مشکلات متداول اینستاگرامی

تغییر رمز اینستاگرام آموزش تمام روش ها به صورت گام به گام

5/5 - (11 امتیاز)

در این مقاله با ما همراه باشید تا در زمینه تغییر رمز اینستا بیشتر باهم گپ بزنیم با توجه به این که امروزه اینستاگرام به یک پلتفرم معروف برای سرگرمی مردم و یا حتی کسب درامد تبدیل شده است، روزانه اکثر اقشار جامعه با این اپلیکیشن در راستای اهداف مختلف سرکار دارند.

اما ممکن است این اپلیکیشن مشکلاتی را نیز به وجود بیاورد که در راستای برطرف کردن آن مجبور باشید از آن خارج شوید و دوباره به آن ورود کنید، یا با خرید موبایل جدید مجبور باشید دوباره به حساب کاربری اینستاگرام خود وارد شوید و… . ولی به عبارتی ممکن است رمز اینستاگرام خود را فراموش کنید و برای ورود دوباره به حساب کاربری خود به مشکل بر بخورید.

ما در این مقاله به شما آموزش خواهیم داد چگونه رمز اینستاگرام خود را بازیابی کنید و به حساب کاربری خود بدون مشکل وارد شوید. پس تا انتهای این مقاله با سایت خرید فالوور اینستاگرام همراه ما باشید تا ابهامات ذهنی شما در این زمینه برطرف شود.

بازیابی رمز اینستاگرام

برای حل این مشکل لازم نیست کار خاصی انجام دهید و اصلا جای نگرانی وجود ندارد. اینستاگرام چندین روش برای بازیابی رمز عبور در اختیار کاربران قرار داده است که می توانید بنابر شرایط خود از یکی از آنها استفاده کنید: • تغییر رمز اینستا از طریق پیامک در گوشی های اندرویدی • تغییر رمز اینستا از طریق گوگل • تغییر رمز اینستا آیفون در ادامه مطلب قصد داریم به شرح هر کدام از این روش ها بپردازیم.

برای خرید بازیابی پیج اینستاگرام روی لینک کلیک کنید.

1. تغییر رمز اینستا از طریق پیامک در گوشی های اندرویدی

در صورتی که گوشی موبایل شما از سیستم عامل اندروید پشتیبانی می کند، با طی کردن مراحل زیر و با دریافت یک پیامک، می توانید رمز اینستاگرام خود را بازیابی کنید. • وارد اپلیکیشن اینستاگرام شده و روی گزینه get help signing in ضربه بزنید.

تغییر رمز اینستا از طریق پیامک در گوشی های اندرویدی

• در این قسمت می توانید گزینه ارسال پیامک را برای بازیابی رمز اینستاگرام خود انتخاب نمایید.

تغییر رمز اینستا از طریق پیامک در گوشی های اندرویدی 2

• پس از انتخاب این گزینه، یک پیامک دریافت خواهید کرد که در آن یک لینک بازیابی قرار دارد. با کلیک بر روی آن یک صفحه ظاهر می شود که در آن دو تا کادر قرار دارد که بایستی رمز جدید خود را وارد نمایید. سعی کنید رمزتان را به گونه ای انتخاب نمایید که قابل حدس نباشد ولی خودتان آن را به راحتی به خاطر بسپارید.

2. بازیابی رمز اینستا در گوشی های آیفون

مسیر بازیابی رمز اینستاگرام در گوشی های آیفون نیز مانند گوشی های اندرویدی است. تنها فرق جزئی که دارد این است که ممکن است بجای گزینه get help signing in، گزینه forget password را مشاهده نمایید. این دو گزینه هیچ تفاوتی با هم دیگر ندارد و برای بازیابی رمز عبور خود باید روی یکی از آنها کلیک نمایید. با این حال می توانید مراحل زیر را نیز برای بازیابی رمز اینستاگرام گوشی آیفون خود طی کنید: • به قسمت setting گوشی آیفون خود بروید. • در سیستم عامل ios 13، گزینه password and account و در سیستم عامل ios 14، گزینه password را انتخاب کنید. • سپس روی گزینه website & app password، ضربه بزنید. (در این مرحله برای احراز هویت از Face id و یا touch id استفاده کنید) • در این مرحله فهرستی از پسوردهای ذخیره شده در موبایل خود را مشاهده می نمایید. می توانید با استفاده از کادر جستجو، برنامه موردنظر را سرچ کرده و پسورد و یوزرنیم مربوطه را مشاهده نمایید.

3. بازیابی رمز اینستا از طریق گوگل

اگر روش بازیابی رمز اینستاگرام از طریق پیامک به هر دلیلی جواب نداد، می توانید از گوگل برای بازیابی رمز اینستاگرام خود استفاده کنید. اینستاگرام برای مشاهده رمز عبور خود یک قابلیت جذاب و کاربردی قرار داده است که می توانید از آن بهره ببرید. برای مشاهده رمز عبور خود باید به پسوردهای ذخیره شده در دستگاه آیفون یا اندروید خود بروید. برخی از رمز عبور سایت ها در دستگاه شما ذخیره می شود. به همین خاطر احتمال آن که از این طریق بتوانید رمز عبور خود را پیدا کنید زیاد است . به همین خاطر می توانید با طی مراحل زیر پسورد اینستاگرام خود را پیدا کنید: 1. در گوشی خود برنامه chrome را باز کنید.

بازیابی رمز اینستا از طریق گوگل

2. منوی برنامه کروم را باز کنید. 3. Setting را انتخاب کنید. 4. از صفحه باز شده گزینه password را انتخاب کنید.

بازیابی رمز اینستا از طریق گوگل 2

5. در این مرحله، سایت های مختلفی برای شما ظاهر می شود که یوزر و پسوردتان در آن ذخیره شده است. از فهرستی که برای شما نمایش داده شده است می توانید اینستاگرام را پیدا کرده و یوزر و پسورد را از این طریق مشاهده نمایید.

بازیابی رمز اینستا از طریق گوگل 3

نتیجه گیری با توجه به این که روزانه افراد زیادی از اینستاگرام استفاده می کنند، ممکن است مشکلاتی در این زمینه؛ یعنی بازیابی رمز عبور اینستاگرام داشته باشند. ما در این مقاله سعی کردیم روش های آسان و کاربردی را برای بازیابی رمز عبور اینستاگرام ارائه دهیم، تا مشکلات شما را در این زمینه برطرف نماییم.

تیم حرفه ای سایت خرید فالوور اینستاگرام در زمینه انواع خدمات اینستاگرامی مثل بازیابی پیج هک شده اینستاگرام خرید فالوور، لایک، کامنت و …، در خدمت شما مشتریان عزیز می باشد. شما می توانید سوالات و ابهامات ذهنی خود را در این زمینه، در قسمت نظرات با ما به اشتراک بگذارید تا کارشناسان ما به شما پاسخ دهند.

سوالات متداول

1. تغییر پسورد اینستاگرام به چند طریق امکان پذیر است؟

از طریق گوشی آیفون، از طریق گوشی اندروید و از طریق کروم می توانید رمز عبور اینستاگرام خود را بازیابی نمایید.

2. نحوه بازیابی رمز اینستاگرام با پیامک چگونه میسر است؟

این روش از آسان ترین روش ها می باشد که با گزینه forget password یا get help signing in امکان پذیر است.

3. چگونه می توانیم از طریق گوگل رمز عبور خود را بازیابی کنیم؟

در بخشی از تنظیمات مرورگر، مثلا گوگل کروم قابلیت ذخیر پسورد اینستاگرام و یا سایت های مختلف برای کاربران امکان پذیر شده است.

4. آیا بازیابی رمز عبور اینستاگرام برای گوشی های آیفون وجود دارد؟

بله. با مطالعه مقاله بالا می توانید به راحتی رمز عبور اینستاگرام گوشی آیفون خود را بازیابی کنید.

پیشنهاد ویژه

اگر دنبال ورود به اکسپلور اینستاگرام هستید بهترین راه خرید لایک و ویو و سیو پست هست پس بزن رو دکمه پایین

خرید لایک اینستاگرامخرید ویو اینستاگرامخرید سیو پست ورود به اکسپلور اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا