ترفند های اینستاگرامی

نحوه دانلود و ذخیره لایو اینستاگرام با 5 روش ساده و مطمئن

4.9/5 - (119 امتیاز)

نحوه دانلود و ذخیره لایو اینستاگرام که معمولا امکان دسترسی به لایو های اینستاگرام پس از پایان پخش زنده وجود ندارد. اگر صاحب اکانت قصد نگه ‌داشتن لایو را داشته باشد، ویدیو ی لایو‌ ها تا ۲۴ ساعت بعد در اختیار مخاطبان و کاربران قرار خواهند داشت. وقتی شخصی در اینستاگرام یک ویدیو ی زنده را آغاز می‌ کند، یک نوتیفیکیشن برای دنبال ‌کنند گان او ارسال شده و آنها را از آغاز لایو آگاه می ‌کند. شاید این ویدیو ی زنده برای شما جالب یا مهم باشد و بخواهید آن را ذخیره کنید، تا در حالت آفلاین نیز بتوانید آن را مشاهده کنید. با این وجود امکان دانلود ویدیو ی لایو برای هیچ کاربری به جز صاحب اکانت وجود ندارد. اما چند روش وجود دارد که به وسیله آنها می ‌توانیم ویدیو‌ های لایو‌ ها را روی رایانه یا گوشی خود دانلود کرده و آنها را ذخیره کنیم. ابزارهایی وجود دارند که می ‌توانند ویدیو‌ های آنلاین اینستاگرام را بسیار سریع و آسان برای شما دانلود کنند. در ادامه به روش‌ های ذخیره لایو‌ های اینستاگرام می‌ پردازیم.

برای خرید ویو لایو اینستاگرام روی لینک کلیک کنید.

برنامه ذخیره لایو اینستاگرام دیگران

از روش‌ های رایجی که از ابتدا برای ذخیره لایو‌ های دیگران مورد استفاده قرار می‌ گرفت، استفاده از برنامه‌ های ذخیره لایو اینستاگرام است. ذخیره لایو اینستاگرام دیگران دو حالت دارد: • هنگامی که لایو دیگران بطور زنده در حال پخش می‌ باشد. • وقتی که لایو تمام شده و ویدیو ی آن توسط کاربر استوری می‌ شود. برای ذخیره لایو زنده می ‌توانید از برنامه‌ های ضبط صفحه نمایش استفاده کنید و چنانچه ویدیو ی‌ لایو استوری شده است، می ‌توانید از برنامه‌ هایی که برای این امر طراحی شده‌ اند، استفاده کنید. سیستم‌ های عامل اندروید انعطاف زیادی دارند و هر چیزی که به آن نیاز داشته باشید را می ‌توانید در فروشگاه آن پیدا کنید. در نتیجه برای رهایی از محدودیت ‌های اینستاگرام، برنامه ‌های مفید و کاربردی زیادی طراحی شده‌ اند که به شما برای دانلود استوری، ویدیو‌ ها و عکس ‌ها کمک می‌ کنند. در ادامه این مطلب برخی از کاربردی ‌ترین برنامه‌ ها در این خصوص را به شما معرفی می‌ کنیم.

برنامه storysaver جهت ذخیره لایو ضبط شده یا درحال پخش

برنامه +StorySaver به شما کمک می ‌کند تا یک نسخه از لایو های اینستاگرامی که به آنها نیاز دارید و یا به آنها علاقمند هستید را ذخیره کنید. در نتیجه همیشه به لایو مورد نظرتان دسترسی خواهید داشت. این نرم‌ افزار به منظور راحتی کار با اینستاگرام طراحی و ارائه شده است. شما می‌ توانید این نرم ‌افزار را از گوگل پلی دانلود کرده و نصب نمایید. همه محتوا هایی که توسط نرم افزار +StorySaver ذخیره می شوند، داخل این برنامه در دسترس قرار دارند.

نحوه دانلود لایو اینستاگرام دیگران با +StorySaver

1. ابتدا برنامه +StorySaver را از گوگل پلی دانلود و نصب کنید. 2. بعد از نصب برنامه به حساب کاربری خود لاگین کنید. (پیشنهاد ما برای افزایش امنیت این است که یک‌ اکانت جدید بسازید و پسورد و نام کاربری آن را در اپلیکیشن وارد کنید). نحوه دانلود لایو اینستاگرام دیگران با +StorySaver 3. در این مرحله، در قسمت live امکان مشاهده لیست لایو‌ های در حال پخش را خواهید داشت. همچنین در قسمت replay نیز می ‌توانید لیست لایو‌ های ذخیره شده را ببینید. 4. لایو ی که می ‌خواهید ذخیره کنید را انتخاب کنید تا به صورت تمام صفحه نمایش داده شود. 5. پس از لمس آیکن 📥، دانلود لایو آغاز شده و انجام می‌ گردد. 6. پس از انجام مراحل بالا، منوی برنامه را باز کرده و گزینه gallery را انتخاب کنید. نحوه دانلود لایو اینستاگرام دیگران با +StorySaver 2 7. حالا فایل ویدیویی لایو مورد نظر را در گالری خود مشاهده ‌کنید.

دانلود لایو ضبط شده و ذخیره هایلایت استوری با in grabber

اگر گوشی هوشمند اندروید ی دارید، می توانید از اپلیکیشن in Grabber جهت ذخیره و دانلود لایو های اینستاگرام استفاده کنید. استفاده از این برنامه کاملا رایگان بوده و به وسیله آن علاوه بر ذخیره لایو، استوری، پست، آی جی تی وی و…، می ‌توانید آن ها را به اشتراک بگذارید. ویژگی های اپلیکیشن in Grabber:

ویژگی های اپلیکیشن in Grabber:

  1. • دانلود ویدیو‌ ها و عکس‌ های اینستاگرام
  2. • قابلیت مشاهده لایو کاربران و ذخیره آن
  3. • امکان ذخیره استوری و هایلایت‌ ها
  4. • امکان ریپست با کپشن
  5. • قابلیت جستجوی کاربران
  6. • امکان اضافه کردن اکانت های مختلف برای مدیریت
  7. • دانلود ویدئو های igtv از اینستاگرام

مراحل دانلود لایو اینستاگرام با برنامه in Grabber

1. در ابتدا اپلیکیشن in Grabber را از گوگل پلی دانلود کرده و نصب کنید. سپس وارد برنامه شوید. 2. روی علامت فلش رو به پایین که در کنار نام برنامه قرار گرفته کلیک نمایید و گزینه Add Account را انتخاب کنید. 3. در صفحه ای که روبه روی شما باز می شود، نام کاربری و پسورد خود را وارد کرده و به حساب اینستاگرام خود لاگین کنید. 4. در پایین صفحه روی گزینه Video کلیک کنید. 5. در گام آخر در قسمت بالای صفحه تب LIVE را انتخاب کنید. به این ترتیب لیست لایو های در حال پخش کاربرانی که آنها را دنبال کرده ‌اید را مشاهده خواهید کرد. 6. جهت دانلود ویدیو، گزینه دانلود را که روی ویدیو قرار دارد لمس نمایید. با ضربه روی ویدیو لایو ی که در حال پخش است می توانید آن را به صورت فول اسکرین مشاهده کنید. نکات مهم در استفاده از اپلیکیشن in Grabber

  1. • برای اینکه بتوانید لایو را دانلود کنید، فردی که در حال ضبط لایو می باشد باید آن را به صورت استوری ذخیره کند.
  2. • وقتی که لایو در حال پخش می باشد، می توانید آن را ببینید ولی نمی توانید آن را دانلود کنید.
  3. • چون استفاده از این اپلیکیشن رایگان است، برای امنیت بیشتر بهتر است با اکانتی جدید به آن لاگین کنید.
  4. • شما این امکان را دارید اکانت شخصی که می‌ خواهید لایو او را ذخیره نمایید جستجو کنید.
  5. • اگر اکانت مدنظر شما خصوصی باشد، باید با اکانتی که در in grabber لاگین کرده اید، آن شخص را فالو کنید.

دانلود لایو اینستاگرام با کامپیوتر

دانلود لایو اینستاگرام با کامپیوتر دانلود و ذخیره لایو اینستاگرام با استفاده از کامپیوتر بسیار آسان است. ابتدا باید مرورگر کروم را روی لپ تاپ خود نصب کنید.

  1. • در منوی مرورگر کروم روی گزینه More Tools>Extension کلیک کنید.
  2. • در بالای گوشه سمت چپ منوی Extension را باز کنید. سپس در پایین صفحه گزینه Open Chrome Web store را انتخاب نمایید.
  3. • در کادری که بالای صفحه قرار دارد، افزونه IG Stories For Instagram را جستجو کنید.
  4. • حالا گزینه Add to Chrome را برای نصب این افزونه بر روی مرورگر کروم انتخاب کنید.
  5. • پس از اینکه نصب افزونه پایان یافت، می توانید آیکن مربوط به آن را در گوشه بالا سمت راست مرورگر کروم خود ببینید.
  6. • حالا باید استوری های لایو اینستاگرام را به وسیله این افزونه دانلود کنیم.
  7. • آیکن افزونه IG Stories For Instagram را در بالای صفحه انتخاب کنید. سپس با کلیک روی گزینه Go to instagram.com به سایت اینستاگرام بروید و به حساب کاربریتان لاگین کنید.
  8. • حالا برای دانلود ویدیو های لایو ذخیره شده یک بار دیگر آیکن افزونه را در بالای صفحه لمس کنید و گزینه Go to IG Stories را انتخاب نمایید.
  9. • از لیست لایو های که می بینید، لایو مورد نظرتان را جهت دانلود و ذخیره انتخاب کنید.
  10. • هنگامی که ویدیو لایو برای شما باز شد، روی گزینه download در بالای صفحه کلیک کنید.
  11. • جهت دانلود ویدیو لایو به یک نرم افزار دانلودر نیاز دارید. برای نصب نرم افزار دانلودر نیز در پنجره ظاهر شده باید روی دکمه آبی رنگ get downloader کلیک نمایید.
  12. • حالا نرم افزار دانلودر روی سیستم شما دانلود می گردد. سپس گزینه run را انتخاب کنید.
  13. • در پیغامی که ظاهر می شود روی گزینه yes کلیک کنید.
  14. • در پایان محل ذخیره فایل لایو را مشخص کرده و انتخاب نمایید.
  15. • در نهایت مراحل دانلود ویدیو لایو اینستاگرام آغاز گردد.

برنامه ضبط صفحه نمایش اندروید

ساده ترین روش ذخیره لایو های اینستاگرام، ضبط آنها از صفحه نمایش است. نرم افزارهایی جهت اجرای این روش طراحی شده اند که کار بسیاری از کاربران را راحت کرده اند. ولی در هر صورت حجم ویدیو ی لایو ضبط شده به وسیله این اپلیکیشن ها بیشتر بوده و همچنین کیفیت ویدیو‌ های ضبط شده کمتر است. دو اپلیکیشن زیر جزء نرم افزارهای ضبط صفحه نمایش هستند که می توانید آن ها را از گوگل پلی به طور رایگان دانلود کرده و استفاده کنید. • DU recorder • ez screen recorder شما می توانید با استفاده از این برنامه ها و یا دیگر برنامه های مشابه، لایو های موجود در اینستاگرام را ضبط کنید. برای انجام این کار هم باید قبل از ورود به اینستاگرام، نرم افزار مورد نظر را باز کنید و سپس وارد اینستاگرام شوید. گزینه Record نرم افزار را انتخاب نمایید. لایو مورد نظرتان را پخش کنید. اکنون اپلیکیشن ضبط لایو را آغاز می‌ کند‌. در پایان نیز می ‌توانید با کلیک روی گزینه توقف، ضبط لایو را متوقف کنید. جمع ‌بندی یکی از چالش ‌هایی که کاربران اینستاگرام همواره با آن رو به رو هستند این است که چگونه می‌ توان لایو های اینستاگرامی را دانلود و ذخیره کرد. در این مطلب با برخی روش‌ های ذخیره لایو اینستاگرام با استفاده از پلتفرم‌ های مختلف آشنا شدیم. این امر با استفاده از نرم‌ افزارهایی که به این منظور طراحی شده‌ اند امکان پذیر است. سایت خرید فالوور اینستاگرام استفاده از روش های مختلفی را که به آنها اشاره کردیم، برای ذخیره لایو‌ های اینستاگرامی به کاربران پیشنهاد می‌ دهد. این وبسایت یک وبسایت رسمی است که به صورت قانونی در حوزه خدمات اینستاگرام و دیگر شبکه های اجتماعی فعالیت می ‌کند. در صورتی که هرگونه ابهام یا سوالی در رابطه با نحوه دانلود و ذخیره لایو های اینستاگرام دارید، می توانید با ما در ارتباط باشید و از مشاوره های تیم خرید فالوور اینستاگرام بهره مند شوید. و همین طور میتوانید با خرید بازدید لایو از سایت خرید فالوور اینستاگرام میزان بازدید لایو خود را بالا ببرید.

سوالات متداول

1. برنامه‌ های مناسب برای ذخیره لایو های اینستاگرام چه برنامه هایی هستند؟

storysaver و in grabber

2. آیا می توان لایو های در حال پخش را دانلود کرد؟

در صورتی که از برنامه های ضبط صفحه نمایش استفاده کنید، می‌ توانید لایو‌ های در حال پخش را ضبط نمایید.

3. آیا امکان دانلود لایو های اینستاگرام به وسیله کامپیوتر وجود دارد؟

بله. در صورتی که مرورگر کروم را داشته باشید، با انجام چند مرحله می توانید لایو های مدنظر خود را دانلود کنید.

4. آیا استفاده از اپلیکیشن های ذخیره لایو اینستاگرام رایگان است؟

بله. برنامه های معرفی شده در این مطلب به صورت رایگان در گوگل پلی در اختیار کاربران قرار دارند.

پیشنهاد ویژه

اگر دنبال ورود به اکسپلور اینستاگرام هستید بهترین راه خرید لایک و ویو و سیو پست هست پس بزن رو دکمه پایین

خرید لایک اینستاگرامخرید ویو اینستاگرامخرید سیو پست ورود به اکسپلور اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا