند به محتوا و محصول  آنها علاقه مند هستند و این یعنی یک بازی برد برد هم برای صاحب کسب و کار که مشتری مناسب پیدا می کند و مخاطبی که به محتوا و محصول مورد علاقه اش می رسد.

برای خرید ورود به اکسپلور لطفا کلیک کنید.

چرا رفتن به  اکسپلورر ضروری است؟

شما اگر تعداد فالورر کمی دارید و به دنبال فالوور های جدید هستید، و یا می خواهید کسب و کار اینستاگرامی خودتان را رونق دهید و مشتریان جدید را پیدا کنید؛ اکسپلورر جایی است که باید در آن به دنبال اهداف خودتان بگردید.

اگر شما بتوانید محتوای مناسب که افراد در پی دیدن آن هستند را به وجود بیاورید مطمئنا خواهید توانست آن محتوا را به اکسپلورر فرستاده و از این طریق پیشرفت چشمگیری در صفحه اینستاگرام خودتان به وجود بیاورید. در این قسمت به چهار نکته که به شما در راه ورود به اکسپلور اینستاگرام  کمک خواهند کرد را بررسی خواهیم کرد.

استفاده درست از هشتگ ها را در دستور کار خود قرار دهید

استفاده درست از هشتگ ها را در دستور کار خود قرار دهید

شما در هر پست که برای اینستاگرام میفرستید می توانید از حدود سی تا هشتگ استفاده کنید. هشتگ ها به شما کمک می کنند در صورت سرچ شدن توسط  مخاطب در صفحه ورود به اکسپلور اینستاگرام  محتوایتان در سریع ترین زمان ممکن برای مخاطبانتان پیدا شود و حتی به این شکل می توانید برند خود را نیز شکل بدهید و در فضای مجازی معروف شوید.

همچنین همان طوریکه می دانید هشتگ ها نیز قابل فالو کردن هستند در نتیجه اگر مخاطب شما یکی از هشتگ هایی که شما استفاده کرده اید را فالو کرده باشد محتوای شما از طریق این هشتگ به این مخاطب پیشنهاد خواهد شد. مشاهده می کنید استفاده از هشتگ های مرتبط با کسب و کار شما تا چه حد می تواند در بالا رفتن در صفحه  اکسپلورر به کمک شما بیاید.

تولید محتوای با کیفیت، اصل اساسی در ورود به اکسپلور اینستاگرام 

فهمیدن اینکه مخاطب محتوای شما، چه نوع پست هایی را دوست دارد کار زیاد سختی نیست؛ یکی از کلمات کلیدی مرتبط با کسب و کار یا محتوای پیج تان را در اینستاگرام سرچ کنید و سپس کانال هایی که پیدا می کنید را با دقت آنالیز کنید و ببینید  چه محتوایی بیشترین لایک و توجه را از آن خود کرده است و چه ویژگی هایی دارد؟ و بدون  اینکه کپی کنید محتوایی با ویژگی های یک کانتنت خوب و جذاب را تحویل مخاطب ها بدهید و ببینید که چنین پستی چگونه می تواند برای شما مخاطب را از اکسپلورر جذب کند!

به فالوور هایتان اعلام کنید که پست تان منتشر شده است

 

به فالورهایتان اعلام کنید که پست تان منتشر شده است

شما وقتی که یک پستی را منتشر می کنید این پست ابتدا در صفحه هوم برای فالوور هایتان  نمایش داده می شود و پس از آن در صورتی که بازخورد مخاطبان خودتان خوب بود به اکسپلورر هم می رود. شما می توانید با اعلام کردن انتشار پست تان در قسمت استوری ها تعداد بیشتری از فالوور هایتان را از انتشار پست تان مطلع کنید و این موضوع قطعا می تواند در ورود به اکسپلور اینستاگرام شما موثر باشد.

تعامل در پیج تان را بالا ببرید

به چهار مورد عمل در اینستاگرام که مخاطبان برای واکنش دادن به محتوای شما از آنها استفاده می کنند تعامل می گویند که این چهار مورد عبارتند از لایک، کامنت، شیر و سیو توسط کاربران که  هرچه  این چهار مورد برای یک پست  بالاتر باشد می گوییم تعامل برای آن پست بیشتر بوده است. پست های شما برای رفتن به اکسپلورر باید تعامل بالای از مخاطبان فالور خودتان گرفته باشد؛ شما می توانید خودتان هم از فالورهایتان بخواهید که پست های شما را لایک کنند یا سوالاتی را از آنها بپرسید که باعث شود بخواهند به این سوالات پاسخ بدهند و کانکشن ایجاد شود می توانید از روش های دیگر مثل گذاشتن مسابقه هم استفاده کنید.   

چگونه می توانم بفهمم که اصلا پستم به  اکسپلورر رفته است یا نه؟

شما خودتان هم می توانید با استفاده از برنامه اینستاگرام  بفهمید پست تان به  اکسپلورر رفته  است یا نه؟ و اگر رفته است چه تعداد از بازدید ها مربوط به اکسپلورر است؛ این کار را می توانید از قسمت insight  انجام دهید و برای این کار باید از مراحل زیر پیروی کنید:

1- ابتدا برنامه اینستاگرام خود را باز کنید و به اکانت خود بروید.

2- به یاد داشته باشید که صفحه اینستاگرام شما باید در حالت پابلیک باشد و همچنین از نوع پروفشنال و بیزینسی باشد تا شما به اطلاعات آماری پیج دسترس داشته باشید.

3- سه خط بالای صفحه را لمس کنید و سپس گزینه insight را که دیدید انتخاب کنید.

4- در میان آپشن های گزینه insight یکی هم به آمار اکسپلورر مربوط می شود که در این قسمت اگر پست شما از اکسپلورر بازدید گرفته باشد شما می توانید تعداد آن را در این  قسمت ببینید. خلاصه رفتن به اکسپلورر هیچ روش و فرمول مشخصی ندارد و نکات گفته شده در وب سایت های مختلف فقط و فقط تجربیات خود کاربران  از زمان هایی که پست های ایشان به اکسپلورر راه پیدا کرده است.

امیدوار هستیم نکاتی که به عنوان تجربیات خودمان در بردن پست ها به اکسپلورر به شما آموزش دادیم مفید و کاربردی بوده باشد. و در آخر قابل ذکر است برای خرید ورود به اکسپلور اینستاگرام  میتوانید به سایت خرید فالوور اینستاگرام مراجعه فرمایید تا فالوور و لایک و بازدید خود را به بهترین و تضمینی ترین شکل ممکن افزایش دهید. منبع مقاله

سوالات متداول درباره روش طلایی برای ورود به اکسپلورر اینستاگرام

اکسپلورر اینستاگرام چیست؟

اکسپلورر اینستاگرام یکی از محبوب ترین و بهترین مکان های اینستاگرام برای افزایش فروش محصولات، فالوور و هرآنچه برای داشتن یک پیج ایده آل نیاز دارید میباشد. .

با ورود پستمان به اکسپلورر چه اتفاقی برای پیجمان می افتد؟

1-اگر پستتان موفق شد که به اکسپلورر راه پیدا کند ، همین پست میتواند کلی فالوور را برایتان به ارمغان بیاورد و بر ویو پست های دیگرتان نیز تاثیر بگذارد . همچنین اگر کسب و کاری در اینستاگرام به راه انداخته اید میتواند فروشتان را دو چندان برابر کند.

پیشنهاد ویژه

اگر دنبال ورود به اکسپلور اینستاگرام هستید بهترین راه خرید لایک و ویو و سیو پست هست پس بزن رو دکمه پایین

خرید لایک اینستاگرامخرید ویو اینستاگرامخرید سیو پست ورود به اکسپلور اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا