🎁 50 درصد تخفیف به مدت 48 ساعت روی کلیه محصولات اعمال شد 🎁 با شارژ پنل خود به صورت کارت به کارت به میزان 2 میلیون تومان از تخفیفات شگفت انگیز ما بهره مند شوید.
پشتیبانی سریع فقط در تلگرام

خرید لایک و رای تلگرام ارزان و کاملا واقعی با تحویل فوری

خرید لایک و رای تلگرام مدتی است که تلگرام یک قابلیت جالب و کاربردی تحت عنوان رای دادن و یا لایک کردن یک پست تلگرامی را برای کاربران خود فراهم کرده است. در توضیح این قابلیت باید بگوییم که وقتی مدیر کانال و یا اعضایی که دسترسی بالا در تلگرام دارند، یک پست را در گروه و یا کانال ارسال می کنند؛ سایر اعضا می توانند به آن پست رای بدهند و یا آن را لایک کنند. این قابلیت جذاب کاربرد زیادی برای کاربران تلگرام داشت و دست آنها را برای تعامل بیشتر باز می کرد.

5/5 - (9 امتیاز)
خرید لایک و رای تلگرام ارزان و کاملا واقعی با تحویل فوری
خدمات تلگرام

سرویسی برای این دسته وجود ندارد

خرید لایک و رای تلگرام ارزان و کاملا واقعی

ادمین کانال های تلگرامی می توانند با استفاده از این قابلیت از کاربران خود نظر خواهی کنند و از آنها در مورد رضایت عملکرد کانال سوال بپرسند و از مخاطب برای تولید محتوای جذاب تر کمک بگیرند. تعداد رای ها و یا لایک این نظرسنجی ها، برای رتبه شما در تلگرام بسیار مفید است.

ویژگی های خدمات لایک و رای تلگرام

💎 کیفیت لایک و رای تلگرام لایک و رای تلگرام با کیفیت تضمینی و بدون ریزش با تحویل فوری
💲 قیمت لایک و رای تلگرام شروع قیمت از 1,000 تومان
⏳ زمان انجام سیستم اتماتیک و انجام سفارش بعد از پرداخت
📞 پشتیبانی 24 ساعت شبانه روز
⭐ گارانتی ضمانت برگشت وجه درصورت وجود مشکل در سفارش
🎯 نحوه ثبت سفارش به صورت خرید از سایت و تماس با پشتیبانی

سوالاتی که ممکن است در هنگام خرید لایک و رای تلگرام از سایت ما برای شما پیش بیاید!

منظور از لایک و مظرسنجی تلگرام چیست؟

لایک و رای نظرسنجی تلگرام دو قابلیت مهم و کاربردی در گروه ها و کانال های تلگرام هستند که معمولا در مسابقات تلگرامی و یا کوییز هایی که توسط مدیران کانال و یا گروه ها برگزار می شود، استفاده می شوند.

آیا این رای ها و لایک ها واقعی هستند؟

به دلیل کیفیت بالای سرویس ها؛تمامی این رای ها و لایک ها واقعی هستند و توسط تلگرام ثبت میشوند.

با انتخاب چه سرویس هایی بازدهی بهتری را دریافت خواهم کرد؟

برای داشتن یک تجربه ی خوب و دریافت بهترین بازدهی؛پیشنهاد میشود از سرویس های با کیفیت و گارانتی دار استفاده کنید.

استفاده از این سرویس ها چه مزیتی نسبت به تبلیغات دارد؟

برتری این سرویس ها در قیمت کم،تحویل سریع و به موقع و البته امکان خرید تعداد بسیار بالا (میلیون ها)خلاصه میشود.

آیا این سرویس ها ریزش دارند؟

تمامی سرویس های مشابهی که در اینترنت ارائه میشوند دارای ریزش هستند اما ما در سایت خرید فالوور اینستاگرام همواره تلاش میکنیم تا بهترین کیفیت ممکن از هر نوع سرویس را در اختیارشما قرار دهیم تا میزان ریزش در حداقل ممکن باشد.

آیا خرید این سرویس ها میتواند به چنلم من آسیب بزند؟

خیر؛استفاده از این سرویس ها نه تنها آسیبی به چنل شما نمی زند بلکه رشد و پیشرفت آن را هم به ارمغان میاورد.

هنگام خرید لازم است به چه نکاتی توجه کنم؟

هنگام خرید به حداقل و حداکثر میزان سفارش هر سرویس دقت فرمایید؛همچنین بایستی توجه کنید که تعداد رای ها و لایک هایی که خریداری میکنید با تعداد ویو ها و ممبر های چنلتان تناسب داشته باشند.

آیا سایر کاربران میتوانند متوجه خرید من بشوند؟

خیر؛اگر به هنگام خرید برخی اصول را رعایت کنید هیچکس نمیتواند متوجه خرید شما بشود.

چه سرویس های دیگری را میتوانم برای چنل تلگرامم خریداری کنم؟

علاوه بر این سرویس ها میتوانید از سرویس های خرید ممبر و خرید ویو هم استفاده کنید.

خرید لایک و رای تلگرام

خرید لایک و رای تلگرام مدتی است که تلگرام یک قابلیت جالب و کاربردی تحت عنوان رای دادن و یا لایک کردن یک پست تلگرامی را برای کاربران خود فراهم کرده است. در توضیح این قابلیت باید بگوییم که وقتی مدیر کانال و یا اعضایی که دسترسی بالا در تلگرام دارند، یک پست را در گروه و یا کانال ارسال می کنند؛ سایر اعضا می توانند به آن پست رای بدهند و یا آن را لایک کنند. این قابلیت جذاب کاربرد زیادی برای کاربران تلگرام داشت و دست آنها را برای تعامل بیشتر باز می کرد.

قابلیت های استفاده از لایک و رای تلگرام

از جمله این کاربردها میتوان به دوران کرونا و آموزش های آنلاین دانش آموزان اشاره نمود که معلم می توانست با استفاده از این قابلیت، از دانش آموزان خود کوییز بگیرد و یا حضور و غیاب کند. همچنین ادمین  کانال های تلگرامی می توانند با استفاده از این قابلیت از کاربران خود نظر خواهی کنند و از آنها در مورد رضایت عملکرد کانال سوال بپرسند و از مخاطب برای تولید محتوای جذاب تر کمک بگیرند. تعداد رای ها و یا لایک این نظرسنجی ها، برای رتبه شما در تلگرام بسیار مفید است.

بالا بردن امتیاز خود با خرید رای تلگرام

برخی از کاربران و ادمین ها همواره در فکر خرید لایک و رای تلگرام هستند تا بتوانند امتیاز و رتبه خود را در تلگرام بالا ببرند. در این مقاله از سایت خرید فالوور اینستاگرام قصد داریم اطلاعاتی در مورد خرید لایک و رای تلگرام در اختیار شما قرار دهیم و به مزایای آن بپردازیم؛ پس تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

خرید لایک و رای تلگرام ارزان و کاملا واقعی با تحویل فوری

کاربرد رای و لایک تلگرام

همانطور که میدانید سالهاست تلگرام امکان ایجاد گروه و کانال را برای کاربران خود فراهم نموده است. تفاوت گروه و کانال در این است که در گروه، تمامی اعضا می توانند صحبت و گفت و گو کنند و پست بگذارند؛ البته گاهی اوقات ادمین گروه می تواند دسترسی اعضا را محدود کند. مثلا یک و یا چند نفر از اعضا نتوانند در گروه صحبت کنند. اما در کانال فقط یک ادمین و یا تعدادی از ادمین ها می توانند در آن فعالیت داشته باشند و سایر اعضا صرفا بیننده هستند. کانال بیشتر جنبه اطلاع رسانی، خرید و فروش، آموزش  و… دارد. در کانال نیز ادمین گروه می تواند نظرسنجی و یا پست بگذارد و به سایر اعضای کانال اجازه دهد آن پست را لایک کنند و یا در آن نظر سنجی شرکت کنند و با انتخاب یک گزینه نظر خود را بیان کنند.

رای در نظر سنجی تلگرام

تلگرام در هر بروزرسانی خود قابلیت های جذابی برای کاربران خود ارائه می کند. یکی از این قابلیت هایی که اخیرا ارائه شده، امکان گذاشتن یک نظرسنجی و شرکت در آن توسط مخاطبین و انتخاب یک گزینه است. نظرسنجی ها معمولا توسط ادمین کانال و یا گروه ها ایجاد می شوند و تمامی اعضای کانال می توانند رای بدهند و تنها یک گزینه را انتخاب کنند. با افزایش اهمیت این نظرسنجی ها، بازار خرید و فروش رای نظرسنجی تلگرام هم داغ شده است.

تصور کنید ادمین کانال یک نظرسنجی گذاشته و به گزینه ای که بیشترین رای را بیاورد جایزه یا امتیازاتی را عطا می کند. اینجاست که شما با خرید رای نظرسنجی تلگرام می توانید شانس برنده شدن خود را افزایش دهید. سایت خرید فالوور اینستاگرام بستر مناسبی برای خرید رای نظرسنجی تلگرام است و شما می توانید در این مورد روی ما حساب کنید.

چگونه یک نظرسنجی تلگرام بسازیم

همانطور که میدانید نظرسنجی به یک رکن مهم در کانال های تلگرام تبدیل شده است که باعث افزایش نرخ تعامل کانال های تلگرام می شود و کمک شایانی در راستای تولید محتوا به ادمین کانال می کند. حال در این بخش می خواهیم به شما بیاموزیم که چگونه در کانال و یا گروه خود یک نظر سنجی بسازید:

1- ابتدا بر روی آیکون سنجاق (attachment) کلیک کنید.

2- در منویی که برای شما باز خواهد شد از بین گزینه های نمایش داده شده روی poll کلیک کنید.

3- در صفحه باز شده قسمت های مختلفی به شما نمایش داده می شود:

4- New pool:

این گزینه به معنای ایجاد یک نظرسنجی جدید است.

5- Cancel:

این گزینه برای مواقعی است که شما از ساخت نظرسنجی منصرف شده اید و می خواهید نظرسنجی ایجاد شده را لغو نمایید.

6- Send:

وقتی که نظرسنجی مورد نظر خود را ساختید و از ارسال آن مطمئن شدید، با کلیک روی این گزینه می توانید آن را در گروه و یا کانال خود ارسال نمایید.

7- Ask a question:

در این بخش شما سوالی را که می خواهید در نظرسنجی بپرسید را می نویسید.

8- Option:

در این قسمت که آپشن های نظرسنجی است، اولین گزینه مورد نظر خود را وارد می کنید و با زدن دکمه add an option گزینه های دیگر را وارد کنید. شما می توانید برای هر نظرسنجی تا 10 گزینه را وارد نمایید.

به همین راحتی شما می توانید یک نظر سنجی برای گروه یا کانال تلگرامی خود درست کنید. توجه داشته باشید که در صورتی می توانید در گروه تلگرام نظر سنجی قرار دهید که یا ادمین باشید و یا ادمین به شما اجازه دسترسی داده باشد. امکان ارسال نظر سنجی در پیوی وجود ندارد و نمی توانید برای یک نفر به تنهایی نظر سنجی ایجاد نمایید چون این قابلیت برای یک نظرسنجی جمعی ایجاد شده است.

چگونه نظرسنجی را متوقف کنیم؟

درصورتی که ادمین یک کانال و یا گروه هستید و میخواهید نظرسنجی که گذاشته اید، دیگر کسی نتواند در آن شرکت کند؛ برای این کار باید به طریق زیر عمل کنید:

1- وارد تلگرام شوید و به گروه و یا کانال مورد نظر (که ادمین آن هستید) وارد شوید.

2- نظر سنجی مورد نظر (که خودتان آن را گذاشته اید) را پیدا کنید.

3- سپس دستتان را روی آن نگه دارید تا یک زیر منو برای شما نمایش داده شود.

4- در این منو موارد زیر برای شما به نمایش در می آیند:

Retract vote:

با انتخاب این گزینه شرکت در این نظرسنجی غیر ممکن خواهد شد، اما خود آن نظرسنجی حذف نخواهد شد.

Pin:

با انتخاب این گزینه می توانید نظرسنجی را در بالای گروه یا کانال پین یا سنجاق کنید. با این کار نشان می دهید که شرکت در این نظر سنجی از اهمیت بالایی برخوردار است.

Stop poll:

با انتخاب این گزینه نظرسنجی را از گروه و یا کانال حذف کنید و هیچ کس حتی خود شما نمی تواند آن را ببیند.

Copy link:

اگر می خواهید از کاربران شبکه های اجتماعی دیگر برای شرکت در این نظر سنجی کمک بگیرید، می توانید با کپی کردن لینک نظرسنجی آن را در شبکه های اجتماعی دیگر به اشتراک بگذارید.

Forward:

با انتخاب این گزینه می توانید نظرسنجی را برای شخص دیگری در تلگرام ارسال نمایید. با انتخاب گزینه stop poll نظرسنجی را برای همیشه حذف کنید و یا با انتخاب retract poll شرکت در آن نظر سنجی را برای سایر افراد غیر ممکن کنید.

لایک در نظر سنجی تلگرام

قابلیت دیگری که در تلگرام وجود دارد که آن هم بسیار کاربردی و جذاب است، لایک است. این قابلیت در رای گیری ها و مسابقاتی که در گروه ها و کانال ها وجود دارد استفاده می شود. به این صورت که پست حاوی سوال و یا موضوع توسط ادمین کانال و یا گروه نوشته می شود و کاربران می توانند با استفاده از استیکرهای موجود در پایین پست، در رای گیری شرکت کرده و آن پست را لایک کنند.

خرید لایک و رای تلگرام از سایت خرید فالوور اینستاگرام

فرض کنید توسط ادمین کانال و یا گروه یک مسابقه برگزار شده است که به پست یا عکسی که بیشترین لایک را بگیرد، جایزه می دهد. برای افزایش لایک می توانید آن را برای دوستان و خانواده خود ارسال کنید تا آنها هم پست شما را لایک کنند. همچنین با قرار دادن لینک پست خود در شبکه های اجتماعی دیگر می توانید برای خود لایک جمع کنید. البته پیشنهاد ما خرید لایک تلگرام از سایت خرید فالوور اینستاگرام است. با خرید لایک از سایت خرید فالوور اینستاگرام می توانید لایک پست مورد نظر خود را در تلگرام بالا ببرید و بیشتر دیده شوید و یا در مسابقات تلگرامی برنده شوید.

نتیجه گیری

سایت خرید فالوور اینستاگرام را میتوان از سایت های بسیار قابل اعتماد در زمینه خرید و فروش لایک و رای نظرسنجی تلگرام نام برد، چرا که بهترین خدمات در این زمینه را به شما مشتریان گرامی ارائه خواهد داد که هیچ ضرری برای کانال یا گروه تلگرامی شما نخواهد داشت. با این خرید می توانید با خیال راحت در گروه یا کانال خود فعالیت کنید و رتبه آن را در تلگرام بالا ببرید و کاری کنید که در نظر تلگرام پر اهمیت شوید. همچنین می توانید با خیال راحت در مسابقات تلگرامی شرکت کنید و شانس برنده شدن را با خرید لایک و رای نظرسنجی از سایت خرید فالوور اینستاگرام بالا ببرید.

3دیدگاه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!
ارسال دیدگاه
  • 01 آگوست 2022، 15:03

    با خرید لایک به محض اینکه لایک ها اضافه شد بازدید ویدئو هام و پست هام تو تلگرام هم خیلی سریع بالا رفت. مرسی از خدمات عالی تون و اینم بگم به نظر من اینکه اینقدر فوری و سریع سفارش و بررسی میکنید باعث شده بهترین سایت باشید

  • 01 نوامبر 2022، 18:56

    خرید فالوور اینستاگرام واقعا کارش عالیه. یعنی خدا شاهده به کمک سایت شما به حدی تونستم پیشرفت کنم که به فکر اینم تو هر شبکه اجتماعی یه اکانت بسازم و رشدش و به شما بسپارم و اینکه از پشتیبانی خوبتون بابت راهنمایی های مفیدشون ممنونم

  • 11 سپتامبر 2023، 16:24

    از سایتتون لایک خریدم و بازدهی خوبی داشت

اعلان ها
اطلاعیه جدیدی وجود ندارد