ترفند های اینستاگرامی

فعال سازی ریپلای در دایرکت اینستاگرام آموزش در چند ثانیه

5/5 - (68 امتیاز)

همانطور که می دانید اینستاگرام امروزه به پای ثابت گوشی های هوشمند تبدیل شده است؛ به طوری که هر کس گوشی هوشمند جدید تهیه می کند، این برنامه را روی آن نصب خواهد کرد. جهت آموزش فعال سازی ریپلای اینستاگرام با ادامه این مقاله همراه باشید این اپلیکیشن محبوب ماهیت اصلی آن اشتراک فیلم و عکس می باشد اما در کنار آن قابلیت پیام رسانی یا همان دایرکت را نیز ارائه نموده است.

قسمت دایرکت اینستاگرام با هر بروزرسانی، قابلیت های بیشتر و بهتری را ارائه می دهد که از جمله این قابلیت ها، ریپلای پیام می باشد. ریپلای در لغت به معنای جواب دادن است؛ یعنی وقتی در دایرکت اینستاگرام کسی به شما پیام می دهد، شما در جواب آن پیامی برای طرف مقابل تان ارسال نمایید. در این مقاله قصد داریم از قابلیت ریپلای پیام ها در دایرکت اینستاگرام صحبت کنیم. پس تا انتهای این مقاله با سایت خرید فالوور اینستاگرام همراه ما باشید.

برای خرید فالوور ارزان اینستاگرام روی لینک کلیک کنید.

آموزش فعال سازی ریپلای دایرکت اینستاگرام

همانطور که گفته شد اصل اینستاگرام بر پایه اشتراک عکس و فیلم است. اما در کنار آن کاربران می توانند با استفاده از قابلیت دایرکت، برای یکدیگر پست ها و استوری های اینستاگرام را ارسال کنند، از گالری خود برای یکدیگر عکس و فیلم بفرستند، گروه تشکیل دهند و یا حتی تماس تصویری بگیرند. برای ارسال پیام در دایرکت اینستاگرام که کار بسیار ساده ای می باشد، کافیست مراحل زیر را طی کنید:

• راه حل اول

1. ابتدا وارد حساب کاربری اینستاگرام خود شوید. 2. روی تب هوم ضربه بزنید. 3. در بالا گوشه سمت راست روی آیکون دایرکت که شبیه به یک موشک کاغذی است ضربه بزنید. راه حل اول برای فعال سازی ریپلای 4. اگر تا به حال به کسی در اینستاگرام پیام نداده اید، یکی از فالووینگ یا فالوورهای خود را از لیست پیشنهادی که به شما ارائه شده است انتخاب کنید. 5. سپس روی نام مورد نظر ضربه بزنید. یک صفحه چت برای شما باز خواهد شد. می توانید در کادر مربوط به نوشتن، پیام خود را نوشته و ارسال کنید. راه حل اول برای فعال سازی ریپلای 2

• راه حل دوم

1. ابتدا به تب جستجو رفته و نام کاربری فردی را که می خواهید به او پیام دهید را جستجو کنید. 2. سپس به پروفایل شخص مورد نظر رفته و روی دکمه message ضربه بزنید. 3. یک صفحه گفتگو برای شما باز می شود که می توانید پیام خود را نوشته و ارسال نمایید. دلایل فعال نشدن ریپلای به پیام ها در اینستاگرام اگر ریپلای اینستاگرام شما فعال نمی شود، بیشترین احتمال محدودیت های موقعیت مکانی می باشد. یعنی شکرت متا (سازنده اینستاگرام) برخی خدمات را در بعضی کشورها ارائه نمی دهد. ریپلای نیز از این دست خدمات است. یکی دیگر از احتمالات ارائه شده بعدی، فعال شدن تدریجی برخی سرویس ها از سمت سرور می باشد. بدان معنا که یک قابلیت جدید ارائه شده توسط اینستاگرام، ممکن است به تدریج برای تمامی کاربران فعال شود. از این رو کمی زمان بر است. برای حل این مشکل می بایست آن را گزارش کنید تا به مشکل شما رسیدگی شود. احتمال شایع بعدی بروز نبودن اپلیکیشن اینستاگرام است. ممکن است برنامه اینستاگرامی که در گوشی خود نصب کرده اید، آخرین نسخه موجود نباشد. به همین دلیل برخی از قابلیت ها از جمله همین ریپلای اینستاگرام برای شما فعال نشود.

گزارش باگ فعال نشدن ریپلای اینستاگرام

پیشتر به این نکته اشاره کردیم که یکی از دلایل فعال نشدن قابلیت ریپلای اینستاگرام، ممکن است فعال شدن تدریجی برخی از قابلیت های ارائه شده باشد. از این رو برای حل این مشکل باید آن را به پشتیبانی اینستاگرام گزارش دهید. برای این کار باید طبق مراحلی که برای شما در ادامه توضیح خواهیم داد عمل کنید: 1. اپلیکیشن اینستاگرام خود را در گوشی آیفون یا اندروید باز کنید. 2. تب پروفایل خود را باز کنید و روی آیکون سه خط در بالا سمت راست صفحه ضربه بزنید. راه حل دوم برای فعال سازی ریپلای 3. در این مرحله setting را انتخاب کنید. 4. سپس وارد بخش help شده و report a problem را انتخاب کنید. دوباره روی report a problem ضربه بزنید. راه حل دوم برای فعال سازی ریپلای 2 5. در صفحه ای که برای شما نمایش داده می شود، مشکل نشان داده نشدن گزینه update messaging را به زبان انگلیسی بنویسید. می توانید از متن پیشنهادی زیر که برای شما آماده کرده ایم بهره ببرید: Hey there. The feature of updating messaging does not work for me and I can not use this option in my chat on Instagram. So please fix this issue as soon as you can. Thank you. good job می توانید با گرفتن یک اسکرین شات از صفحه هوم اینستاگرام خود در حالی که آیکون دایرکت را نمایش می دهد، ادعای تان را ثابت کنید. 6. سپس روی گزینه submit ضربه بزنید. راه حل دوم برای فعال سازی ریپلای 3

نحوه‌ فعال سازی ریپلای اینستاگرام

وقتی یک بروزرسانی جدید منتشر می شود، قابلیت های اضافه شده به خودی خود در نسخه وب اینستاگرام فعال می شوند. برای اینکه متوجه نحوه ریپلای پیام ها در نسخه وب اینستاگرام شوید، مراحل زیر را دنبال کنید: 1. ابتدا برای دسترسی به این ویژگی، وبسایت اینستاگرام را در مرورگر لپ تاپ یا کامپیوتر خود باز کرده و با وارد کردن نام کاربری و رمز عبور، وارد حساب کاربری اینستاگرام خود شوید. 2. به بخش دایرکت یا پیام ها بروید. 3. مکالمه ای را انتخاب کرده و پیامی را که می خواهید ریپلای کنید را پیدا کنید. 4. موس را روی آن نگه داشته و از منوی کوچکی که باز می شود گزینه reply را انتخاب نمایید. 5. سپس در کادر چت جواب مورد نظر خود را تایپ کرده و ارسال نمایید. 6. اکنون پیامی را که قصد جواب دادن به آن را داشتید در بالای پیام ارسالی شما نمایش داده شده است.

نتیجه گیری همانطور که می دانید اینستاگرام هر چند وقت یک بار اپلیکیشن خود را بروزرسانی کرده و در هر نسخه جدید، قابلیت جذابی را ارائه داده که کار کردن با این اپلیکیشن را برای ما راحت تر و جذاب تر می کند. یکی از این قابلیت ها ریپلای پیام ها در دایرکت اینستاگرام است. با اینکه اینستاگرام یک پلتفرم اشتراک عکس و فیلم است و سرویس اصلی آن پیام رسانی نیست، اما قابلیت ریپلای پیام ها یک سرویس عالی و کاربردی تلقی می شود. ما در این مقاله به برخی مسائل اشاره کردیم که ممکن است در به کار بردن این قابلیت با آن مواجه شوید و همچنین راه حل کاربردی و مناسب هم برای آن ارائه نمودیم. کارشناسان حرفه ای سایت خرید فالوور اینستاگرام آماده پاسخگویی به سوالات شما در زمینه پلتفرم های فضای مجازی همانند اینستاگرام، تلگرام، توییتر و… هستند. جهت رفع ابهامات ذهنی خود می توانید مشکل و سوالات خود را با ما در میان بگذارید.

سوالات متداول فعال سازی ریپلای

چرا ریپلای اینستاگرام برای من فعال نمی شود؟

این مشکل دلایل متعددی همچون عدم بروزرسانی اینستاگرام به آخرین نسخه، فعال نشدن این قابلیت برای برخی کاربران، عدم ارائه این سرویس به کاربرانی که در موقعیت جغرافیایی خاصی سکونت دارند و… دارد که بسته به شرایط باید از یک راه حل مناسب استفاده کرد.

در صورتی که اطرافیانم می توانند از قابلیت ریپلای استفاده کنند اما من نمی توانم چه کاری باید انجام دهم؟

ابتدا اطمینان حاصل کنید که اینستاگرام شما آخرین نسخه موجود است. سپس مشکل خود را در قسمت help گزارش کنید تا در اسرع وقت به آن رسیدگی شود.

پیشنهاد ویژه

اگر دنبال ورود به اکسپلور اینستاگرام هستید بهترین راه خرید لایک و ویو و سیو پست هست پس بزن رو دکمه پایین

خرید لایک اینستاگرامخرید ویو اینستاگرامخرید سیو پست ورود به اکسپلور اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا