ترفند های اینستاگرامی

آموزش گذاشتن آهنگ در استوری اینستاگرام در چند ثانیه

4.9/5 - (307 امتیاز)

 

گذاشتن آهنگ در استوری اینستاگرام به جذاب شدن استوری شما کمک میکند و به افزایش بازدید استوری می افزاید. همانطور که می دانید موسیقی یکی از راه های انتقال احساس است و نقش بسیار مهمی در به اشتراک گذاشتن لحظه های خاص و دوست داشتنی فرد، با فالوور هایش دارد.

در آخرین نسخه اینستاگرام شاهد افزودن قابلیت آپلود آهنگ در استوری اینستاگرام هستیم؛ که این قابلیت از جذابیت های این پلتفرم محبوب است. حتما تا به حال به این فکر کرده اید که چگونه در استوری خود آهنگ آپلود کنید. این کار بسیار ساده و راحت است.

اینستاگرام این آپشن را در اختیار کاربران خود قرار داده است تا بتوانند در استوری ها، آهنگ مورد علاقه خود را بگذارند و لحظات شیرینی را برای خود و فالوور هایشان رقم بزنند. برای گذاشتن آهنگ در استوری، راه های مختلفی وجود دارد که در ادامه مطلب با سایت خرید فالوور اینستاگرام همراه ما باشید تا بیشتر به این موضوع بپردازیم.

برای خرید بازدید استوری اینستاگرام روی لینک کلیک کنید.

افزودن موزیک به استوری اینستاگرام با استیکر Music

به دلیل همکاری فیسبوک و بسیاری از کمپانی های موسیقی، امکان انتخاب یک آهنگ از میان آهنگ های مورد علاقه تان و گذاشتن آن در استوری، از طریق خود برنامه اینستاگرام فراهم شده است. هنگامی که می خواهید یک آهنگ به استوری اضافه کنید، می توانید این کار را به وسیله اضافه کردن یک برچسب به استوری انجام دهید. برای این کار بایستی مراحل زیر را طی نمایید:

• عکس یا ویدیو مورد نظرتان را به استوری اضافه کنید.

• روی نماد برچسب در بالا سمت چپ ضربه بزنید.

• برچسب موزیک را انتخاب کنید.

افزودن موزیک به استوری اینستاگرام با استیکر Music

• برای اضافه کردن آهنگ در استوری، آهنگ مورد نظر خود را که متناسب با عکس یا ویدیوی شماست، از فهرست موزیکی که ارائه شده انتخاب نمایید.

• هنگام انتخاب آهنگ مورد علاقه خود، یک اسلایدر می بینید که با کشیدن آن، بخشی از آهنگی را که می -خواهید پخش شود، می توانید اضافه کنید. برای این کار باید محدوده آهنگ مورد نظر را علامت گذاری کنید، چون اینستاگرام قطعه قابل پخش را به 15 ثانیه محدود خواهد کرد.

• وقتی قسمت استوری آهنگ مورد علاقه تان را مشخص نمودید، done را لمس کنید. هم اکنون می¬ توانید برچسب music را به استوری خود اضافه نمایید و حتی اندازه آن را تغییر دهید.

افزودن موزیک به استوری اینستاگرام با استیکر Music 2

• در آخرین مرحله آپلود آهنگ در استوری، روی your story یا ارسال ضربه بزنید تا استوری و آهنگی که به وسیله برچسب music به آن اضافه کرده اید، در حساب کاربری خود ببینید. همچنین برای فالوورهایتان نیز قابل مشاهده می باشد.

گذاشتن آهنگ در استوری اینستاگرام با استفاده از برنامه های جانبی

گذاشتن آهنگ در استوری اینستاگرام با استفاده از برنامه های جانبی

برنامه ساندکلاد قابلیت انتشار موزیک در استوری اینستاگرام به وسیله منوی اشتراک را برای شما فراهم می کند. برای اشتراک موزیک در استوری اینستاگرام با استفاده از SoundCloud می توانید به روش زیر عمل نمایید و مراحل ذکر شده را طی کنید:

• ابتدا برنامه ساندکلاد را دانلود کرده و حساب کاربری خود را فعال سازی نمایید.

• آهنگ مورد نظر خود را انتخاب نموده و روی علامت اشتراک گذاری در پایین ضربه بزنید.

گذاشتن آهنگ در استوری اینستاگرام با استفاده از برنامه های جانبی

• علامت Instagram story را از نوار پایین انتخاب نمایید.

• آهنگی که انتخاب کرده اید، به عنوان یک برچسب در story پدیدار می شود. در صورتی که تمایل دارید به جای مورد نظر خود انتقال دهید و یا اندازه آن را تغییر دهید.

• گزینه your story را لمس کنید تا در اکانت اینستاگرام منتشر شود.

• در آخرین مرحله گذاشتن آهنگ روی استوری اینستاگرام، یک لینک در استوری قرار خواهد گرفت که فالوورهای شما می توانند با ضربه زدن روی گزینه play on SoundCloud و سپس گزینه open SoundCloud، به راحتی آهنگ به اشتراک گذاشته توسط شما را گوش دهند.

قرار دادن موزیک در استوری اینستاگرام با قابلیت هندزفری

قرار دادن موزیک در استوری اینستاگرام با قابلیت هندز فری

هندزفری از قدیمی ترین روش های مورد استفاده توسط کاربران اینستاگرام است که برای ضبط یک صدای در حال پخش، به همراه ضبط ویدیو استوری اینستاگرام از آن استفاده میکنند.

با استفاده از این قابلیت هندزفری می ¬توانید بدون نیاز به نگه داشتن دستتان، اقدام به ضبط ویدیو در استوری اینستاگرام کنید. برای استفاده از این قابلیت طبق مراحل زیر عمل کنید:

• برنامه اینستاگرام را آپدیت کنید.

• اینستاگرام را باز کرده و در قسمت home، آیکون دوربین را لمس نمایید.

• در پایین صفحه دکمه دایره شکل را می بینید و با حرکت دست به سمت چپ نوع رکورد استوری خود را مشخص کنید. در اینجا ما می خواهیم از هندزفری استفاده کنیم.

• با استفاده از موزیک پلیر موجود در گوشی موبایل تان، موزیک دلخواه خود را پخش کنید.

• سپس مجددا به اینستاگرام رفته و دکمه ضبط را لمس کنید.

گذاشتن آهنگ در استوری اینستاگرام با استفاده از برنامه های جانبی 2

• پس از ضبط فیلم در استوری همراه با موزیک دلخواهتان، گزینه your story را انتخاب کنید. لازم به ذکر است که پس از ضبط فیلم می توانید با استفاده از استیکر sound on، فالوور هایتان را متوجه کنید که این استوری دارای صدا می باشد.

لازم به ذکر است که قابلیت هندزفری یکی از محبوب ترین روش ها برای ضبط فیلم به همراه آهنگ است؛ اما باید توجه داشته باشید که این قابلیت علاوه بر صدای آهنگ در حال پخش، صدای محیط اطراف را نیز ضبط می کند.

نتیجه گیری

داشتن استوری اینستاگرام کمک شایانی به جذب فالوور می کند؛ به همین دلیل اینستاگرام در هر آپدیت خود، امکانات جذابی به استوری اضافه می کند و کاربران را به استفاده بیشتر از آن ترغیب می  کند. پخش موسیقی در استوری اینستاگرام توانسته استوری ها را برای کاربران اینستاگرام جذاب تر نماید.

شما با استفاده از راه هایی که سایت خرید فالوور اینستاگرام در اختیار شما قرار داد، می توانید از این قابلیت عالی استفاده کرده و بازخورد بی نظیری از مخاطبان خود دریافت نمایید.

افزودن موسیقی به استوری اینستاگرام از ابزارهایی است که در تولید محتوای جذاب و حرفه ای، به صاحبان کسب و کارها، بلاگرها و اینفلوئنسر ها کمک شایانی می کند. همچنین شما می توانید از این راه مخاطبین زیادی را جذب کرده و فروش خود را چندین برابر کنید. و با خرید بازدید استوری از سایت ما میزان بازدید خود را بالا ببرید.

سوالات متداول گذاشتن آهنگ در استوری

آیا گذاشتن آهنگ استوری خارج از اینستاگرام امکان پذیر است؟

شما فقط می توانید از آهنگ های موجود در اینستاگرام در استوری های خود استفاده کنید. اما اگر تمایل دارید از آهنگ دیگری در استوری خود استفاده کنید می توانید با استفاده از اپلیکیشن های ادیت ویدئو و… آهنگ مورد نظر خود برای ساخت استوری استفاده کنید.

آیا افزودن موزیک در استوری در انواع گوشی ها امکان پذیر است؟

بله. استفاده از قابلیت موزیک در استوری اینستاگرام در گوشی های اندورید و آیفون امکان پذیر است. توجه داشته باشید که اینستاگرام شما به آخرین نسخه خود آپدیت باشد.

چگونه به استوری خود از اینستاگرام موزیک اضافه کنیم؟

برای اینکه مستقیما از اینستاگرام برای استوری خود آهنگ اضافه کنید در بخش استوری می توانید در قسمت استیکر ها، استیکر مربوط به موزیک را انتخاب کنید. تا موزیک در استوری شما پخش شود.

چرا نمی توانم به استوری خود آهنگ اضافه کنم؟

عواملی همچون آپدیت نبودن اینستاگرام شما و همچنین محدودیت های آی پی ایران ممکن است باعث شود تا نتوانید به استوری خود آهنگ اضافه کنید.

آیا می توان متن آهنگ را هم در استوری گذاشت؟

با استفاده از آپشن music می توانید آهنگ مورد نظر خود را انتخاب کرده و همراه با متن در استوری خود به اشتراک بگذارید.

در هر قطعه استوری اینستاگرام می توانیم چه مقدار از آهنگ را بگذاریم؟

در هر قطعه از استوری اینستاگرام می توانید 15 ثانیه از آهنگ مورد علاقه خود را بگذارید.

یکی از اپلیکیشن هایی که به کمک آن می توانیم موسیقی خود را در استوری آپلود کنیم چیست؟

با استفاده از اپلیکیشن SoundCloud می توانید موسیقی خود را در استوری اینستاگرام قرار دهید.

پیشنهاد ویژه

اگر دنبال ورود به اکسپلور اینستاگرام هستید بهترین راه خرید لایک و ویو و سیو پست هست پس بزن رو دکمه پایین

خرید لایک اینستاگرامخرید ویو اینستاگرامخرید سیو پست ورود به اکسپلور اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا