مشکلات متداول اینستاگرامی

اکشن بلاک چیست؟ و چگونه می توانیم از آن در امان بمانیم؟

5/5 - (168 امتیاز)

 

  اکشن بلاک چیست؟ اینستاگرام یک اپلیکیشن حرفه ای است با تعداد کاربران میلیاردی که برای مدیریت و کنترل کردن آن نیاز به الگوریتم های پیشرفته و هوش مصنوعی است؛ که البته قوانین آن را صاحبان اینستاگرام تعیین می کنند ولی به هر حال این الگوریتم ها هستند که  فعالیت ما در اینستاگرام را کنترل می کنند و اگر این رفتار ها با قوانین و موجود برای این اپلیکیشن تطابق نداشته باشند می توانند ما را بلاک کنند و یا پیج را به طور کلی ببندند که به این کار در اصطلاح اکشن بلاک هم می گویند. امروز در این مقاله  قصد داریم شما را با این واژه آشنا کنیم و اعمالی که می توانند باعث اکشن بلاک شدن شما توسط اینستاگرام شوند را بررسی و تحلیل کنیم و درباره  چگونگی رفع اکشن بلاک نیز صحبت کنیم.

اعمالی که تخطی از آن ها می تواند موجب اکشن بلاک شود

در حالت کلی اینستاگرام به اینکه شما یک کاری را به صورت پشت سرهم و دفعات بالا و ربات گونه انجام دهید حساس است و اینگونه اکانت ها را بلاک می کند. در این قسمت به اعمالی که می توانند باعث اکشن بلاک شوند خواهیم پرداخت.

برای بازیابی پیج اینستاگرام روی لینک کلیک کنید.

فالوی بیش از حد

در برنامه ی اینستاگرام شما تنها می توانید به تعداد مشخصی افراد و پیج ها را فالو کنید و در صورتی که این تعداد از حد مجاز بیشتر شود احتمال دارد از سمت اینستاگرام بلاک شوید. تعداد افرادی که شما در بیست و چهار ساعت می توانید فالو کنید فقط هفت هزار و پانصد مورد می باشد. فالوی این تعداد حساب کاربری غیر ممکن است و اینستاگرام فقط برای تشخیص ربات ها این قوانین را اجرا می کند.

لایک کردن بیش از حد

با توجه به اینکه نگاه کردن به تصاویر و ویدیو های اینستاگرام کار زمانبری است و امکان ندارد یک کاربر از تمام محتوایی که در فضای مجازی دیده است خوشش بیاید و همه را لایک کند پس اینستاگرام نسبت به کاربری که به صورت مداوم در حال لایک کردن است سوء ضن میابد و  فکر می کند که احتمالا ربات  است که دارد به این شکل این همه پست را لایک می کند. در نتیجه بلاک شدن در اثر لایک بیش از حد هم می تواند اتفاق بیفتد.

کامنت های تکراری

کامنت های تکراری اگر شما پیج کسب وکاری در اینستاگرام داشته باشید شاید پاسخ دادن هر روزه به کامنت ها تبدیل به کاری دشوار و خسته کننده برایتان شود و ترجیح بدهید برای سوالات یکسان و مشابه که از شما می شود پاسخ های یکسان را که قبلا آماده کرده اید بفرستید و مجبور نشوید برای هر کامنت پاسخی را آماده کنید؛ غافل از اینکه این کار به راحتی می تواند اینستاگرام را نسبت به پیج شما حساس کند و باعث  اکشن بلاک شدن شما شود. اگر پاسخ دادن به کامنت ها برایتان خیلی سخت شده می توانید ادمین استخدام کنید و اگر ادمین هستید نسبت به این موضوع مطلع باشید.

قوانین کپی رایت و اینستاگرام

هر محتوایی که در فضای مجازی تولید می شود صاحبی دارد و بدون اجازه او نمی توان محتوایی را انتشار داد؛ این موضوع یکی از اصول مهمی است که اینستاگرام بر آن باور دارد و اگر کسی شما را به سرقت ادبی و استفاده بدون اجازه از مطالب خود متهم کند و شما را ریپورت کند و این موضوع برای اینستاگرام ثابت شود، اینستاگرام پیجی که کپی کرده را بلاک می کند.

انواع اکشن بلاک که در اینستاگرام رخ می دهد

در اینستاگرام چهار نوع اکشن بلاک داریم یک) بلاک موقت اتفاق می افتد دو) حالت زمان دار اتفاق می افتد سه) حالت بدون زمان چهار) بلاک دائمی اتفاق می افتد در نوع اکشن بلاک موقت شما به صورت موقت که  معمولا فقط تا بیست و چهار ساعت زمان می برد بلاک می شود و سپس رفع بلاک اتفاق می افتد و در حالت زمان دار شما فقط برای مدت زمان محدودی معمولا بیست و چهار ساعت تا سی روز بلاک می شوید و پس از آن رفع بلاک به صورت خود به خود و توسط اینستاگرام اتفاق می افتد ولی در حالت بدون زمان شما به طور کلی بلاک می شوید و امکان خروج از بلاک در بیشتر موارد وجود ندارد ولی به هر حال باز هم اگر مطمئن هستید که کاری خلاف قوانین اینستاگرام انجام نداده اید می توانید به اینستاگرام در این باره ایمیل بزنید؛ در حالت چهارم که بلاک دائم است پیج شما به طور کلی و دائم  حذف می شود.

آیا راهی وجود دارد تا پیج را از اکشن بلاک نجات داد؟

اگر پیج شما اکشن بلاک شده است می توانید  با امتحان برخی روش ها پیج تان را از بلاک نجات دهید و به اینستاگرام  اثبات کنید که شما ربات نیستید و کاربر واقعی اینستاگرام هستید در این قسمت به چند مورد از این روش ها اشاره می کنیم:

  1. تغییر پسورد: اگر بتوانید پسورد خودتان را تغییر داده و با پسورد جدید وارد اینستاگرام شوید احتمال اینکه بتوانید با این کار ربات نبودن خود را ثابت کنید و بتوانید وارد پیجتان بشوید هست.
  2. نصب دوباره اینستاگرام: یکی از راه های دیگر که می توانید به پیج تان برگردید این است که اینستاگرام خود را پاک کنید و آن را دوباره روی گوشی خود نصب کنید.
  3. مشکل را گزارش کنید: شما می توانید از طریق help اینستاگرام مشکل خودتان را گزارش و منتظر جواب بمانید.
  4. تغییر IP: اگر همیشه با وای فای به اینترنت وصل می شدید برای مدتی IP خود را تغییر دهید و مثلا با دیتای گوشی به اینترنت وصل شوید این مورد نیز می تواند کمک کند تا پیج شما از اکشن بلاک نجات پیدا کند.

خلاصه اگر به تازگی پیج اینستاگرام خودتان را باز کرده اید باید بدانید که حساسیت اینستاگرام برای پیج هایی که به تازگی باز شده اند بسیار بیشتر است و بهتر  است روی کارهایی که در اینستاگرام انجام می دهید، مثل فالو و آنفالو و لایک و کامنت … کنترل داشته باشید و این کار ها را حداقل تا سه ماه اول بعد از باز کردن پیج  با حساب و کتاب و منطبق بر قوانین اینستاگرام انجام دهید تا دچار اکشن بلاک نشوید.

اگر هم اکشن بلاک از سمت اینستاگرام برایتان اتفاق افتاد نباید نگران باشید اکشن بلاک ها در اکثر موارد برطرف می شوند. همینطور میتوانید با خرید فالوور ارزان اینستاگرام و سایر خدمات شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام و تلگرام از سایت خرید فالوور اینستاگرام صفحه خود را میلیونی کنید. همینطور میتوانید با کمک سایت خرید فالوور اینستاگرام پیج حذف شده خود را برگردانید با بازیابی پیج اینستاگرام از سایت ما در کمترین زمان و به صورت فوری پیج خود را در دست بگیرید.

سوالات متداول اکشن بلاک

اکشن بلاک چه مدت طول میکشد؟

معمولاً بین 12 تا 48 ساعت. اما گاهی اوقات میتوانند تا دو هفته نیز ادامه داشته باشند. البته میتوانید از طریق روشهای رفع انسداد، این مدت زمان را کوتاه کنید.

بعد از بلاک اکشن در اینستاگرام چه اتفاقی میافتد؟

شما نمیتوانید نظر بدهید، لایک کنید، دنبال کنید/لغو فالو کنید یا عکسی را پست کنید.

در چه صورت اکشن بلاک میشوید؟

اینستاگرام برای هر عمل محدودیتهای متفاوتی دارد. برای فالو کردن و عدم فالو کردن، حداکثر 200 اقدام در روز وجود دارد. در ضمن شما فقط می‌توانید روزانه 1000 لایک و 200 نظر ارسال کنید و 80 پیام دایرکت ارسال کنید. در یک پست هم فقط می‌توانید حداکثر 30 هشتگ قرار دهید و 20 کاربر را تگ کنید. در غیر این صورت اکشن بلاک میشوید.

چه نوع فعالیتهای در اینستاگرام بیشترین دلیل برای اکشن بلاک شدن است؟

• روشن بودن vpn • زیر پا گذاشتن قوانین کپی‌ رایت • غیر اخلاقی بودن پست‌ ها • انتشار کامنت تکراری • داشتن فعالیت بیش از حد در اینستاگرام

رایج ترین راهها برای رفع انسداد اکشن بلاک چیست؟

• خروج و ورود دوباره به حساب اینستاگرام • کش و داده‌های اپلیکیشن اینستاگرام را پاک کنید. • هشتگ‌های اخیر را حذف کنید. • دستگاه را تغییر دهید. • استفاده از اکانت اینستاگرام خود را برای چند روز متوقف کنید. • رمز عبور را تغییر دهید.

پیشنهاد ویژه

اگر دنبال ورود به اکسپلور اینستاگرام هستید بهترین راه خرید لایک و ویو و سیو پست هست پس بزن رو دکمه پایین

خرید لایک اینستاگرامخرید ویو اینستاگرامخرید سیو پست ورود به اکسپلور اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا