مشکلات متداول اینستاگرامی

آموزش ریپورت کردن پست در اینستاگرام و راه حل رفع آن

5/5 - (123 امتیاز)

 

آموزش ریپورت کردن پست در اینستاگرام و راه حل رفع آن به شما در اینستاگرام کمک میکند تا پست های غیر مجاز و کلاه برداری را حذف کنید. معمولا تمام شبکه های اجتماعی مخصوصا اینستاگرام، یک سری قوانین و مقرراتی دارند که کاربران بایستی آن را رعایت کنند. مثلا هیچ کاربری نباید از متون یا تصاویر نژادپرستانه استفاده کند و یا نمی تواند پست های دیگران را به نام خود به اشتراک بگذارد. البته شما می توانید تمامی قوانین مربوط به اینستاگرام را در سایت اینستاگرام به آدرس www.instagram.com در بخش TERMS ببینید.

در صورتی که هر یک از کاربران برخلاف سیاست ها و قوانین وضع شده توسط اینستاگرام عمل کنند؛ مثل انتشار پست دیگران بدون اجازه و…، کاربران دیگر با استفاده از قابلیت ریپورت اینستاگرام می توانند اکانت کاربر و یا محتوای غیر قانونی آن را به اینستاگرام اطلاع دهند. این کار موجب حذف حساب کاربری شخص خاطی خواهد شد. تیم حرفه ای سایت خرید فالوور اینستاگرام در این مقاله قصد دارد اطلاعات ارزشمندی در زمینه ریپورت کردن پست اینستاگرام در اختیار شما قرار دهد و همچنین راه حل های رفع آن را نیز بررسی کند. پس با ما همراه باشید.

ریپورت کردن پست اینستاگرام به چه معناست؟

عناوین مهم در این مقاله:

گزارش کردن تخلف کاربران اینستاگرام، توسط دیگر کاربران را ریپورت می گویند. شما در صورتی می توانید یک پست و یا حساب کاربری شخصی را ریپورت یا گزارش کنید، که یک یا چند عمل زیر را انجام داده باشد:

1. شخصی یک کامنت یا تصویر اسپم و یا تبلیغاتی منتشر می کند.

2. شخصی پست یا تصویر شما را به نام خود منتشر کرده باشد.

3. در صورتی که فرد محتوایی را که خودتان ساخته اید را به نام خودش منتشر کرده باشد.

4. در صورتی که فردی کامنت یا تصویر غیر اخلاقی منتشر کرده باشد.

5. درصورتی که شخصی کامنت و یا پست هایی در مضمون خودکشی، آزار و تهدید، استفاده از مواد مخدر و… منتشر کرده باشد. نکته قابل توجه آن است که در صورتی که دلایل ریپورت کردن پست و یا حساب کاربری غیر واقعی باشد، به هر تعداد هم که ریپورت توسط کاربران صورت گرفته باشد؛ منجر به بسته شدن آن حساب کاربری نخواهد شد.

برای خرید بازیابی پیج اینستاگرام روی لینک کلیک کنید.

نحوه ریپورت کردن در اینستاگرام

برای ریپورت در اینستاگرام سه روش ریپورت حساب کاربری، ریپورت کامنت و یا ریپورت تصویر یا ویدیو منتشر شده وجود دارد که در ادامه به آنها می پردازیم.

ریپورت کاربر

1. ریپورت کاربر

جهت ریپورت کردن یک حساب کاربری در اینستاگرام باید به صفحه اکانت کاربر موردنظرتان وارد شده و در قسمت بالا سمت راست، سه نقطه ای که نمایش داده شده است را لمس کنید و گزینه ریپورت را انتخاب نمایید. در پنجره جدیدی که باز خواهد شد یکی از موارد زیر را که دلیل اقدام به ریپورت شماست را انتخاب نمایید:

• :It is spam در صورتی که می خواهید یک پیام تبلیغاتی هرز و یا اسپم را گزارش کنید، از این مورد استفاده کنید که منجر به بلاک شدن حساب کاربری مورد نظر خواهد شد.

• :It is inappropriate در غیر این صورت با انتخاب این گزینه، موارد بیشتری برای شما نمایش داده می شود که باید یکی از آن ها را انتخاب کنید: I do not want this account to be- able to see my photos or videos or search for :me این گزینه به شما این امکان را خواهد داد که شخصی که اکانت او را ریپورت کرده اید دیگر نتواند پیج شما را ببیند.

I believe this account violates- instagram’s community guidelines: با انتخاب این گزینه به اینستاگرام گزارش می دهید که شخص مورد نظر قوانین و مقررات اینستاگرام را نقض کرده است. در این صورت گزینه های بیشتری برای شما نمایش داده می شود که از میان آن ها باید یکی را انتخاب نمایید:

1 :Report a photo, video or comment ریپورت یک تصویر، کامنت یا ویدئو.

2 :Report account ریپورت کردن کامل اکانت مورد نظر.

3 :Post annoying content انتشار محتوای ناخوشایند و آزاردهنده.

4 :Post spam پست مطالب اسپم ، هرز نامه و تبلیغاتی.

5 :This profile is pretending to be someone else در صورتی که شخص مورد نظر خود را جای فرد دیگری جا زده باشد. در صورتی که آن فرد شما هستید گزینه me و درصورتی که آن فرد را می شناسد someone I know، و اگر آن شخص سلبریتی و یا فرد مشهوری بود گزینه celebrity or public figure را انتخاب کنید.

ضمنا در آخر باید نام کامل فردی که حساب کاربری مورد نظر خودش را جای او جا زده است را به طور کامل بنویسید. o Might be posting my intellectual property : در صورتی که شخصی محتوایی را که شما تولید کرده اید را به نام خودش منتشر کرده باشد.

ریپورت کردن تصویر و یا ویدئو

2. ریپورت کردن پست یا تصویر و یا ویدئو

این کار روند مشابهی با گزینه قبلی دارد، با این تفاوت که اگر گزینه it is inappropriate را انتخاب کردید، یکی از موارد زیر را باید انتخاب کنید:

  1. • : Self injury در صورتی که ویدیو یا تصویر مربوط به آزار و خودکشی باشد.
  2. • :Harassment or bullying تهدید یا آزار
  3. • : Sale or promotion of drugs فروش مواد مخدر
  4. • :Sale or promotion of firearms تبلیغات یا فروش اسلحه
  5. • Nudity or pornography: تصاویر یا ویدیو برهنگی.
  6. • Violence or harm : آزار دیگران
  7. • Hate speech or symbol : تصاویر فمینیستی یا نژاد پرستی
  8. • : Intellectual property violation نقض کپی رایت
  9. • I don’t like it : در صورتی که تنها تصویر و یا ویدیو مورد پسند شما نبود، طبق توصیه اینستاگرام اکانت مربوطه را بلاک نمایید.

ریپورت یک کامنت در اینستاگرام

3. ریپورت یک کامنت در اینستاگرام

برای این کار ابتدا کامنت مورد نظر را پیدا کنید و دست خود را روی آن نگه دارید و از بالای صفحه علامت تعجب را انتخاب کرده و در پنجره ای که باز می شود گزینه spam to scam را انتخاب نمایید. در صورت اسپم بودن کامنت، abusive content را در سایر موارد انتخاب کنید. سپس در صفحه جدیدی که باز می شود یکی از گزینه های زیر را انتخاب کنید:

  1. • I don’t like it : در صورتی که تنها تصویر و یا ویدیو مورد پسند شما نبود، طبق توصیه اینستاگرام اکانت مربوطه را بلاک نمایید.
  2. • :This comment is spam or scam اگر این کامنت تبلیغاتی یا اسپم است.
  3. • :This comment puts people at risk بدان معنا که این کامنت مردم را در معرض خطراتی هم چون خود آزاری، آزار یا تهدید و یا تشویق به استفاده مردم از مواد مخدر قرار خواهد داد.
  4. • :This comment should not be on Instagram این گزینه یعنی که این کامنت قوانین و مقررات اینستاگرام را نقض کرده و نباید در اینستاگرام باشد، مانند تصاویر برهنه، سخنان خشن، سخنان نژادپرستانه

  چگونه از ریپورت اینستاگرام خارج شویم

چگونه از ریپورت اینستاگرام خارج شویم

اگر در اینستاگرام با مشکلاتی نظیر ناتوانی در لایک، کامنت گذاشتن، پست گذاشتن و…، مواجه شده اید؛ متاسفانه یا توسط اینستاگرام بلاک شده اید یا توسط کاربران اینستاگرام. در ادامه مقاله راه حل هایی برای رفع این دو نوع مشکل برای شما ارائه خواهیم داد.

• رفع بلاک شدن توسط خود اینستاگرام

1. یک پیام تصویری برای فالوورهای خود بفرستید و از آنان بخواهید که زیر آخرین پست شما کامنت انگلیسی بگذارند. 2. ایمیل و یا شماره تلفن قبلی خود را در اینستاگرام ویرایش نمایید. به این نکته توجه داشته باشید که اگر نمی توانید برای دیگران کامنت بگذارید، دلیلش آن است که در یک بازه زمانی کوتاه تعداد بیش از حد مجاز کامنت گذاشته اید و این مشکل به خودی خود پس از چند ساعت رفع خواهد شد. و یا اینکه اگر با مشکل فالو نشدن توسط اینستاگرام مواجه اید، یا بیش از 7500 نفر را فالو کرده اید و یا این که در یک ساعت یا یک روز بیش از تعداد مجاز فالووینگ انجام داده اید. در این صورت رفع بلاک شما ممکن است بین 1 تا چند ماه به طول بیانجامد.

• رفع بلاک شدن توسط کاربران اینستاگرام

1. متوجه شوید که چه کسی شما را بلاک کرده است. 2. درصورتی که نتوانید صفحه شخص خاصی را ببینید، احتمالا آن فرد شما را بلاک کرده است. 3. اگر به فردی شک دارید، نام او را در اینستاگرام جستجو کنید. 4. اگر می توانید وارد صفحه اینستاگرام شخص مورد نظر شوید، ولی نمی توانید او را فالو کنید به آن معنی است که بلاک شده اید. 5. با ساختن اکانت، دیگر توانستید آن شخص را فالو کنید؛ بدان معناست که اکانت قبلی شما بلاک شده است. نتیجه گیری اینستاگرام یکی از پلتفرم های محبوب بین مردم است و بلاک یا ریپورت کردن پست در این اپلیکیشن برای اینفلوئنسرها، بلاگرها و یا صاحبان کسب و کار ممکن است بسیار گران تمام شود. بنابراین بهتر است که راه های رفع و رجوع آن را بدانید و یا اگر این اتفاق برای پیج شما افتاد، از این راه ها استفاده کنید. تیم حرفه ای سایت خرید فالوور اینستاگرام آماده خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز در زمینه شبکه های اجتماعی می باشد. همینطور با خرید خدمات شبکه های اجتماعی مثلا خرید بازدید اینستاگرام برای پست های تان و خرید فالوور و لایک برای صفحه خود را به اوج برسانید. همینطور برای بازیابی پیج حذف شده اینستاگرام خود میتوانید از طریق لینک وارد شوید

سوالات متداول ریپورت کردن پست در اینستاگرام

چه مدت طول می کشد پاسخ ریپورت ما بیاید؟

معمولا اینستاگرام تا چند روز شکایت ها و ریپورت ها را پاسخ می دهد و اگر شما تا یک هفته پاسخی نگرفتید می توانید دوباره با پشتیبانی اینستاگرام تماس بگیرید.

اگر دلیل غیر موجهی باشد که افراد به خاطر آن شما را ریپورت کرده باشند چه اتفاقی می افتد؟

نگران نباشید اینستاگرام این موارد را ابتدا از هر لحاظ بررسی می کند و سپس مسدودی و کارهای دیگر را روی یک پیج اعمال می کند.

ریپورت کردن در لغت به چه معناست؟

ریپورت در لغت به معنای گزارش کردن است و در اینستاگرام به معنی گزارش دادن کارهای غیر قانونی برخی کاربران به پشتیبانی اینستاگرام می باشد.

چند بار ریپورت شدن می تواند منجر به مسدود شدن یک پیج شود؟

در حالت کلی تعداد دفعاتی که یک پیج ریپورت می شود مطرح نیست بلکه دلایلی که به خاطر آن ریپورت انجام شده است مهم می باشد و اگر این دلایل برای اینستاگرام کافی باشند در این صورت پیج می تواند با یک بار ریپورت هم مسدود شود.

اگر یک پیج ریپورت و مسدود شود تا چند روز می توان برای بازگردانی آن اقدام کرد؟

اگر پیج تان بنا به هر دلیلی مسدود شده است باید در اولین فرصت برای بازگردانی آن به اینستاگرام ایمیل بزنید. این کار یعنی از زدن ایمیل تا بازگردانی پیج ممکن است از چند روز تا چند هفته طول بکشد.

آیا می توانم بفهمم چه کسی ما را ریپورت کرده است؟

خیر این امکان که بتوان فهمید چه کسی فرد را ریپورت کرده است وجود ندارد و این موضوع مثل یک راز بین کاربر و اینستاگرام باقی می ماند.

ریپورت شدن در اینستاگرام چه دلایلی دارد؟

عوامل مختلفی همچون: نشر محتوای نا مناسب، نسخه برداری از محتوای دیگران، ارسال اسپم و… باعث می شود شما در اینستاگرام ریپورت شوید.

چگونه ریپورت اینستاگرام را رفع کنیم؟

برای رفع ریپورت باید وارد مرورگر گوشی، لپ تاپ و یا کامپیوتر شده و با استفاده از لینک وارد اینستاگرام شوید. سپس رمز عبور خود را تغییر دهید و مجددا وارد اپلیکیشن شده و رمز عبوری را که تغییر داده اید را وارد کنید.

آیا گذاشتن کامنت انگلیسی در رفع ریپورت اینستاگرام تاثیر گذار است؟

خیر. کامنت انگلیسی هیچ تاثیر مفیدی در خارج شدن شما از حالت ریپورت ندارد.

اگر کسی از محتوای ما کپی رایت کرده باشد چگونه او را ریپورت کنیم؟

برای ریپورت کردن فرد مورد نظر خود وارد پیج کاربر شوید و با کلیک سه نقطه بالای صفحه و انتخاب گزینه ریپورت مراحل ریپورت کردن را انجام دهید.

آیا می توان کامنت اینستاگرام را نیز ریپورت کرد؟

بله. برای این کار به بخش کامنت ها بروید. روی کامنت مورد نظر کلیک کنید و چند ثانیه آن را نگه دارید. حال آیکون علامت تعجب در بالای صفحه را انتخاب کرده و کامنت را ریپورت کنید.

پیشنهاد ویژه

اگر دنبال ورود به اکسپلور اینستاگرام هستید بهترین راه خرید لایک و ویو و سیو پست هست پس بزن رو دکمه پایین

خرید لایک اینستاگرامخرید ویو اینستاگرامخرید سیو پست ورود به اکسپلور اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا