مشکلات متداول اینستاگرامی

آموزش مخفی کردن پست­های تکراری و مزاحم اکسپلور اینستاگرام

5/5 - (38 امتیاز)

پلتفرم اینستاگرام با هدف به اشتراک گذاری لحظات مفرح و تجربۀ اوقاتی به یاد ماندنی در کنار خانواده و دوستان در دنیای مجازی، در سال 2010 معرفی شد. همانطور که احتمالاً می­دانید بخش اصلی و به اصطلاح بدنۀ اینستاگرام، قسمتی تحت عنوان اکسپلور می­باشد که تمامی تصاویر و ویدیوهای بارگذاری شده در این پلتفرم در قالب پست در این قسمت نمایش داده می­شوند.با ما در این مقاله که در زمینه مخفی کردن پست­های تکراری می باشد همراه باشید.

برای ورود به اکسپلور اینستاگرام روی لینک زیر کلیک کتید.

مخفی کردن پست ­های تکراری

طبیعتاً قرار نیست تمامی پست­های موجود در قسمت اکسپلور اینستاگرام مورد پسند شما واقع شوند و چنانچه از این پلتفرم استفاده کرده باشید، قطعاً تابحال به پست­ها و محتواهایی برخورد کرده­اید که اصلاً باب میل شما نبوده­اند و با سلیقه شما مغایرت داشته­اند.

برای کاهش چنین دلزدگی­ای، اینستاگرام در آپدیت­های اخیر خود یک راه­حل بسیار کاربردی در اختیار کاربران خود قرار داد تا بدین ترتیب در معرض پست­های تکراری و ناخوشایند موجود در اکسپلور قرار نگیرند.

بنابراین اگر شما هم جزء افرادی هستید که از پست­های تکراری و مزاحم اکسپلور خسته شده­اید، پیشنهاد می­کنیم در این مقاله با ما همراه باشید تا با استفاده از این راهکار فوق­العاده که توسط سایت خرید فالوور اینستاگرام برای شما عزیزان مطرح شده است به رفع این مشکل بپردازید.(مخفی کردن پست­های تکراری)

عدم نمایش محتوای نامناسب در اکسپلور

همانطور که پیش­تر گفته شد، اینستاگرام برای رفع این مشکل یک راه­حل بسیار ساده و کاربردی را ارائه داده است. جهت جلوگیری از عدم نمایش محتوای تکراری و نامناسب در اکسپلور اینستاگرامتان کافیست تا مراحل زیر را دنبال کنید.

1- پستی که به آن علاقه ندارید یا از نظر شما دارای محتوای نامناسب می­باشد را انتخاب کنید.

2- در قسمت بالا سمت راست در تمامی پست­های اینستاگرام سه نقطه مشاهده خواهید کرد، در ادامه روی سه نقطه کلیک کنید.

1 آموزش مخفی کردن پست­های تکراری و مزاحم اکسپلور اینستاگرام

3- بعد از انتخاب آیکون سه نقطه، در این مرحله یک منو با چهار گزینه برای شما نمایش داده می­شود.

4- در این مرحله کافیست گزینه Not interested را انتخاب کنید.

2 آموزش مخفی کردن پست­های تکراری و مزاحم اکسپلور اینستاگرام

5- با انتخاب گزینه Not interested در واقع شما عدم رضایت خود از پست مورد نظر را به اینستاگرام گزارش می­دهید.

6- در ادامه اینستاگرام پیغامی مبنی بر دریافت نظر شما برایتان نمایش می­دهد که به صورت عبارت This post has been hidden. We’ll show fewer posts like this from now on در پست مورد نظر به نمایش در می­آید.

توجه داشته باشید که بعد از انجام مراحل بالا، احتمال مشاهده محتوای مزاحم در اکسپلور شما هنوز به مقدار کم وجود دارد اما اصلاً جایی برای نگرانی نیست، چنانچه شما مجدداً با محتوای نامناسب یا تکراری در اکسپلور برخورد کردید کافیست یکبار دیگر مراحل ذکر شده را انجام دهید تا پست­های نامناسب برای همیشه از اکسپلورتان حذف شوند.

دلیل نمایش پست­ های نامناسب در اکسپلور اینستاگرام

حتماً تابحال کلمه هوش مصنوعی به گوشتان خورده است. با بررسی الگوریتم­های اینستاگرام و به عقیده برخی از متخصصان تکنولوژی، اینستاگرام بر اساس هوش مصنوعی فعالیت می­کند.

به بیان ساده­تر، اینستاگرام علایق و سلیقه افراد را با روند فعالیت و جستجوی آن­ها بوسیله اکانتشان در فضای اکسپلور می­سنجد.

بدین ترتیب اینستاگرام سعی می­کند محتواهایی که بیشتر در مورد آن­ها به جستجو پرداخته­اید و یا به اشتراک گذاشته­اید را در فضای اکسپلور برایتان نمایش دهد، از این رو قسمت بزرگی از پست­های موجود در اکسپلور اینستاگرام بستگی به نحوه فعالیت شما در فضای کلی اینستاگرام دارد.

از طرفی دیگر برخی اوقات تصادفاً به اکانت­هایی بر می­خورید که محتوای آن­ها اصلاً متناسب با سلیقه شما نمی­باشد اما همانطور که پیش­تر نیز ذکر شد اینستاگرام بر حسب الگوریتم خود و همچنین بر اساس جستجوی شما، تعدادی از پست­های این اکانت را نیز در اکسپلور برایتان نمایش می­دهد.

نکتۀ جالب توجه دیگری از الگوریتم اینستاگرام این است که پست­های نمایش داده شده در اکسپلور شما گاهی اوقات مطابق با فعالیت فالوورها یا فالووینگ­هایتان نیز می­باشد و ممکن است پست­هایی منطبق با سلیقه آن­ها در اکسپلور شما نیز نمایش داده شود.

کلام پایانی

پلتفرم اینستاگرام در سال­های اخیر به سرعت به یکی از محبوب­ترین اپلیکیشن­های فضای مجازی تبدیل شد و با ارائه آپشن­های جذاب و کاربردی توانست محبوبیت خود را در میان کاربران بیش از پیش افزایش دهد.

همانطور که می­دانید محتواهای موجود در اینستاگرام در واقع بر پایه سلیقه کاربران آن می­باشد و هر کاربری می­تواند بر حسب سلیقه و علاقه خود محتوای مدنظر خود را در این فضا منتشر ­کند، بنابراین این امری کاملاً طبیعی است که اختلاف سلیقه­ در مورد محتواهای موجود در اکسپلور پیش بیاید و گاهاً برخی پست­ها از نظر برخی افراد نامناسب تلقی شود.

بدین ترتیب برای رفع این مشکل اینستاگرام با ارائه راه­حلی کاربردی و مناسب توانست بار دیگر جایگاه خود را در رتبه محبوب­ترین پلترفرم در فضای مجازی تثبیت کند. در اخر نیز میتوانید با خرید اکسپلور اینستاگرام پست های خود را وارد اکسپلور کنید.

سوالات متداول در زمینه مخفی کردن پست­های تکراری

چرا در اکسپلور من محتوای نامناسب نمایش داده می­شود؟

ممکن است بر حسب اتفاق و تصادفاً وارد اکانتی شده باشید که دارای چنین محتوایی بوده است و یا بنا بر دلایل دیگری که در مقاله ذکر شده است این پست­ها در اکسپلور شما نمایش داده شده­اند.

چطور پست­های تکراری و مزاحم را از اکسپلور اینستاگرام حذف کنیم؟

برای این­کار کافیست از قسمت بالای پست، آیکون سه نقطه و سپس گزینه not interested را انتخاب کنید.

پیشنهاد ویژه

اگر دنبال ورود به اکسپلور اینستاگرام هستید بهترین راه خرید لایک و ویو و سیو پست هست پس بزن رو دکمه پایین

خرید لایک اینستاگرامخرید ویو اینستاگرامخرید سیو پست ورود به اکسپلور اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا