مشکلات متداول اینستاگرامی

بازگردانی پیج اینستاگرام تضمینی با ساده ترین روش

4/5 - (9 امتیاز)

امروزه شبکه اجتماعی اینستاگرام قسمتی از زندگی هر فردی شده است و بدون اینستاگرام ممکن است برخی از فرآیندها نیز مختل شود. همواره افراد بسیاری ساعت ها در این شبکه اجتماعی مشغول هستند و علاوه بر سرگرمی، آموزش های گوناگونی نیز مشاهده می کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه بازگردانی پیج اینستاگرام این مقاله را از دست ندهید در برخی از مواقع ممکن است پیج غیرفعال شود و کاربر هم رمز خود را فراموش کرده باشد و دیگر نتواند پیج خود را مجددا نصب کند. چگونه باید پیج را بازگردانیم؟ آیا پیج هک شده بازگردانده می شود؟ باز گردانی بدون رمز امکان پذیر است؟ با ما در سایت خرید فالوور اینستاگرام همراه باشید تا ساده ترین روش ها را برای باز گردانی پیج اینستاگرام بیاموزید.

برای بازیابی پیج اینستاگرام روی لینک کلیک کنید.

بازیابی رمز پیج اینستاگرام

برای بازیابی رمز پیج اینستاگرام روش های مختلفی وجود دارد که میتوان آنها را به دو دسته تقسیم کرد. کاربران می توانند از طریق سایت و از طریق برنامه، رمز خود را بازیابی کنند. این روش ها به شرح زیر است: • از طریق وب سایت اینستاگرام در روش اول شما می توانید از طریق سایت اینستاگرام به نشانی https://www.instagram.com ، رمز خود را بازیابی کنید. هنگامی که وارد این سایت شدید، باید بر روی Forgot password کلیک کنید. پس از آن باید در کادر مربوطه آدرس و نام کاربری و… را وارد کنید و بر روی Send Login Link کلیک کنید. بازیابی رمز پیج اینستاگرام پس از کلید فرایند بازیابی رمز آغاز خواهد شد. اکنون باید به اینستاگرام ثابت کنید که ربات نیستید؛ از این رو باید کپچا را پر کنید و بر روی Next کلیک کنید. پس از تاییدیه، کد برایتان ارسال می شود.

• از طریق برنامه اینستاگرام

روش دومی که می توانید از طریق آن رمز اینستاگرام خود را باز گردانی کنید، برنامه اینستاگرام است. در مرحله اول باید اینستاگرام را بر روی تلفن همراه خود نصب کنید و وارد گزینه Get help with logging in شوید. پس از آن باید نام کاربری و مشخصات حساب خود را وارد کنید و بر روی Next کلیک کنید. از طریق برنامه اینستاگرام در این مرحله صفحه جدیدی باز می شود. در این صفحه ممکن است با سه گزینه مواجه شوید که این گزینه ها به اطلاعات وارد شده هنگام ثبت نام شما بستگی دارد. اگر هنگام ثبت نام آدرس ایمیل خود را درج کرده باشید، می توانید گزینه Send an Email را انتخاب کنید. اگر شماره تلفن اکانت شما در دسترس باشد، میتوان گزینه Send an SMS را انتخاب کرد. از طریق برنامه اینستاگرام 2 اما اگر اینستاگرام شما به حساب فیسبوک وابسته باشد، باید گزینه Log in with Facebook را انتخاب کنید. در آخر نیز با توجه به اطلاعات خود، یکی از گزینه ها را برگزینید و فرایند بازیابی رمز اینستاگرام را در پیش بگیرید.

برگرداندن اکانت غیر فعال شده اینستاگرام

قبل از هر چیزی بهتر است بدانید که این امکان وجود دارد که پیج شما صد در صد باز نگردد. اگر مراحل را در یک دوره تکرار کنید، ممکن است احتمال بازگشت پیج شما بیشتر شود. در برخی از مواقع بازگشت اکانت برای بعضی از افراد ۳ روز و برای برخی دیگر ممکن است بیشتر از ۲۰ روز طول بکشد. برای اینکه بتوانید پیج غیرفعال شده خود را بازگردانید و شانس خود را امتحان کنید، باید مطابق مراحل زیر پیش بروید: • در قدم اول باید وارد اینستاگرام شوید و نام کاربری و رمز اکانتی که غیرفعال شده است را در کادر مربوطه بنویسید. سپس باید بر روی Login کلیک کنید. هنگامی که پیغام Your Account Has Been Disabled For برایتان به نمایش گذاشته شد، باید بر روی گزینه Learn More کلیک کنید. برگرداندن اکانت غیر فعال شده اینستاگرام • اکنون صفحه ای برایتان باز می شود که باید گزینه Let Us Know انتخاب کنید. • اکنون در این قسمت دو گزینه مشاهده خواهید کرد. اگر دارای اکانت شخصی هستید، باید گزینه No و اگر اکانت تجاری دارید باید گزینه yes را انتخاب کنید و سپس send را برگزینید. برگرداندن اکانت غیر فعال شده اینستاگرام 2 • در قدم بعدی باید اطلاعات اکانت خود را بنویسید و در قسمت انتخاب کشور گزینه United States برگزینید. در این مرحله ممکن است اینستاگرام از شما بخواهد فایلی را دانلود کنید که بهتر است این کار را انجام ندهید. • در مرحله آخر بعد از چند ساعت، ایمیلی برای شما ارسال می شود و در این ایمیل اینستاگرام از شما می خواهد که یک سری شماره که در ایمیل بیان کرده را با دست خط خود بنویسید. پس از نوشتن باید آن را کنار چهره خود قرار دهید و ارسال کنید. سپس باید از مدارک‌ پیج بیزینس خود عکس بگیرید و ارسال کنید تا درخواست شما توسط تیم بررسی گردد.

باز گردانی پیج دیسیبل شده بدون پسورد

کاربران می توانند از طریق اطلاعاتی که پیج را تاسیس کرده اند، اکانت خود را باز گردانند و این فرایند بدون پسورد امکان پذیر است! تنها نکته ای که در این فرایند به آن باید توجه داشته باشید، صحت اطلاعات وارد شده است. اطلاعاتی که وارد می کنید باید دقیقا همان اطلاعاتی باشد که در هنگام ساخت اکانت وارد کرده اید. اگر پیج شما در مدت زمان سه ماه یا کمتر دیسیبل شده باشد، میتوان آن را بدون رمز باز گردانی کرد اما اگر این مدت بیشتر از سه ماه شود، احتمال حذف اکانت شما برای همیشه وجود دارد و به آسانی نمی توان پیج را مجددا نصب نمود.

باز گردانی پیج اینستاگرام با شماره تلفن

یکی از مهمترین روش ها برای بازیابی پیج اینستاگرام، استفاده از شماره تلفن است. در بیشتر مواقع میتوان از طریق این روش پیج مورد نظر را باز گردانی کرد؛ اما برای اینکه به نتیجه مطلوبی دست یابید، باید مراحل آن را به درستی بیاموزید و انجام دهید. • در مرحله اول باید در قسمت لاگین سایت یا برنامه اینستاگرام گزینه Get help signing in انتخاب کنید. در نسخه های قدیمی اینستاگرام این گزینه Forgot your password است. بازگردانی پیج اینستاگرام با شماره تلفن • در این قسمت سه گزینه برای بازیابی وجود دارد که شما باید Send an SMS را انتخاب کنید. • اگر در هنگام نصب شماره تلفن خود را وارد کرده باشید، در این قسمت اینستاگرام دیگر از شما درخواست وارد کردن شماره تلفن را نمی کند و تنها باید شماره خود را بررسی کنید بازگردانی پیج اینستاگرام با شماره تلفن 2 • در این مرحله پیامی از اینستاگرام برای شماره شما ارسال می شود که این پیام حاوی لینک اکانت شماست. هنگامی که بر روی لینک کلیک کنید، وارد صفحه تغییر رمز می شوید که باید پسورد جدیدی برای اکانت خود بگذارید.

باز گردانی پیج اینستاگرام حذف شده

آیا میتوان پیج حذف شده را بازگرداند؟ در پاسخ باید بگوییم بله! روش های مختلفی برای بازیابی پیج حذف شده وجود دارد که در ادامه به ساده ترین آنها می پردازیم. • در ابتدا باید وارد برنامه اینستاگرام شوید و در کادر مربوطه، رمز و نام کاربری خود را وارد کنید. البته در این مرحله شما باید پسورد خود را در اختیار داشته باشید و اگر رمز را فراموش کرده باشید، باید از طریق گزینه Reset Password اقدام کنید. • در ادامه باید بر روی گزینه forgot your password کلیک کنید و یکی از گزینه ها را انتخاب کنید تا لینک برای شما ارسال شود.(باز گردانی پیج اینستاگرام)

بازیابی پیج هک شده

امروزه به دلایل مختلفی پیج اینستاگرام توسط افراد سود جو هک می شود که در این مواقع می توانید از کارشناسان واحد پشتیبانی سایت خرید فالوور اینستاگرام تماس بگیرید و پیج خود را مجددا بازگردانید. پیج هک شده شما دوباره بازیابی می شود و جای نگرانی نیست. کاربران می توانند از طریق کارشناسان و اپلیکیشن اینستاگرام، پیج هک شده خود را بازیابی کنند.

بازیابی اکانت دی اکتیو شده اینستاگرام چقدر طول می کشد؟

اکانت هایی که دی اکتیو شده اند را میتوان در سریع ترین زمان ممکن و به ساده ترین شکل بازیابی کرد. در هر زمانی که نام کاربری و پسورد خود را در قسمت مربوطه وارد کنید، می توانید به اینستاگرام باز گردید. توجه داشته باشید اگر اکانت شما به دلایل مختلفی غیرفعال یا با محدودیت مواجه باشد، مراحل بازیابی ممکن است ۳ تا ۵ روز طول بکشد. سخن آخر معمولا کاربران پس از نصب اینستاگرام رمز خود را ذخیره می کنند و به وارد کردن رمز در هر زمانی نیاز ندارند. اما اگر پس از مدتی اکانت شما با رمز مورد نظر باز نشد و نتوانستید وارد آن شوید، از مراحلی که در این مقاله به آن پرداختیم، استفاده کنید. بهتر است برای اینستاگرام از رمزهایی استفاده کنید که به آسانی فراموش نمی شوند. در صورت وجود هرگونه سوال می توانید با کارشناسان سایت خرید فالوور اینستاگرام در ارتباط باشید. همچنین شما عزیزان میتوانید جهت بازیابی پیج اینستاگرام به سایت خرید فالوور اینستاگرام مراجعه فرمایید.

سوالات متداول

آیا میتوان بدون رمز پیج را بازیابی کرد؟

بله. روش های بسیاری برای باز گردانی پیج وجود دارد که در این مقاله برخی از این روش ها را بررسی کردیم.

با چه روش هایی میتوان اکانت اینستاگرام را بازیابی کرد؟

شما می توانید از طریق پیامک، لینک ایمیل و… رمز جدیدی برای اکانت خود تعیین کنید و اکانت خود را بازیابی کنید.

اگر اکانت بی دلیل غیرفعال شود چه اقدامی انجام دهیم؟

در این صورت می توانید فرم بازیابی حساب را ارسال کنید و در آن فرم ثابت کنید کاری برخلاف الگوریتم اینستاگرام انجام نداده اید.

پیشنهاد ویژه

اگر دنبال ورود به اکسپلور اینستاگرام هستید بهترین راه خرید لایک و ویو و سیو پست هست پس بزن رو دکمه پایین

خرید لایک اینستاگرامخرید ویو اینستاگرامخرید سیو پست ورود به اکسپلور اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا