ترفند های اینستاگرامی

ارسال پیام خودکار در دایرکت اینستاگرام آموزش قدم به قدم

5/5 - (1 امتیاز)

در این مقاله ارسال پیام خودکار در دایرکت اینستاگرام را میخواهیم آموزش بدیدم پس با ما همراه باشید . اگر شما صاحب یک کسب و کار اینترنتی در اینستاگرام هستید، حتما با مشکل مدیریت پیام های دریافتی در دایرکت، کامنت ها و پاسخ دادن به آنها مواجه شده اید.

این کارها وقت بسیاری می گیرند؛ به طوری که بسیاری از کسب و کار های اینستاگرامی با استخدام ادمین و پرداخت هزینه به آن ها، این مشکل را تا حدودی برطرف می کنند. اما در آخرین نسخه اینستاگرام ما شاهد قابلیت پاسخ خودکار در اینستاگرام بیزینس و یا quick replies هستیم. این قابلیت به ما این امکان را می دهد که متن های مورد نظر را به صورت یک پاسخ آماده طراحی و ذخیره نماییم، تا در صورت لزوم برای مخاطبین خود در دایرکت ارسال نماییم.

این قابلیت باعث می شود که ما مجبور نباشیم چندین بار یک پاسخ را تایپ کرده و برای مخاطب ارسال کنیم. بدین ترتیب در زمان بسیار صرفه جویی می شود و باعث بهبود کیفیت عملکرد ما نیز خواهد شد. در این مقاله تیم حرفه ای سایت خرید فالوور اینستاگرام قصد دارد راه و روش ارسال پیام خودکار در دایرکت اینستاگرام را به شما آموزش دهد. پس اگر قصد دارید این تکنیک کاربردی اینستاگرام را به صورت حرفه ای بیاموزید، تا انتهای این مقاله با ما باشید.

برای خرید شیر پست اینستاگرام روی لینک کلیک کنید.

فعال سازی پاسخ خودکار در اینستاگرام

همانطور که پیشتر اشاره شد، کسب و کارهای اینترنتی که در پلتفرم اینستاگرام مشغول فعالیت هستند، هر روزه حجم انبوهی از پیام ها را دریافت می کنند که پاسخگویی به همه آن ها و مدیریت شان بسیار مشکل و وقت گیر می باشد. نکته مهم آن است که پیام های دریافتی از سمت مشتریان اکثرا جواب های یکسانی دارند. به همین خاطر با استفاده از قابلیت پاسخ خودکار می توانیم به راحتی پاسخ های پر تکرار را در جایی ذخیره کنیم و در زمان مناسب برای مشتریان ارسال نماییم. بنابراین کار ما سرعت گرفته و زمان ما تلف نخواهد شد. این قابلیت در نسخه آخر اینستاگرام بیزینس اضافه شده است و به کاربران امکان ذخیره پاسخ ها را می دهد. به کمک شورت کد تعبیه شده این امکان برای صاحبین کسب و کار فراهم می شود. در ادامه به صورت قدم به قدم به شما نحوه فعالسازی این قابلیت کاربردی را آموزش خواهیم داد.

نحوه ارسال پیام خودکار در اینستاگرام

برای فعالسازی این قابلیت در اینستاگرام باید طی اقدامات مشخصی که در ادامه برای شما با جزئیات شرح داده خواهد شد عمل کنید: 1. با لمس سه خط قرار گرفته در بالای صفحه فرایند فعال سازی پاسخ سریع اینستاگرام را آغاز کنید. 2. یک لیست کشویی برای شما باز خواهد شد که در این لیست باید گزینه setting را انتخاب کنید. 3. در این مرحله صفحه مربوط به تنظیمات برای شما نشان داده می شود. در مرحله بعدی برای فعالسازی قابلیت ارسال پاسخ آماده در اینستاگرام بایستی گزینه creator را انتخاب نمایید.نحوه ارسال پیام خودکار در اینستاگرام 1 4. در این صفحه که برای شما باز می شود، گزینه saved replies را انتخاب نمایید تا قابلیت ارسال خودکار پیام را فعال کنید. 5. در این مرحله با لمس گزینه new saved reply امکان یادداشت اولین پاسخ آماده برای شما فراهم می گردد. 6. در این گام، ابتدا در فیلد اول محتوای پیام آماده را بنویسید و در فیلد دوم شورت کد پیام را قرار دهید و این شورت کد زمانی که می خواهید پیام آماده خاص را برای مخاطب ارسال کنید، استفاده می شود. توجه کنید که هر پاسخ آماده یک شورت کد مخصوص به خودش را دارد. بهتر است شورت کد، یک کلمه کلیدی مرتبط با محتوای پیام باشد تا در ذهن شما باقی بماند.نحوه ارسال پیام خودکار در اینستاگرام 2 7. پس از ذخیره تغییرات اعمال شده، به دایرکت اینستاگرام خود رفته و هر زمان که خواستید از پاسخ آماده استفاده کنید؛ شورت کد مربوطه را تایپ نموده و سپس با لمس علامت نمایش داده شده، پاسخ آماده ای که شورت کد برای آن تعبیه شده است برای شما به نمایش در می آید. سپس برای ارسال پاسخ آماده آن را لمس نمایید. 8. پس از نمایش کامل متن مورد نظر send را لمس کنید. نحوه ارسال پیام خودکار در اینستاگرام 3

دسترسی به لیست پیام های آماده در اینستاگرام

دسترسی به لیست پیام های آماده در اینستاگرام نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که شما می توانید در صورت تمایل به لیست تمامی پاسخ های آماده خود دسترسی داشته باشید و پاسخ مورد نظر خود را از میان آن ها پیدا کنید. برای انجام این کار طی کردن مراحل زیر لازم است: 1. علامت + را لمس کنید تا گزینه های جانبی دایرکت برای شما نشان داده شود. 2. از میان آیکون های نمایش داده شده، آیکون سه نقطه را لمس کنید. 3. در این مرحله تمامی پاسخ های آماده ذخیره شده اینستاگرام برای شما نمایش داده می شود و با لمس آن می توانید پیام مورد نظر خود را انتخاب کرده و ارسال نمایید.دسترسی به لیست پیام های آماده در اینستاگرام2 نتیجه گیری یکی از قابلیت های جذابی که اخیرا به اینستاگرام اضافه شده، قابلیت ارسال پاسخ آماده است. توجه داشته باشید که این قابلیت برای حساب های کاربری بیزینس فعال است. صاحبین کسب و کارهای اینستاگرامی می توانند با استفاده از این تکنیک کاربردی، پیام های دریافتی خود از سوی کاربران را به خوبی مدیریت کنند و در زمان صرفه جویی نمایند. ادمین پیج های بیزینسی می توانند به پاسخ های از قبل ذخیره شده خود به راحتی و فقط با استفاده از شورت کدی که قبلا به پیام ها اختصاص داده بودند دسترسی داشته باشند و در زمان بسیار کمی آن را برای مخاطبان ارسال نمایند. ما در این مقاله از سایت خرید فالوور اینستاگرام سعی داشتیم این آپشن و قابلیت کاربردی و جدید اینستاگرام بیزینس را به شما معرفی کنیم و نحوه فعال سازی و استفاده از آن را قدم به قدم برای شما شرح دهیم. امیدواریم برای شما مفید واقع شود. سایت خرید فالوور اینستاگرام یکی از تخصصی ترین تیم های حرفه ای در امور اینستاگرام و شبکه های اجتماعی افزایش فالوور ایرانی محسوب می‌شود که از بهترین روش های ممکن تعداد فالوور پیج شما را بصورت حرفه ای‌ و هدفمند افزایش می‌دهد. خرید فالوور واقعی ایرانی یکی از ساده ترین روش های ممکن برای افزایش اعضای پیج شما می‌ باشد که با کمترین قیمت صفحه اینستاگرام شما را محبوب می کند. سایت ما با ارائه قیمت‌ های کاملاً مناسب برای مشتریان عزیز بهترین انتخاب می باشد.

سوالات متداول ارسال پیام خودکار در دایرکت اینستاگرام

آیا قابلیت ارسال پیام آماده برای تمامی نسخه های اینستاگرام قابل دسترس است؟

خیر. این امکان فقط برای اینستاگرام بیزینس در دسترس می باشد.

شورت کد مخصوص هر پاسخ آماده چیست؟

شورت کد کلمه کلیدی است که در هنگام طراحی پاسخ آماده به آن اختصاص داده می شود تا در صورت تمایل به ارسال آن پیام، فقط با نوشتن شورت کد مربوطه بتوانیم به کل آن پیام دسترسی داشته باشیم.

شورت کد مربوط به هر پیام چگونه تعیین می شود؟

بهتر است شورت کد مخصوص هر پیام کلمه کلیدی همان پاسخ آماده باشد تا در ذهن باقی بماند.

پیشنهاد ویژه

اگر دنبال ورود به اکسپلور اینستاگرام هستید بهترین راه خرید لایک و ویو و سیو پست هست پس بزن رو دکمه پایین

خرید لایک اینستاگرامخرید ویو اینستاگرامخرید سیو پست ورود به اکسپلور اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا