ترفند های اینستاگرامی

برنامه اوجی اينستاگرام چیست؟ دانلود پرطرفدارترین نسخه اینستاگرام

5/5 - (39 امتیاز)

در این مقاله به بررسی برنامه اوجی اینستاگرام خواهیم پرداخت می دانید که اینستاگرام یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین شبکه های اجتماعی است که هم اکنون 500 میلیون کاربر فعال از سراسر جهان دارد. این رسانه اجتماعی بیشتر بر روی گوشی ‌های همراه موبایل استفاده می شود و با وجود ویژگی‌ های منحصر به فرد، محدودیت هایی نیز دارد. مثلا شما این امکان را ندارید که محتوا‌ های موجود در اینستاگرام، شامل پست ‌و استوری‌ را دانلود کنید. شاید گاهی اوقات بخواهید یک ویدیو یا تصویر را در اینستاگرام دانلود و ذخیره نمایید؛ ولی نسخه اصلی اینستاگرام این ویژگی را ندارد. از این ‌رو برنامه های جانبی مثل OGInsta ایجاد شدند. در این برنامه‌ دسترسی کامل به محتواهای اینستاگرام و دانلود و ذخیره آن‌ها فراهم است‌.

برای خرید فالوور اینستاگرام روی لینک کلیک کنید.

برنامه اوجی اینستاگرام چیست؟

از زمان شکل‌ گیری اینستاگرام تاکنون، امکانات ویژه‌ ای در اختیار کاربران این‌ شبکه اجتماعی قرار گرفته است. اما اینستاگرام در برخی موارد نیز نتوانسته نیاز‌های کاربران خود را به طور کامل برطرف کند. برنامه اوجی اینستاگرام شکلی تغییر یافته از اینستاگرام است که امکانات و قابلیت‌ های بیشتری نسبت به اینستاگرام اصلی دارد

و برای استفاده در سیستم عامل اندروید ساخته شده است و امکان استفاده از آن بر روی گوشی‌های آیفون وجود ندارد. در واقع ظاهر برنامه اوجی اینستاگرام مشابه اینستاگرام اصلی است ولی امکاناتی و ویژگی‌ هایی که در اختیار کاربرانش قرار می‌ دهد، آن را از نسخه اصلی اینستاگرام متمایز می‌ کند.

آیا این نرم افزار برای سیستم عامل ‌های iOS نیز طراحی شده است؟

همانطور که گفتیم اینستاگرام از زمان شروع فعالیت خود تاکنون آپشن‌ های مختلفی را برای کاربران خود ارائه کرده است، اما گاهی نیز در برآوردن برخی نیازهای کاربرانش موفق نبوده است. OGInsta نسخه تغییر یافته اینستاگرام اصلی می باشد که به طور خاص برای استفاده در سیستم عامل ‌های اندروید طراحی و ساخته شده است و بر روی گوشی های آیفون قابل اجرا نیست.

آیا میتوان همزمان از دو نسخه اینستاگرام استفاده کرد؟

بسیاری از افراد وقت زیادی را در گوگل به دنبال روش ‌های نصب دو اینستاگرام در یک تلفن همراه صرف می ‌کنند. اما گروهی دیگر نیز وجود دارند که هدفشان کمی متفاوت‌ است؛ در واقع این افراد به دنبال شیوه داشتن چند اکانت اینستاگرام روی یک گوشی همراه هستند.

تفاوت این دو موضوع در این است که برای گروه اول باید یک برنامه دیگر نصب کرد و برای گروه دوم نیز تنها کافیست در همان اپلیکیشن نصب شده با استفاده از قابلیت جدیدی که اینستاگرام برای کاربران خود ارائه داده، اکانت های دوم و سومی ایجاد کرد. برای دانلود برنامه اوجی اینستاگرام این مقاله را مطالعه فرمایید

دانلود اینستاگرام دوم

مراحل انجام این کار به شرح زیر است:

• در ابتدای کار (dual instagram (OGInstagram را دانلود نمایید، اما حتما از اینکه منابع ناشناس خود را با کلیک بر روی تنظیمات، امنیت و سپس منابع ناشناخته فعال کرده ‌اید، مطمئن شوید.

• در گام بعدی OGInstagram را در گوشی خود نصب نمایید.

• با استفاده از این اپلیکیشن یک اینستاگرام دیگر نیز بر روی گوشی همراه خود خواهید داشت.

• این برنامه دقیقا شبیه اینستاگرام است. شما می ‌توانید اکانت خود را با استفاده از شماره تلفن، فیسبوک و یا ایمیل بسازید. جهت نصب اینستاگرام دوم در گوشی ‌های آیفون هم بهتر است با جستجو در اپ استور یکی از برنامه ‌های کلونر را انتخاب کنید، سپس اپ اینستاگرام خود را کلون کنید و پیج دومی بسازید.

تفاوت oginsta و instagram plus چیست؟

هر روزه شاهد هستیم که تعداد زیادی از برنامه‌ های مشابه اینستاگرام به کاربران عرضه می ‌شوند که همه آنها به طور تقریبی کاربرد یکسان داشته و کار یکسانی هم انجام می دهند. در میان برنامه‌ های مختلف، اوجی اینستا و اینستا پلاس دو برنامه بسیار پرطرفدار در مقایسه با برنامه‌ های دیگر هستند و دارای ویژگی های مشابه می باشند.

درست است که این دو برنامه از لحاظ امکانات و ویژگی ‌ها شبیه یکدیگر هستند ولی تفاوت کوچکی که میان این دو برنامه وجود دارد، آنها را از هم متمایز می‌ کند. ممکن است پس از نصب اینستا پلاس مجبور شوید که نسخه اصلی اینستاگرام را از روی گوشی خود پاک کنید. از همین رو به شما توصیه می کنیم که در صورت نیاز و تا حد امکان، از برنامه اوجی اینستاگرام استفاده کنید؛ زیرا ممکن است به اینستاگرام اصلی خود نیز نیاز داشته باشید. آیا برای نصب Oginsta باید اینستاگرام اصلی را غیر فعال کرد؟

آیا برای نصب Oginsta باید اینستاگرام اصلی را غیر فعال کرد؟

ممکن است تصور کنید که بعد از نصب اوجی اینستاگرام باید نسخه اصلی را غیرفعال یا حذف کنید. اما باید بدانید که پس از نصب اوجی اینستا، نیاز به غیر فعال کردن هیچ نرم افزاری در گوشی همراه خود نخواهید داشت. جمع‌ بندی گاهی ممکن است به استفاده از دو نسخه از اینستاگرام بر روی گوشی‌ های همراه خود نیاز داشته باشید تا مدیریت اکانت ‌هایتان برای شما راحت تر شود.

از همین رو در این مقاله از سایت خرید فالوور اینستاگرام سعی کردیم راه‌ حلی برای استفاده همزمان از دو اینستاگرام در یک گوشی را به شما معرفی کنیم. همچنین شما را با پرطرفدارترین نسخه غیر اصلی اینستاگرام یعنی برنامه اوجی اینستاگرام و ویژگی ‌ها و قابلیت‌ های آن آشنا کردیم. در نهایت توصیه ما به شما این است؛ در صورتی که به قابلیت‌ هایی که نسخه های مود شده اینستاگرام در اختیارتان قرار می دهند

نیازی ندارید، بهتر است استفاده از همان نسخه اصلی اینستاگرام را اولویت خود قرار دهید. همچنین شما می توانید در صورت وجود هرگونه سوال یا مشکل، از طریق نظرات یا شماره های درج شده در سایت، با کارشناسان باتجربه ما ارتباط بگیرید و ابهامات خود را برطرف نمایید. برای خرید فالوور اینستاگرام روی لینک داده شده کلیک کنید

سوالات متداول برنامه اوجی اینستاگرام

چگونه می توان به طور همزمان از دو برنامه اینستاگرام بر روی گوشی استفاده کرد؟

شما می توانید با نصب نسخه اصلی اينستا و OGInstagram یا اينستا پلاس، از دو برنامه اینستاگرام بر رو روی گوشی خود استفاده کرده و اکانت‌های مورد نیاز خود را روی آنها لاگین کنید.

تفاوت برنامه اوجی اینستاگرام و اينستا پلاس چیست؟

پس از نصب اينستا پلاس، اینستاگرام اصلی شما از کار می افتد. بنابراین توصیه می شود از اوجی اينستا استفاده نمایید؛ چون گاهی اوقات ممکن است به اینستاگرام اصلی خود نیاز داشته باشید.

آیا نسخه آی او اس اوجی اینستاگرام موجود است؟

خیر. در حال حاضر این برنامه فقط برای سیستم‌ عامل‌ های اندروید در دسترس است.

آیا استفاده از نرم افزار اوجی اينستا امنیت دارد؟

بله. نرم افزار اوجی اینستاگرام یکی از پرطرفدارترین نسخه ‌های غیر اصلی اینستاگرام است که افراد زیادی از آن استفاده می‌ کنند.

پیشنهاد ویژه

اگر دنبال ورود به اکسپلور اینستاگرام هستید بهترین راه خرید لایک و ویو و سیو پست هست پس بزن رو دکمه پایین

خرید لایک اینستاگرامخرید ویو اینستاگرامخرید سیو پست ورود به اکسپلور اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا