اینستاگرام

حل مشکل ورود به اینستاگرام با چند روش کاربردی و ساده

5/5 - (41 امتیاز)

 

حل مشکل ورود به اینستاگرام: اگر برای وارد شدن به پیج اینستاگرام خودتان مشکل دارید و هنگامی که می خواهید برنامه را باز کنید ارور دریافت می کنید و این کار یعنی ورود به اکانت غیر ممکن به نظر می آید باید بدانید این مسئله می تواند دو علت عمده داشته باشد، یکی اینکه این مشکل از طرف کاربر به وجود آمده باشد و به علت امکانات کاربر از قبیل قطع وای فای، اینترنت ضعیف و… رخ  دهد و یا از طرف اینستاگرام باشد و به علت مشکلات فنی پیش آمده باشد. به هر حال این مشکلات هر چه که باشند امروز ما می خواهیم با ساده ترین روش ها به شما یاد بدهیم چگونه این ارورها را برطرف کنید و وارد پیج خود شوید.

برای بازیابی پیج دیسیبل یا حذف شده اینستاگرام روی لینک کلیک کنید.

دلایل ساده ای که خودتان می توانید برطرف کنید

اگر دیدید برای ورود به اینستاگرام دچار مشکل هستید ابتدا چند مورد زیر را بررسی کنید تا مشخص شود مشکل شما از مسائل ابتدایی ورود به اینستاگرام  نبوده است: ابتدا مطمئن شوید که آخرین نسخه از اینستاگرام را بر روی گوشی خود نصب کرده اید. گوشی یا تبلت خود را ریستارت کرده و دوباره راه اندازی کنید. مطمئن شوید اتصال تان به اینترنت  برقرار باشد و به  طور مثال بسته اینترنت تان تمام  نشده باشد یا اتصال  تان به وای فای حتما برقرار باشد.

گاهی وقت ها به خاطر ضعیف بودن اینترنت ورود به برنامه هایی مثل اینستاگرام بسیار سخت می  شود  و چندین بار باید تلاش کنید؛ مطمئن شوید به این دلیل هست که نمی توانید وارد اینترنت شوید و برای دفعات بعدی از بسته های متفاوت و پر سرعت اینترنتی استفاده کنید. اینستاگرام را حذف نصب کنید و دوباره از اول از طریق گوگل پلی یا اپ استور نصبش کنید. نگران مطالب و پست های پیج تان  نباشید اینستاگرام این مطالب را ذخیره می کند.

اگر تمام روش های گفته شده را انجام دادید ولی همچنان  نمی توانید وارد اکانت خودتان شوید احتمال اینکه مشکل از جای دیگری باشد نیز وجود دارد. در ادامه با ما باشید تا از دلایل غیر از دلایل ابتدایی که  گفته شد، صحبت کنیم و درباره دیگر دلایلی که می تواند به الگوریتم و قوانین اینستاگرام مربوط شود بگوییم.

آیا قوانین اینستاگرام برای محدودیت در انجام لایک، کامنت و فالو را می دانید؟

آیا قوانین اینستاگرام برای محدودیت در انجام لایک، کامنت و فالو را می دانید؟

در اینستاگرام برای هر فعالیت و تعاملی که شما با دیگران دارید اعم از لایک کردن دیگران کامنت گذاشتن و فالو کردن دیگران هریک قوانین و محدودیت های خاص خودش را دارد و شما به طور مثال فقط به تعداد خاصی در روز می توانید ویدئو لایک کنید در غیر این صورت از طرف اینستاگرام تنبیه و در واقع اکشن بلاک خواهید شد و برای مدت مشخصی نمی توانید وارد اکانت خود شوید. در اینجا به تعدادی از این محدودیت ها اشاره خواهیم کرد که مراقب باشید آن ها را انجام ندهید.شما در روز نهایتا می توانید 7500 را فالو کنید. امکان فالو به این تعداد  برای شما وجود ندارد و فقط در زمان خرید فالوور هست که باید به این محدودیت ها پایبند بمانید. تعداد لایک شما نیز در روز نهایتا می تواند 100 تا 200  مورد باشد.

در این مورد مخصوصا اینستاگرام به انجام لایک به صورت پشت سرهم بسیار حساس است و به طور مثال نهایتا اجازه 10 تا 20 تا لایک در ساعت را به شما می دهد و اگر از این حد تعدی کند احتمال اینکه این قضیه پیج شما را با مشکل مواجه کند هست. شما نهایتا 100 استوری و 25 پست را می توانید منتشر کنید.اینستاگرام برای هشتگ ها هم محدودیت دارد و شما نهایتا تا 30 تا هشتگ می توانید برای هر پست استفاده کنید. در صورتی که  این  قوانین را زیر پا بگذارید اینستاگرام شما را اسپم و ربات تشخیص  می دهد و می تواند به طور کلی پیج تان را ببندد و یا حداقل آن را اکشن بلاک کند پس مراقب تعاملات خود در اینستاگرام باشید. اکشن بلاک یعنی اینکه شما به دلیل تخطی از قوانین و محدودیت های اینستاگرام نتوانید برای مدتی از پیج اینستاگرام تان استفاده کنید این زمان متغیر است و می تواند از چند روز تا چند هفته طول بکشد.

احتمال اینکه سرورهای اینستاگرام با مشکل مواجه شوند هم هست

گاهی وقت ها خطا به علت وجود مشکل در سرور های خود اینستاگرام رخ می دهد در چنین مواقعی ممکن است شما با یک صفحه سفید مواجه شوید و نتوانید به پیج تان وارد شوید در این صورت نگران نباشید، از صفحه خارج شوید و منتظر بمانید تا مشکل از طرف خود اینستاگرام برطرف شود؛ پس از مدتی می توانید دوباره وارد اینستاگرام شوید احتمالا حالا دیگر این مشکل را برای ورود ندارید.

ورود به اکانت را به درستی انجام دهید

برای اینکه به برنامه اینستاگرام وارد شوید بسته به اینکه بار اول هست که دارید وارد می شوید و می خواهید پیج خود را افتتاح کنید و یا اکانت دارید و میخواهید به اکانت خود وارد شوید متفاوت خواهد بود؛ اگر برای اولین بار می خواهید وارد برنامه شوید باید در برنامه ثبت نام یا sign up کنید و اگر از قبل اکانت دارید باید log in کنید. اگر این دو مورد را به جای هم انجام دهید مثلا به جای sign up ، log in  شوید ممکن است

با این پیام که چنین صفحه ای وجود ندارد مواجه شوید. همچنین به خاطر داشته باشید که برای ورود به اکانت باید یک نام کاربری به سیستم بدهید و یک رمز که  هرکدام از آنها اشتباه باشد اینستاگرام از ورود شما به پیج جلوگیری می کند. اگر این رمز را فراموش کرده اید می توانید رمز تان را بازیابی کنید.

خلاصه در بیشتر موارد شما خودتان به تنهایی می توانید موانع را برای ورود به اینستاگرام برطرف کنید ولی اگر نتوانستید  این کار را انجام دهید می توانید از مقاله ما هم کمک بگیرید. اگر مقاله هم در ورود شما به اکانت تان نتوانست کمکی بکند می توانید از اپراتورهای خود اینستاگرام هم کمک بگیرید.

این کار را میتوانید از طریق ایمیل [email protected]  و یا قسمت report a problem خود برنامه نیز انجام دهید. برای بازیابی پیج اینستاگرام میتوانید به سایت خرید فالوور اینستاگرام مراجعه کنید تا با طی کوتاه ترین و راحت ترین راه حل بهترین ها را برای خود رقم بزنید منبع مقاله

سوالات متداول درباره حل مشکل ورود به اینستاگرام

برای ورود به اینستاگرام حتما باید ایمیل داشته باشیم؟

خیر شما میتوانید بدون داشتن ایمیل و صرفا با شماره تلفنتان هم وارد اینستاگرام شوید.

چگونه با ایمیل وارد اینستاگرام شویم؟

1-ابتدا وارد اینستاگرام شوید و در فیلد اول به جای شماره تلفن ایمیل خودتان را وارد کنید یادتان باشد این روش تنها در حالتی میتواند مفید باشد که هنگام ثبت نام ایمیل خود را ثبت و تایید کرده باشید.

 

 

پیشنهاد ویژه

اگر دنبال ورود به اکسپلور اینستاگرام هستید بهترین راه خرید لایک و ویو و سیو پست هست پس بزن رو دکمه پایین

خرید لایک اینستاگرامخرید ویو اینستاگرامخرید سیو پست ورود به اکسپلور اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا