مشکلات متداول اینستاگرامی

ارور Confirm it’s You to Login اینستاگرام و آموزش رفع مشکل

5/5 - (2 امتیاز)

همانطور که می ‌دانید در سال های اخیر پلتفرم اینستاگرام در جهت تامین امنیت کاربران خود، قوانین فراوانی وضع کرده است. نقض قوانین اینستاگرام از سوی کاربران، موجب ایجاد برخی مشکلات از قبیل بلاک شدن، عدم دسترسی به صفحه و… می‌ شود؛ به همین دلیل کاربر ارور Confirm it’s You to Login را دریافت می ‌کند. این ارور بدون دلیل برای کاربر نمایش داده نمی شود و قطعا به نحوی الگوریتم اینستاگرام رعایت نشده است. اما جای نگرانی نیست؛ چرا که با صرف زمان، دقت و تمرکز می‌ توانید صفحه خود را از حالت تعلیق خارج کنید. در ادامه این مطلب آموزش رفع این مشکل را برای شما عزیزان شرح خواهیم داد. پس با سایت خرید فالوور اینستاگرام همراه ما باشید.

ارور Confirm it’s You to Login چیست و به چه علتی دریافت می شود؟

همانطور که پیش از این بیان کردیم شما به عنوان یک کاربر برای انجام فعالیت در اینستاگرام، ملزم به رعایت محدودیت هایی هستید که از طرف این برنامه اعمال شده است. ممکن است رعایت قوانین اینستاگرام در ابتدا برای شما دشوار باشد، اما این به نفع شماست؛ زیرا با اعمال این دسته از محدودیت ها و قوانین، اینستاگرام می‌ تواند کاربرانی را که موجب ناامنی برای سایر افراد می‌ شوند را شناسایی و جریمه کند. ارور onfirm it’s you to login یکی از جرائمی است که کاربر به دنبال نقض، یکی از موارد زیر را دریافت خواهد کرد:

برای بازیابی پیج اینستاگرام روی لینک کلیک کنید.

 

کاربر جدید • محدودیت تعداد کامنت ها در هر ساعت 30 کامنت • محدودیت تعداد کاربرانی که فالو می‌ کنید در هر ساعت 30 فالوور • محدودیت تعداد لایک در هر ساعت 30 لایک • محدودیت تعداد پیام در هر ساعت 30 پیام کاربر قدیمی بنابراین مواجه شده با این ارور، ارتباط مستقیمی با فعالیت های اخیر شما دارد. لازم به ذکر است که اینستاگرام به یکباره اکانت شما را به دلیل این امر از دسترس خارج نمی کند. کاربری که محدودیت های فوق را رعایت نکند، در ابتدا پیغامی هشدار دهنده مبنی بر متوقف کردن فعالیت های مشکوک گزارش شده دریافت می‌ کند‌. در صورت عدم توجه به هشدار نخست، کاربر هشداری مبنی بر عدم دسترسی به پیج دریافت خواهد کرد. در ادامه این موضوع را بیشتر بررسی خواهیم کرد.

Help Us Confirm It’s you هشداری دوستانه برای رفع مشکل

کاربرانی که قوانین گفته شده را نقض کنند، پیغام Help Us Confirm It’s you را دریافت می ‌کنند. در این هنگام شما همانند گذشته به حساب خود دسترسی خواهید داشت، اما نباید نسبت به ارور بی توجه باشید. برای این منظور لازم است که اقدامات زیر را انجام دهید: • در صورت استفاده از ربات، سریعاً آن را حذف کنید. • تا چند روز از اشتراک گذاری پست جدید خودداری کنید. • برای مدتی فعالیت هایی مانند کامنت گذاشتن، لایک کردن، فالو و آنفالو کردن را انجام ندهید. • از پیام دادن در دایرکت به افراد متعدد جلوگیری کنید. • از طریق یک IP به اکانت خود وارد شوید و از ساخت اکانت های جدید خودداری کنید. یقیناً اطمینان خاطر از حذف شدن دائمی پیج، انقدر برای شما ارزشمند است که تمامی موارد فوق را به طور دقیق اجرا کنید. پس از دریافت این هشدار، پیج شما برای مدتی توسط اینستاگرام تحت نظر خواهد بود تا اثبات شود که شما فعالیت غیر عادی انجام نمی‌ دهید. در صورت نادیده گرفتن این پیغام، تنها راه بازیابی پیج شما، احراز هویت است.

نکات مهم مربوط به ارور Confirm it’s You to Login و رفع مشکل

پس از دریافت هشدار Confirm it’s You to Login و عدم توجه به آن، شما یک هشدار دوم دریافت خواهید کرد که تنها 30 روز فرصت دارید ثابت کنید ربات نیستید. پس از گذشت مدت زمان 30 روزه و عدم هرگونه اقدام، اکانت شما برای همیشه از دسترس خارج خواهد شد. برای رفع مشکل دریافت این ارور مراحل زیر را دنبال کنید: • ابتدا باید با تکمیل یک کپچا، مشخص کنید که ربات نیستید. پس از تکمیل کپچا بر روی گزینه Verify کلیک کنید. • در صورتی که کپچا را مشاهده نکردید و یا تصاویر کاملا واضح نبودند، برنامه تغییر IP خود را فعال نمایید تا تصاویر به طور واضح برای شما نمایش داده شود. پس از تکمیل این فرایند برنامه تغییر IP را غیر فعال کنید. نکات مهم مربوط به ارور Confirm it’s You to Login و رفع مشکل • پس از تکمیل تصاویر نمایش داده شده در کپچا، گزینه Next را انتخاب و بر روی آن ضربه بزنید. • در مرحله بعد، آدرس ایمیل یا شماره تلفن را که در زمان ساخت اکانت ثبت کرده‌ اید را وارد نمایید و بر روی گزینه Send confirmation کلیک نمایید. • کد تایید دریافتی را وارد و مجدداً بر روی گزینه ارسال ضربه بزنید. نکات مهم مربوط به ارور Confirm it’s You to Login و رفع مشکل 2 برای بازیابی پیج اینستاگرام خود به سایت خرید فالوور اینستاگرام مراجعه فرمایید سخن پایانی همانطور که مطالعه کردید، در این مقاله به آموزش رفع مشکل ارور confirm it’s you to login پرداختیم. شما به عنوان یک کاربر فعال در اینستاگرام باید به قوانین و محدودیت های موجود این برنامه احترام بگذارید و آنها را رعایت کنید. بنابراین توصیه می‌ کنیم به هیچ وجه فعالیتی که احتمال ربات بودن شما را افزایش دهد، انجام ندهید. سایت خرید فالوور اینستاگرام ارائه دهنده خدماتی از قبیل لایک، کامنت، فالوور، ویو و غیره، با کیفیت بالا و نازلترین قیمت می‌ باشد. با خرید خدمات سایت خرید فالوور اینستاگرام می ‌توانید به راحتی و بدون هرگونه مشکل، اکانت خود را بهبود دهید.

سوالات متداول

 

1. دریافت ارور confirm it’s you to login در اینستاگرام به چه معنا می ‌باشد؟

این هشدار هنگامی برای کاربر ارسال می‌ شود که اینستاگرام فکر می‌ کند شما مالک حساب خود نیستید. به همین دلیل به مدت 30 روز به شما فرصت می دهد تا هویت خود را اثبات کنید.

2. انجام کدام فعالیت ها موجب دریافت ارور confirm it’s you to login می‌ شود؟

تعداد لایک های بیش از حد مجاز روزانه، تعداد فالو و آنفالو کردن های روزانه، تعداد پیام های دایرکت روزانه، تعداد کامنت های ثبت شده برای پست های مختلف و…، برخی از خطاهای متداولی هستند که موجب دریافت این ارور می شوند.

3. علت عدم وضوح تصاویر کپچا چیست؟

در صورت وجود این مسئله و موارد مشابه آن، مانند کوچک بودن تصاویر و عدم نمایش گزینه Next پس از تکمیل کپچا، آی پی خود را تغییر دهید و مجدداً مراحل مربوطه را انجام دهید.

پیشنهاد ویژه

اگر دنبال ورود به اکسپلور اینستاگرام هستید بهترین راه خرید لایک و ویو و سیو پست هست پس بزن رو دکمه پایین

خرید لایک اینستاگرامخرید ویو اینستاگرامخرید سیو پست ورود به اکسپلور اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا