مشکلات متداول اینستاگرامی

آموزش ریپورت کردن در اینستاگرام در چند قدم ساده

5/5 - (1490 امتیاز)

آموزش ریپورت کردن در اینستاگرام در چند قدم ساده

مزاحمت های ایجاد شده در شبکه اجتماعی اینستاگرام، توسط برخی کاربران بسیار آزار دهنده است. به همین دلیل این برنامه سعی بر این دارد که با ارائه قابلیت هایی، امنیت را برای کاربران فعال خود فراهم کند‌ تا نهایت لذت را از آن ببرند. جهت آموزش ریپورت کردن در اینستاگرام با ما همراه باشید

پلتفرم اینستاگرام علاوه بر کاربردهای گسترده، قوانینی را وضع کرده است که نقض آنها از سوی کاربران با مجازات همراه است.

ریپورت اینستاگرام ویژگی است که به کاربران کمک می‌ کند تا دیگران مزاحمتی برای آنان ایجاد نکنند. در ادامه این مطلب به آموزش ریپورت کردن در اینستاگرام در چند قدم ساده خواهیم پرداخت؛ پس در ادامه با سایت خرید فالوور اینستاگرام همراه ما باشید.

ریپورت اینستاگرام چیست؟

ریپورت به معنای گزارش است. اینستاگرام با فعال کردن قابلیت ریپورت، هر یک از کاربران اینستاگرام را به عنوان محافظی جهت حفظ امنیت حریم خصوصی و قوانین این پلتفرم اجتماعی در نظر گرفته است. به عبارتی هنگامی که یک کاربر اینستاگرام، محتوا یا فعالیت یک پیج را گزارش می کند، در حفظ امنیت این اپلیکیشن شرکت کرده است. ریپورت اینستاگرام یکی از قابلیت های کاربردی است که مورد توجه اکثر کاربران می ‌باشد. ریپورت اینستاگرام امکان گزارش تخلفاتی از قبیل توهین افراد، سو استفاده از اطلاعات شخصی و… را برای کاربران فراهم کرده است. به طور کلی ریپورت اینستاگرام فرایندی است که هر فردی می تواند در صورت ایجاد مزاحمت برای شما و عدم رعایت قوانین اینستاگرام مجازات شود.

برای بازیابی پیج اینستاگرام روی لینک کلیک کنید.

نحوه ریپورت کردن در اینستاگرام (آموزش ریپورت کردن در اینستاگرام)

برخی مواقع کاربران اینستاگرام پست و استوری هایی را به اشتراک می‌ گذارند که به طور کامل برخلاف قوانین و دستورالعمل های پلتفرم اینستاگرام است‌. به عنوان مثال شما در صورت مشاهده یک کامنت نامناسب برای پست خود، می‌ توانید به راحتی آن را حذف کنید. در ادامه چگونگی ریپورت کردن را شرح خواهیم داد.

• نحوه ریپورت کردن کامنت در اینستاگرام

برخی مواقع ممکن است اشخاص کامنت های تبلیغاتی یا غیر اخلاقی برای محتوای شما ثبت کنند. در این صورت می توانید به راحتی آنها را ریپورت کنید. برای این منظور ابتدا کامنت ها را باز کنید و کامنت مورد نظر را پیدا کنید. در بالای صفحه گزینه ای شبیه به علامت تعجب مشاهده خواهید کرد. با کلیک بر روی این گزینه، پنجره ‌ای برای شما نمایش داده می‌ شود. نحوه ریپورت کردن کامنت در اینستاگرام Report this comment گزینه ای است که با انتخاب آن دو پیشنهاد برایتان نمایش داده می شود. اگر کامنت مربوط به محتوای هرز می باشد، بر روی گزینه اول یعنی اسپم، کلیک کنید. با انجام این فرایند، ریپورت کردن شما اتمام می‌ یابد. اما در صورتی که کامنت دارای محتوایی نامناسب باشد، باید گزینه It’s inappropriate را انتخاب نمایید که علت ریپورت را از شما سوال می کند. نحوه ریپورت کردن کامنت در اینستاگرام 2 در ادامه می توانید گزینه هایی اعم از کامنت دارای فعالیت جنسی هستند، استفاده از الفاظ خشونت ‌آمیز و خطرناک، استفاده از محتواهای کپی‌ رایت، استفاده از متن ‌های مربوط به فروش کالای غیرقانونی و غیره را انتخاب کنید.

• ریپورت کردن اکانت در اینستاگرام

ریپورت اکانت اینستاگرام، یکی از مواردی است که کاربران به دنبال چگونگی انجام آن هستند. چرا که برخی اکانت ها از جمله اکانت های فیک با استفاده از هویت جعلی، پست هایی نامربوط و نامناسب به اشتراک می گذارند که ممکن است از نظر کاربران آزار دهنده باشد. در این شرایط می توانید عمل ریپورت را انجام دهید. جهت ریپورت اکانت در اینستاگرام، در ابتدا باید به پروفایل کاربر مورد نظر مراجعه نمایید. در این صفحه یک منو سه خطی را مشاهده خواهید کرد که در صورت کلیک بر روی آن پنجره ای برای شما نمایش داده می شود. ریپورت کردن اکانت در اینستاگرام گزینه ریپورت نخستین آیکون این پنجره است. در صورتی که محتوای اکانت مربوطه نامناسب می باشد، گزینه اسپم‌ را انتخاب کنید و در غیر این صورت بر روی گزینه It’s inappropriate کلیک کنید. ریپورت کردن اکانت در اینستاگرام 2 با انتخاب گزینه های دیگر می توانید دلایل ریپورت، اعم از مالک زیر ۱۳ سال و هویت جعلی اکانت را انتخاب کنید.

• نحوه ریپورت کردن استوری اینستاگرام

کاربران اینستاگرام می توانند علاوه‌ بر ریپورت کامنت و اکانت، استوری ها را نیز ریپورت کنند. برای این منظور پس از باز کردن استوری مورد نظر، بر روی گزینه سه نقطه موجود در صفحه کلیک کنید. با انتخاب گزینه ریپورت، دو گروه دیگر شامل اسپم و Its Inappropriate برای شما نمایش داده می‌ شود. با ضربه بر روی گزینه اسپم، فرایند ریپورت به اتمام خواهد یافت اما با انتخاب گزینه دوم، با موارد دیگری مواجه خواهید شد که با انتخاب یکی از آنها مراحل ریپورت اتمام می یابد. نحوه ریپورت کردن استوری اینستاگرام

• ریپورت کردن دایرکت و پیام خصوصی در اینستاگرام

در برخی موارد ممکن است شما یک پیام غیر اخلاقی دریافت کنید. تحت این شرایط می توانید فرد مورد نظر را ریپورت نمایید. جهت انجام این فرآیند، ابتدا دایرکت فرد مورد نظر را باز کنید و گزینه ریپورت را انتخاب نمایید‌. حال دو گزینه مشاهده خواهید کرد که در صورت انتخاب گزینه اول، عمل ریپورت اتمام می یابد و با انتخاب گزینه دوم آیکون های مختلفی نمایش داده می‌ شود. ریپورت کردن دایرکت و پیام خصوصی در اینستاگرام سخن پایانی امروزه بسیاری افراد در اپلیکیشن اینستاگرام مشغول به فعالیت می باشند که برخی از آنها ممکن است برخلاف قوانین اینستاگرام عمل کنند. به همین دلیل این شبکه اجتماعی با ایجاد قابلیت ریپورت، از فعالیت اینگونه حساب ها جلوگیری می کند. با مطالعه این مطلب از سایت خرید فالوور اینستاگرام به راحتی می توانید در صورت مواجه با محتواهای نامناسب آنها را ریپورت کنید. سایت خرید فالوور اینستاگرام ارائه دهنده خدمات خرید فالوور، لایک، کامنت و غیره می ‌باشد که می توانید به راحتی از طریق سایت خرید کنید. همچنین شما عزیزان میتوانید جهت بازیابی پیج اینستاگرام به سایت خرید فالوور اینستاگرام مراجعه فرمایید

سوالات متداول در زمینه آموزش ریپورت کردن در اینستاگرام

 

1. آیا کاربران متوجه ریپورت شدن پیج خود می شوند؟

خیر. پیامی مبنی بر ریپورت شدن برای فرد مورد نظر ارسال نخواهد شد. در نتیجه کاربر متوجه ریپورت شدن نمی شود.

2. از طریق کدام روش می توان اکانت ها را ریپورت کرد؟

بسته به علت و نوع ریپورت، مطابق با مراحل فوق می توانید اکانت مربوطه را ریپورت کنید.

3. آیا با ریپورت کردن، اکانت مربوطه به طور کامل حذف خواهد شد؟

خیر. در صورتی که دلیل منطقی برای ریپورت خود ارائه ندهید، اکانت مربوطه حذف نخواهد شد.

خرید تیک آبی اینستاگرام

پیشنهاد ویژه

اگر دنبال ورود به اکسپلور اینستاگرام هستید بهترین راه خرید لایک و ویو و سیو پست هست پس بزن رو دکمه پایین

خرید لایک اینستاگرامخرید ویو اینستاگرامخرید سیو پست ورود به اکسپلور اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا