ترفند های اینستاگرامی

دیدن استوری بدون سین خوردن در اندروید و آیفون

4.6/5 - (10 امتیاز)

تماشای استوری اینستاگرام بدون سین خوردن

شاید برای شما هم سوال باشد که آیا مشاهده استوری، بدون سین خوردن در اینستاگرام امکان پذیر است؟ به عبارت دیگر آیا می شود استوری شخصی را ببینیم، اما طرف مقابل متوجه این موضوع نشود؟ جواب ما به شما بله است. امروزه ابزارهای زیادی مانند سایت ها و اپلیکیشن های مختلفی برای این کار ارائه شده است که مورد استفاده بسیاری از کاربران اینستاگرام قرار می گیرند. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه دیدن استوری بدون سین خوردن با ما همراه باشید . در این مقاله می خواهیم چند ترفند آسان و بدون هزینه به شما آموزش دهیم که اگر به دلایلی، تصمیم داشتید بدون سین خوردن، استوری فردی را مشاهده کنید؛ از چه راه کارهایی استفاده کنید. پس تا انتهای این مقاله با سایت خرید فالوور اینستاگرام همراه ما باشید.

برای خرید ویو استوری اینستاگرام روی لینک کلیک کنید.

1. استفاده از برنامه دیدن استوری به صورت مخفیانه در اینستاگرام

همانطور که پیشتر اشاره شد، امروزه برنامه های متعددی ارائه شده که امکان دیدن استوری اینستاگرام را بدون سین خوردن برای کاربران امکان پذیر می سازد. برای استفاده از این تکنیک باید یکی از برنامه های story saver را دانلود کرده و با حساب کاربری خود وارد آن شوید. اینگونه برنامه ها بسته به کاربری که دارند، قابلیت این را دارند که استوری شخص مورد نظر شما را دانلود کنند، تا در زمانی دیگر بتوانید آن ها را مشاهده نمایید. اما ما در اینجا قصد داریم اپلیکیشن هایی را معرفی کنیم که کاربری خاصی برای دیدن استوری ها و همچنین دانلود آن ها دارند. از جمله اپلیکیشن ها می توان به موارد زیر اشاره نمود: • برنامه story saver برای مشاهده استوری اینستاگرام بدون سین خوردن در آیفون story saver • برنامه anonymous story برای مشاهده استوری اینستاگرام بدون سین خوردن در اندروید anonymous story نحوه دیدن استوری بدون سین خوردن در اندروید 1. ابتدا اپلیکیشن anonymous story را دانلود کرده و پس از مراحل نصب، روی add new ضربه بزنید. 2. سپس نام کاربری موردنظرتان را در فیلد اول وارد کنید و آن را جستجو نمایید. 3. در این مرحله فهرستی از کاربران در راستای جستجوی انجام شده برای شما ارائه می گردد. 4. مقابل نام کاربری نمایش داده شده، آیکون + وجود دارد. روی آن ضربه بزنید. حال این حساب کاربری در لیست شما ظاهر می شود. شما می توانید در هر زمان که تمایل داشتید روی آن ضربه زده و بدون سین خوردن استوری های آن شخص را مشاهده نمایید. همچنین این اپلیکیشن قابلیت دانلود استوری بدون سین خوردن را نیز به شما ارائه می دهد. نحوه دیدن استوری بدون سین خوردن در آیفون مشاهده استوری در اینستاگرام بدون سین خوردن در سیستم عامل آیفون نیز امکان پذیر است. با استفاده از اپلیکیشن story saver می توانید استوری کاربران اینستاگرام را بدون سین خوردن ببینید. برای این کار مراحل زیر را به ترتیبی که گفته شده است طی کنید: 1. اپلیکیشن story saver را دانلود کرده و نصب نمایید. 2. بعد از ساختن حساب کاربری در این برنامه، نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کنید تا وارد برنامه شوید. 3. سپس روی نام کاربری فردی که قصد دارید استوری او را بدون سین خوردن مشاهده کنید، کلیک کنید. با این کار می توانید استوری فرد مورد نظر را مشاهده نمایید، بدون این که در لیست مشاهده کنندگان استوری قرار گیرید. نکته قابل توجه درمورد دو اپلیکیشن معرفی شده آن است که باید در استفاده از این گونه برنامه ها جوانب احتیاط را رعایت کنید. مسئولیت اجرای این دست برنامه ها بر عهده کاربر می باشد.

2. استفاده از افزونه مرورگر برای دیدن مخفیانه استوری اینستاگرام

در این روش شما با افزودن یک افزونه یا اکستنشن به مرورگر خود، می توانید استوری کاربر مورد نظر خود را بدون سین خوردن مشاهده نمایید. توجه داشته باشید که برای استفاده از این روش باید از لپ تاپ یا کامپیوتر استفاده کنید. بعد از افزودن اکستنشن hiddengram به مرورگر خود، با همان مرورگر وارد اکانت اینستاگرام خود شده و استوری فرد موردنظر خود را بدون سین خوردن مشاهده نمایید. تا زمانی که این افزونه فعال است شما می توانید مخفیانه استوری دیگران را مشاهده نمایید. hiddengram

3. داشتن چندین حساب کاربری اینستاگرام

این روش اولین و ساده ترین روشی است که به ذهن کاربران، وقتی که تصمیم می گیرند بدون سین خوردن استوری شخصی را مشاهده کنند، می رسد. اگر پیج طرف مقابل شخصی نباشد (یا به عبارتی شخص مورد نظر پیج خود را قفل نکرده باشد) می توانید با ایجاد یک حساب کاربری دیگر در اینستاگرام استوری او را مشاهده نمایید. با این کار طرف مقابل اسمی از شما در لیست مشاهده کنندگان استوری نخواهد دید. برای خرید بازدید استوری اینستاگرام کلیک کنید

4. روش کلاسیک برای مشاهده مخفیانه استوری

در این روش احتمال درج نام شما در لیست مشاهده کنندگان استوری بسیار بالاست؛ بنابراین این روش توسط ما توصیه نمی شود. برای استفاده از این روش کافیست که یک استوری قبل یا بعد از استوری شخص مورد نظر را مشاهده کنید. سپس بدون این که دستتان را از صفحه گوشی بردارید، انگشتتان را به سمت آن استوری، به چپ یا راست بکشید تا استوری شخص مورد نظر را مشاهده نمایید. توجه داشته باشید که در این روش شاید استوری فرد مورد نظر سین نخورد. همچنین لازم به ذکر است که قبل از استفاده از هرکدام از این روش ها لازم است که آن ها را تست نمایید؛ چرا که الگوریتم های اینستاگرام دائما در حال بروزرسانی هستند.

5. سایت storiesig برای مشاهده مخفیانه استوری

برای استفاده از این روش کافیست به سایت www.storiesig.net رفته و در کادر جستجوی مربوطه، آدرس آیدی اینستاگرام شخص مورد نظر را وارد کنید. با این روش می توانید استوری اینستاگرام فرد موردنظر را بدون سین خوردن مشاهده نمایید. storiesig نتیجه گیری در این مقاله سعی کردیم روش هایی را جهت مشاهده مخفیانه استوری های اینستاگرام برای شما بیان کنیم. به طور کلی استفاده از مرورگر و اپلیکیشن های معرفی شده جهت دیدن استوری بدون سین خوردن در اینستاگرام، بهترین روش هایی هستند که کاربران از آنها استفاده می کنند. در صورتی که با مشکلی درمورد اینستاگرام و یا سایر شبکه های اجتماعی مواجه شدید، با کارشناسان تیم حرفه ای سایت خرید فالوور اینستاگرام در میان بگذارید. تیم سایت خرید فالوور اینستاگرام با بکارگیری بهترین افراد و متخصصان فضای مجازی، آماده خدمت رسانی به مشتریان گرامی است.

سوالات متداول

 

آیا امکان مشاهده استوری بدون سین خوردن وجود دارد؟

بله. با استفاده از یک سری ابزار، سایت و اپلیکیشن امکان مشاهده مخفیانه استوری برای کاربران وجود دارد.

اپلیکیشن های مناسب برای اندروید و آیفون برای دیدن استوری بدون سین خوردن در اینستاگرام کدامند؟

story saver برای آیفون و anonymous story برای اندروید.

آیا با استفاده از لپ تاپ امکان مشاهده استوری بدون سین خوردن در اینستاگرام وجود دارد؟

بله. با افزودن اکستنشن hiddengram به مرورگر خود می توانید با استفاده از لپ تاپ یا کامپیوتر استوری افراد را بدون سین خورد مشاهده نمایید.

پیشنهاد ویژه

اگر دنبال ورود به اکسپلور اینستاگرام هستید بهترین راه خرید لایک و ویو و سیو پست هست پس بزن رو دکمه پایین

خرید لایک اینستاگرامخرید ویو اینستاگرامخرید سیو پست ورود به اکسپلور اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا